Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr FAP nienaładowany
Autor Wiadomość
Tygrysek13

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: HDI
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2009
Dołączył: 08 Lut 2022
Posty: 26
Skąd: Płd-Wsch.
Wysłany: 26 Luty 2023, 15:33   Filtr FAP nienaładowany

Witam.
Podłączyłem po raz pierwszy Diagboxa do auta (Dodam, że działa na 64 bitowym Windowsie 11) i po wykonaniu testu globalnego pokazuje się "Filtr cząstek stałych - nie naładowany". Płyn w zbiorniku FAP jest. Co oznacza ten komunikat?
Dodam, że mam problemy z autem, bo często przerywa, gaśnie w trakcie jazdy i zapala się komunikat antipollution system fault. Na programie nie znam się jeszcze. Dopiero zaczynam się go uczyć. Trochę błędów tam wyskoczyło. Raport wrzucę jak dostanę się do komputera z Diagboxem.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4242
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 26 Luty 2023, 15:40   

Tygrysek13, A od kiedy ten rocznik ma DPF w benzynie?(bo zaczęto próby w 2014 roku,w zasadzie pod nazwą GPF i OPF ) .. świece ,cewki i może diagnoza Pana od LPG to na drugie problemy z autem .Powodów do gaśnięcia może być więcej ,nawet sonda lambda gdy wadliwa a nie wtedy gdy odczytuje błędne dane ze spalin .

 
 
Tygrysek13

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: HDI
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2009
Dołączył: 08 Lut 2022
Posty: 26
Skąd: Płd-Wsch.
Wysłany: 26 Luty 2023, 16:26   

A przepraszam zapomniałem zaktualizować profil. Chodzi o Citroena C5 2.0 HDI 136 km. Rocznik 2009.

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4242
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 26 Luty 2023, 16:37