Wysłany: 25 Wrzesień 2022, 13:27 C5 2.0 benzyna nie odpala
Witam, jako że jestem tu świeży prosze o wyrozumiałość.
Mój problem polega na tym ze cytrynka dlugo stała i po jakims czasie padl calkiem aku. Po wymianie aku samochod juz nie odpala. Mam lexie immo sparowalem z kluczykiem, pompa paliwa chodzi, brak iskry, brak komunikacji ze sterownikiem silnika
Bezpieczniki wszystkie całe. Co odpowiada za podanie zasilania na ecu silnika co by podalo iskre?
Jeśli czujnik wału korbowego masz dobry cewkę instalacje to prawdopodobnie rozparował ci się bsi ze sterownikiem silnika pod maską czyli immobilizer blokuje sterownik Jeśli to co wyżej napisałem jest okej to zestaw startowy bym podłożył No chyba że nie ma ciśnienia sprężania albo przestawiony rozrząd
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4265 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 8 Grudzień 2022, 20:10
Odpiąć aku,..poczekać 5minut,załączyć aku i znowu czekać z 5 minut aż auto się samo uzbroi i dopiero próbować z kluczykiem,czasem procedura przyuczenia jest po wymianie baterii w kluczyku,czytane kiedyś w necie...Bo czytałem kiedyś że systemy nie zdążą się uzbroić a już kluczyk szuka dostępu(imo).Osobiście nie miałem problemu po głębokim rozładowaniu w punto(wydoił alarm kodu radia)..czy odpiętym aku w citroenie na dłużej stary czy nowszy w posiadaniu,To samo przy peugeot. Oraz link z takim kłopotem
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 8 Grudzień 2022, 20:39
Problem z immo w C5 MkI polega na tym, ze po podlaczeniu akumulatora trzeba odczekac ponad 1 min z jakimkolwiek dzialaniem. Zadnego zaplonu, zadnego krecenia rozrusznikiem, az do momentu, gdy immo sie uzbroi. Nie trzeba zadnego dzialania z Lexia, zadnego nowego uczenia. Ludzie podlaczaja aku i od razu kreca rozrusznikiem i zdziwienie, ze silnik nie startuje. Zaczynaja panikowac, probuja szukac przyczyny, czesto siegaja po Lexie i ciagle na wlaczonym zaplonie. Zero sukcesu. Potem odlaczaja baterie i pozniej ponownie podobny schemat. Immo popsute - dochodza do wniosku i ida w koszta. A problem prozaiczny , immo potrzebuje zasilania do uzbrojenia . Slaba bateria tez bedzie siala blokada immo i silnik nie odpali. Juz wiele razy trafilem na ludzi, ktorzy dokladnie w taki sposob zamordowali Cytryne. A problem tylko w nieznajomosci tej procedury. Dodam jeszcze, ze immo wroci po zadzialaniu pilota - to jest wlasnie oznaka, ze wszystko w porzadku. Dopuki pilot nie dziala po podlaczeniu baterii, nawet nie probujcie wlaczac zaplonu. Jesli przez dluzszy czas nie dziala , mozna przyuczyc pilota przez przytrzymanie na okolo 10 sekund dowolny przycisk na pilocie przy wlaczonym zaplonie. Po tym czasie pilot powinien miec lacznosc z samochodem.
Dopiero jesli zaden sposob nie dziala , mozemy zaczac sie martwic. Mialem w swoim zyciu z 10 C5 i nigdy zadnych problemow z immo po odlaczaniu akumulatora. Te problemy mieli ludzie podchodzacy do Cytryny jak do innych samochodow.
Radze od tego zaczac, co wyzej opisalem. Powodzenia
Mój samochód: Citroen C4GP
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: benzyna
Wersja:: C4 Grand Picasso
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2019 Posty: 247 Skąd: Gdynia
Wysłany: 13 Grudzień 2022, 16:59
Jak ktoś nie chce, to nie odwiedza forum. Mi osobiście "szkoda" Lucufera, ale to każdego wybór. Jesteśmy dorośli. Dzieci raczej tu nie piszą Ważne ,że pozostajecie WY! stali dordcy, moderztorzy itd. Na WASZE porady, rady zawsze czekam i czytam z przyjemnością
Ostatnio zmieniony przez safran65 13 Grudzień 2022, 17:01, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum