Ostatnio musiałem pogrzebać trochę przy swojej cytrynie ze względu na cieknącą podstawę filtru oleju. Po demontażu katalizatora i osłony termicznej pięknie odsłonił się kolektor wydechowy i mogłem co nieco go sobie obejrzeć. Efektem tych oględzin było znalezienie pęknięcia - rysa jest na wylot, ale jeszcze bez ubytków.
Czy ktoś z Was próbował regenerować coś takiego specyfikami typu metal w płynie? Czy od razu dać sobie spokój i kupić nowy/używany.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 17 Lipiec 2023, 19:20
Mozesz sprobowac pospawac migomatem. Podczas spawania material miesza sie pieknie z drutem i powstaje dosc mocna spoina. Zeliwo nie peka. Mozesz smialo zaryzykowac , w koncu zawsze zdazysz wymienic na nowy. Spawanie zeliwa migomatem zdaje egzamin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum