Adasiek02
Mój samochód: Citroen C4 Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: D
Wersja:: .
Rok prod.:: 2012
Dołączył: 16 Mar 2021 Posty: 2 Skąd: lubelskie
Wysłany: 17 Marzec 2021, 21:17 Szarpanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku
witam
jak w temacie C$ 2.0 HDI
gdy wyświetlacz pokazuje około 1/4 zbiornika paliwa zaczyna szarpać, tak jak by kończyło się paliwo, gdzie w rzeczywiśtości jest około 15 litrów.
były juz cuda robione, wymieniona wiązka, gdyż rzekomo była przerwana, wymiana licznika, komputera, pływaka w zbiorniku. NIC nie pomaga. Programowanie kompa również nic nie dało
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 17 Marzec 2021, 21:22
Podejrzewam zapowietrzanie się układu. Musisz sprawdzić połączenia w układzie zasilania paliwem. Może to być źle zamontowany filtr lub szybkozłączka z uszkodzonym oringiem.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Adasiek02
Mój samochód: Citroen C4 Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: D
Wersja:: .
Rok prod.:: 2012
Dołączył: 16 Mar 2021 Posty: 2 Skąd: lubelskie
Wysłany: 17 Marzec 2021, 21:23
no, ale przecież nie odpowietrzy się samoczynnie po zatankowaniu
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 17 Marzec 2021, 21:43
Ale jest mniejsza różnica ciśnień między dwoma wysokościami. Prawo Pascala...
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
waldek40
Mój samochód: citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: benzyna/lpg
Wersja:: MK2 LIFTBACK
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Mar 2020 Posty: 152 Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Marzec 2021, 04:55
nie wiem czy pomogę swoim postem, częste przypadki w lanosach jak padła pompa paliwa i wymieniało się ja na drugą nową to też trzeba było mieć powyżej ćwiartki paliwa w zbiorniku
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4244 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Marzec 2021, 17:29
Adasiek02, Nie wiem jak picasso bo mam kombi ale też auto mnie chodziło lepiej od pełnego do połowy baku,słup ciśnienia ropy chyba,potem miałem większe problemy i w moim przypadku być może miał wpływ filtr paliwa a w zasadzie jego obudowa która ma zaworki,pomkę też słyszałem inaczej nie wiedząc że już od kupna auta jest wadliwy,dopiero po wymianie obudowy filtra paliwa inaczej zachowuje się pompa w baku dając odpowiednie ciśnienie na układ paliwowy.Nadmienie że wcześniej wymieniłem też pompę w baku rozbierając ten wkład z pływakiem, bo stara miała 18lat i nowa już poprawiła ciśnienie.Nie wiem jaka jest zasada obudowy filtra w Twoim aucie bo rocznik widzę dość młody 2012.Dodam że na starej obudowie straciłem w końcu osiągi,moc, i nawet gasło auto a check nie wskazywał na układ paliwowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum