Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 23 Czerwiec 2012, 23:32
Raczej nie, aczkolwiek przy odrobinie chęci i dysponując warsztatem jest to do przerobienia.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Hathback EXLUSIVE
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 20 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 796 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 10 Wrzesień 2013, 15:36
donalehandro napisał/a:
pozostaje zasadnicze pytanie, po kiego grzyba wyciagac bezawaryjny silnik 1.9TD ktory jesli jest szanowany to bedzie ciagal ta furmanke kupe lat i wkladac jednostke 2.0HDi sprawiajaca problemy, ale moge sie zalozyc ze kiedys przyznasz mi racje. ps a dobry 1.9 td nie boi sie na prostej hdika
po kiego grzyba trzymać się trzeba starej technologi z poprzedniej dekady,
Ja zmieniłem xantie 1.9TD na xantię 2.0HDi i są same plusy w porównaniu do 1.9TD , spalanie mniejsze, lepsza dynamika, kultura pracy silnika, i już nigdy nie zmienię HDi na 1.9TD, po kiego grzyba sobie pogarszać , a awarie, hmm, może są ,ale silnik w mojej xantii pracuje sobie idealnie, generalnie obsługa xantii skupia się do tankowania i okresowej wymiany oleju w silniku, co 20tys , filtrów ..itp , jak w każdym innym aucie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum