Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 26 Listopad 2021, 08:32
waldek40 napisał/a:
te silniki lubią olej
to wcale nieprawda. Przypatrz sie silnikom BMW, albo Audi , tam to potrafia. A ten silnik ma dziwna odme i to przez jej niesprawnosc znika olej. Zeby bylo smieszniej silnik jest suchy, bo podcisnienie w nim wywolane odma zapobiega wyciekom. Przekonalem sie o tym po wymianie pokryw zaworow z odma. Nagle silnik stal sie mokry. Roznica w zuzyciu oleju kolosalna, moge powiedziec, ze prawie nie zauwazam zuzycia oleju teraz. Wczesniej litr na 2 tys. Z tym silnikiem mam nowe doswiadczenia, bo do tej pory od 1990 roku mialem tylko diesle. Generalnie bardzo dobry silnik, o niezlej dynamice i troche duzym zuzyciu paliwa, ale na gazie nie ma to znaczenia. Idealny do gazu, co widac w tym egzemplarzu, ma prawie 300 tys z gazem Staga od poczatku.
Odnosnie rozrzadu : Conti tutaj, gdzie mieszkam nie ma dobrej marki, a Gates jest bardzo ciezki do znalezienia i drogi. Popularne to SKF, INA , Dayco, Ruwille. Troche ciezko wydac na Gates 1000 zl, gdy inne kosztuja 300 do 400.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum