Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 15 Styczeń 2021, 16:13
Wyglada na uszkodzenie przekladni kierowniczej, albo po prostu nieumiejetne odpowietrzenie systemu po montazu. Ten system wymaga wymuszenia nadcisnienia w zbiorniku plynu LDS i dopiero wtedy uruchamiamy silnik. Oczywiscie przy napelnionym zbiorniku do tzw sitka , przy najnizszym polozeniu samochodu. Nadcisnienie rzedu 0.6 do 0.8 Bar starczy. Obstawiam zapowietrzenie systemu. Nie radze tak jezdzic, grozi zniszczeniem pompy.
alvarinio
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2.2
Paliwo: Diesel
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2006
Dołączył: 16 Lis 2012 Posty: 40 Skąd: lubin
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 29 Styczeń 2021, 20:11
A to juz sam wymysl ! Ja robie to w ten sposob, ze w klucz nasadowy , pasujacy do srednicy wlewu LDS montuje wentyl samochodowy, nasadke oklejam tasma izolacyjna, aby pasowala szczelnie i pompuje pompka reczna . Wystarczy max do 1 Bara nabic. Uruchamiasz silnik i czekasz na dzialanie wspomagania.
Smialo mozna uzyc pompke od sprawdzania szczelnosci ukladu chlodzenia z korkiem gumowym, uniwersalnym. Kazdy pomysl jest dobry, aby tylko wytworzyc nadcisnienie, ktore popchnie LDS do pompy wspomagania. Powodzenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum