Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Picasso 2016 czynnik klimatyzacji.
Autor Wiadomość
arturromarr
Aktywny



Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 578
Skąd: centralna Polska
Wysłany: 28 Maj 2023, 12:18   Picasso 2016 czynnik klimatyzacji.

Cześć.
Mamy od niedawna C4 Picasso z 2016r. Odkąd zrobiło się cieplej okazało się, że ma problemy z klimatyzacją.
Byłem w serwisie który zwykle odwiedzam, niestety nie mogli nic pomóc.
Nie pasowały końcówki a oni stwierdzili, że pewnie jest nowy czynnik R1234yf, do którego nie mają jeszcze maszyny.
Nigdzie nie znalazłem naklejki opisującej zastosowany czynnik.
Czy jest szansa, że jest stary czynnik i są tylko jakieś nietypowe przyłącza do klimy, czy od tego rocznika był tylko nowy droższy?

_________________
Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 28 Maj 2023, 15:41   

Nie wiem od ktorego rocznika, ale jesli sa inne koncowki , to niestety masz ten nowy czynnik. Ma on wlasnosci podobne do LPG i jest bardzo latwopalny. Musisz udac sie na serwis klimatyzacji tam, gdzie obsluguja ten standart. Czego to jeszcze ekolodzy nie wymysla, zeby utrudnic zycie ? W imie czego? Dziura ozonowa nikogo nie straszy, przepisy o klimatyzacjach wszyscy olewaja , a konstruktorzy wymyslaja zastosowanie srodka robiacego jezdzaca bombe z samochodu. Koniecznie chca ograniczyc zycie na planecie Ziemia?

 
 
arturromarr
Aktywny



Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 578
Skąd: centralna Polska
Wysłany: 15 Lipiec 2023, 14:17   

Dziękuję za informację.
Faktycznie końcówki są od nowego czynnika.
Mam jeszcze pytanie po czym poznać, czy jest to układ z tylnym dodatkowym parownikiem?
Wchodzi do niego sporo więcej czynnika więc chciałbym wiedzieć.
Trafiła mi się dosyć wypasiona wersja tego auta więc możliwe że ma większy układ.

_________________
Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA