Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek płynu chłodniczego z citroena XM
Autor Wiadomość
Axer

Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Grudzień 2011, 21:41   Wyciek płynu chłodniczego z citroena XM

Witajcie. Z okazji tego, że jest to mój pierwszy post pragnę przywitać się serdecznie z wszystkimi citroeno maniakami. Naświetlę troszkę mój problem.

Około tygodnia temu otrzymałem mój pierwszy samochód od taty kobiety mojego życia i od tego zarówno moje jak i wybranki serca nerwy zostały zszargane do granic wytrzymałości. Z okazji tego,że jest to mój pierwszy samochód można powiedzieć, że jestem laikiem jeśli chodzi o grzebanie w częściach auta. Na początku mieliśmy problemy z przekaźnikami dzięki czemu wiatraki ochładzające silnik pracowały kiepsko, albo w ogóle, przez co nasza "limuzynka" się przegrzała (tuż po zatankowaniu w nią 13 litrów 95) - para wodna spod maski plus plama na ulicy. Wystraszony tym faktem zadzwoniłem po teścia który dolał Borygo i pojechaliśmy do elektryka wymienić te nieszczęsne przekaźniki. Teraz grzać się Bogu dzięki nie chce ale... Dziś przy tankowaniu wracając od kasy zobaczyłem znów strugę wody spod samochodu. Pojechałem na bok i patrzyłem z czego się leje. Podszedł do mnie pewien pan i powiedział, że jest to albo olej albo właśnie to Borygo i trzeba wymienić jakąś opaskę, która spina dostęp do chłodnicy. Nazwał to fachowo ale z nadmiaru wrażeń zapomniałem jak się nazywa. Myślę, że problem zaczął się od tego przegrzania. Czytając to forum widziałem, że nie raz pomogliście więc mam nadzieje, że i w moim przypadku się uda. Chodzi mi głównie o radę co może to być bo przed "ugotowaniem" się autka nic nie ciekło.