Wysłany: 11 Lipiec 2021, 09:28 Koszt wymiany pierścieni i uszczelniaczy
Hej
Jaki jest koszt wymiany pierścieni i uszczelniaczy ?? Silnik 1.4 vti zalewa świece 4 gar. Kompresja 13,9 na pozostałych po 12,1. Ktoś robił remont silnika??
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4242 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 16 Sierpień 2021, 19:39
To coś na moje oko zalewający garnek ma dobrą kompresje,bardziej może w nim nie ma spalania jak powinno. Może iskra aby na trzy garnki? Ale swoją drogą poczekaj na fachowca bo z tym remontem to bym się nie spieszył.PS.do żony Puga co jakiś czas daje do paliwa na wtryski mimo ze benzyna;) A zapieczone pierścienie to kompresja tam by nie urosła według mnie nawet na próbie olejowej
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 16 Sierpień 2021, 20:03
Wszystko zalezy od wygladu swiecy, jesli jest zaolejona to przyczyna moga byc pierscienie, albo uszczelniacze zaworow. Jesli czarna to problem z lejacym wtryskiem. Z cisnieniem ostroznie, jesli padl pierscien olejowy to cisnienie moze byc nawet wyzsze od innych, dobrych cylindrow (olej na gladzi cylindrowej i pierscieniach uszczelniajacych swoje robi). Najlepiej zajrzec kamera i obejrzec stan denka tloka, porownac tez z innymi cylindrami. Pierscienie pekaja nawet w najlepszych silnikach, to tylko zeliwo sferoidalne z dodatkiem molibdenu i nic na to nie mozna poradzic. Pekniete pierscienie nalezy wymienic, bo moga zniszczyc silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum