Marcind4d
Mój samochód: Citroen C8 i Peugeot 307 Lift
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna i Diesel 1.6 109KM
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 7 Skąd: Rzeszow
Wysłany: 14 Styczeń 2018, 12:52
Osobiście jeżdżę na codzień 1.6hdi 109km ale bez fap co prawda silnik siedzi w 307 po lifcie ale sprawuje się znakomicie. Spalanie i przyspieszenie super. Od 7lat nic nie robiłem aby wymieniłem cała skrzynie. koszt banalny... Ja uważam że silnik da sobie radę w C5. Szukał bym tylko bez FAP.
Ktoś wspominał o silniku Ew10a 2.0 143km, również taki mam w C8, przed zakupem sprawdził bym jakie jest koło Kzfr, bo 0805.G4 już nie produkują, owszem można regenerowac i ewentualnie zalozyc 0805.H8 ale po co kombinować?
Silnik narazie nie sprawia problemów, idealne pod LPG, jak na taką wagę auta jestem mile zaskoczony przyspieszeniem i spalaniem. Osobiście gdybym zastanawiał się nad C5 to Tylko 2.0 Ew10a 143km LPG.
Erinye
Mój samochód: CITROEN C5 II
Poj. silnika (cm3): 1560
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 262 Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 14 Styczeń 2018, 14:49
[quote="Marcind4d"] , Czyli nie wszystkie 2.0 z tyloma KM to nie ten sam silnik? Tak dla pewności pytam
Marcind4d
Mój samochód: Citroen C8 i Peugeot 307 Lift
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna i Diesel 1.6 109KM
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 7 Skąd: Rzeszow
Wysłany: 14 Styczeń 2018, 15:23
Erinye, jeżeli chodzi o silnik 2.0 w c5 po lifcie to występował ten Ew10a RFJ czyli 140KM różnie były zapisywane konie mechaniczne. 140 lub 143. Pomimo tego to ten sam silnik. Występował również w C4, C5 III, C8, Peugeot 307 407 807. Ogólnie ma bardzo dobra opinie tylko jest problem z jedną częścią której nie produkują. Jest to Kzfr 0805.G4 prawdopodobnie do 2007roku występuje to koło, później jest 0805.H8 które jest dostępne. I tylko na to bym zwrócił uwagę. Szkoda że przed swoim zakupem C8 nikt mi o tym nie powiedzial
Erinye
Mój samochód: CITROEN C5 II
Poj. silnika (cm3): 1560
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 262 Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 14 Styczeń 2018, 16:19
Piszesz o kole zmienny faz rozrządu, tak?
A dwa, jak to na szybko sprawdzić? W ogłoszeniach na otomoto raczej takiej informacji nie będzie
Marcind4d
Mój samochód: Citroen C8 i Peugeot 307 Lift
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna i Diesel 1.6 109KM
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 7 Skąd: Rzeszow
Wysłany: 14 Styczeń 2018, 16:44
Tak koło zmiennych Faz. Musisz podać kolegom numer VIN, jestem tutaj nowym także nie wiem kto to może sprawdzic.
Niestety ale nawet zamienników nie ma.(znalazłem jeden z Chin około 210USD) Jednak można to regenerowac lub kombinować i wsadzić koło 0805.H8, podobno ktoś już to przerabial także może się wypowie.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 15 Styczeń 2018, 15:52
Ja preferuję i polecam tylko diesle Moment obrotowy robi swoje a o dziwo HDI też mają sporą trwałość a i przyjemnie się jeździ.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Erinye
Mój samochód: CITROEN C5 II
Poj. silnika (cm3): 1560
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 262 Skąd: BYDGOSZCZ
Marcind4d
Mój samochód: Citroen C8 i Peugeot 307 Lift
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna i Diesel 1.6 109KM
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 7 Skąd: Rzeszow
Wysłany: 27 Styczeń 2018, 18:44
Trzeba obejrzeć na żywo, na zdjęciach wydaje mi się trochę dziwna lewa strona pojazdu oraz dziwne odcienie drzwi. Ale to może być tylko złudzenie... Proponowałbym 2.0 Ew10a. 1.8 może być ciut mało...
Erinye
Mój samochód: CITROEN C5 II
Poj. silnika (cm3): 1560
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 262 Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 4 Luty 2018, 20:05
A co myślicie o awaryjności mk I z silnikiem 1,8? Generalnie silnik pewnie zagazuje. Co do mocy, to w xantii mam 109 KM i tylko turbodziura troche mi przeszkadza. Jeżdżę raczej tak, aby na koncie więcej zostało. Dynamika - fajnie, ale to sprawa drugorzędna.
Generalnie to konkretnie o tym myślę:
Mój samochód: C5 sedan
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: nafta
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2009 Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 200 Skąd: Chełm
Wysłany: 8 Luty 2018, 11:21
Bardzo ładnie wygląda, silnik pancerny i idealny pod LPG, jednak jak dołożysz gaz to zaraz cena Ci podleci pod 8000, za tą kwotę to już możesz szukać 2.0 RFN z gazem, trochę fajniejszy i mocniejszy silniczek, miałem go w dwóch moich poprzednich C5.
_________________ Niech moc będzie z Wami.
Erinye
Mój samochód: CITROEN C5 II
Poj. silnika (cm3): 1560
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 262 Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 10 Luty 2018, 14:03
Faktycznie, nie ma sensu kombinować w ten sposób. Trudno będzie znaleźć coś fajnego z gazem więc jednak skłaniam się ku dieslowi. W mniejszych pieniądzach będzie MKII.
Natomiast co do MKI, znalazłem fajną ofertę z silnikiem 2.2HDI i przebiegiem nieco ponad 300 tys.
Co myślicie o tym silniku? Ile to to pali?
Drugą opcję jaką znalałzem, to MKII z około 240 tys przebiegu, ale 1,6HDI. Martwi mnie tam dwumasa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum