Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Cieknie pompa wtryskowa z pod korka - co to za korek
Autor Wiadomość
katar14

Mój samochód: Berlingo
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: van
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Dabrowa Górnicza
Wysłany: 4 Lipiec 2011, 14:36   Cieknie pompa wtryskowa z pod korka - co to za korek

Witam
Berlingo 1,9 D 2000 r - cieknie mi z pod tego korka plastikowego - co to jest czy mozna to samemu naprawic, jak odkręcic , czy wymiania sie tam oring ? prosze o info



 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 5 Lipiec 2011, 00:00   

Nie przerabiałem tego tematu w tej pompie. Zazwyczaj cieknie ona z góry, na dźwigienkach. Jesteś pewien, że to z tego korka? Może po prostu ścieka z góry do tego korka?

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
katar14

Mój samochód: Berlingo
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: van
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Dabrowa Górnicza
Wysłany: 5 Lipiec 2011, 10:17   

Na 100% z tego czarnego korka - leje i to dosc mocno po 5 sekundach juz jest kropla, słyszałęm ze mozna to wykręcic ale co tam jest nie wiem i ze potem trzeba regulowac pompę, nie wiem ile w tym prawdy bo moze sie okazac ze trzeba wymienic tam oring jezeli jest i po kłopocie ale narazie nie ruszam az sie nie dowiem a nie chce oddawac do pompiarza który mnie skasuje 500 pln
pozdr

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 5 Lipiec 2011, 18:44   

Wygląda na to, że to jakaś zwykła zaślepka technologiczna. Pod nią jest oring. Widać, że jest dokręcana na gwincie. Możesz spróbować ją dokręcić. Jeżeli to nie pomoże to wykręć ją i wymień oring.

Schemat pompy wtryskowej LUCAS DPC

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
katar14

Mój samochód: Berlingo
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: van
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Dabrowa Górnicza
Wysłany: 6 Lipiec 2011, 13:28   

pomyłka - jednak nie z tego korka leci co zaznaczyłem tylko z "przpustnicy" z pod spręzyny która odpowiada za dodanie gazu , z pod tego mechanizmu - czy tam sie wyminia oring i sam to zrobie?

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 6 Lipiec 2011, 23:50   

katar14, Tak też myślałem... A jednak nie było to 100% ;)
Wracając do tematu, to oring wymienisz bez większego raczej problemu. Niestety może okazać się, że tulejka też jest zużyta i trzeba by było ją także wymienić. Jeżeli tego nie zrobisz, to wymiana oringu na długo nie pomoże...

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
katar14

Mój samochód: Berlingo
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: van
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Dabrowa Górnicza
Wysłany: 7 Lipiec 2011, 19:44   

dzieki za info ale jeszcze jedno - gosc mechanik mi mowil ze sam tego nie zrobie bo chociaz zdejmę pokrywkę z pompy to i tak nie da cie tego wymienic tylko trzeba całą pompę wyjac z rozrządem i na stole to zrobic bo jest tam jakas spręzyna pd mobilzalera i ze potem sie jej nie włoży jak sie pompy nie wyciągnie bo nie ma podejścia- nie wiem ile w tym prawdy
czekam na info
jeszze raz dzieki i pozdr

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 9 Lipiec 2011, 10:06   

katar14, Prawdę mówiąc to ja rozbierałem coś podobnego w swoim /bx'ie 1,9D. Tam pompa była BOSCH'a i też była sprężynka od spodu. Złożenie tego nie było problemem na silniku. Nie powiem ci jak jest w LUCAS'ie bo nie rozbierałem takiej ale do odważnych świat należy. Jeżeli będziesz miał jakiś problem z montażem to zawsze możesz później zdemontować pompę z silnika. Nie trzeba chyba na zapas tego robić ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA