Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana BSI w Xsara II
Autor Wiadomość
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 1 Październik 2014, 19:14   

bsi oczywiście używane miałem kupione jak i te co posiadam j.w a posiadam identyczne jak w linku http://allegro.pl/modul-b...4651055651.html

 
 
Artur1988

Mój samochód: Citroen Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Październik 2014, 10:16   

dzieki za info musze od elektryka dane swojego bsi spisac jakies zamowil od kumpla przeprogramowali ale nieraz silnik niechce zapalic a nieraz pali szukaja innego obecnie

 
 
Cytrynka91

Mój samochód: Xsara
Poj. silnika (cm3): 1360
Paliwo: Benzyna
Wersja:: II
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 152
Skąd: BDG
Wysłany: 11 Październik 2014, 00:10   

Co do problemu Trojanka (może ktoś będzie miał podobny problem. Ja miałem tak, że nie mogłem otworzyć ręcznie bagażnika, a mogłem z pilota.). Aby odblokować możliwość ręcznego otwierania, należy:
Zamknąć wszystkie drzwi, bagażnik też. Zamknąć samochód pilotem. Otworzyć samochód pilotem i usiąść na miejscu kierowcy. Zamknąć drzwi kierowcy. Włożyć pilota do stacyjki i przekręcić na zapłon. Przytrzymać przycisk otwierania bagażnika na pilocie aż usłyszy się podwójny sygnał alarmu. Nie naciskać już przycisku i wyłączyć zapłon. Wyjść z samochodu z kluczykiem, zamknąć samochód, otworzyć samochód. To wszystko.

 
 
VTR

Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1868
Paliwo: Diesel
Wersja:: VTR
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Październik 2014, 21:39   

Cytrynka91, Może mnie też coś poradzisz? :) U mnie problem taki, że kręcąc kluczykiem w drzwiach kierowcy zamykają się tylko drzwi kierowcy. Jak zamykam z kluczyka od strony pasażera to zamyka drzwi pasażera plus bagażnik, a czasami całość: drzwi lewe, prawe i bagażnik (mam wersję 3drzwiową) ale zaraz "odbija" tzn. otwiera z powrotem. Drugi dzień się z tym męcze. Centralny zamek mam z kluczyka, nie z pilota.

 
 
Cytrynka91

Mój samochód: Xsara
Poj. silnika (cm3): 1360
Paliwo: Benzyna
Wersja:: II
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 152
Skąd: BDG
Wysłany: 13 Październik 2014, 22:21   

Przewody w drzwiach może się zatarły? Poszukaj odpowiedzi na cxoc.net lub napisz tam nowy temat. Jeden gościu (Wrinkly Ninja) jest tam takim mózgiem, że głowa mała :D .

 
 
VTR

Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1868
Paliwo: Diesel
Wersja:: VTR
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Październik 2014, 23:46   

Cytrynka91, 3 przewody rzeczywiście były nadłamane, ale już je polutowałem i zaizolowałem. Przyczyna niestety tkwi w czymś innym...

 
 
Artur1988

Mój samochód: Citroen Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Październik 2014, 15:09   

ja w swojej cytrynie tez tak mialem jak zamykalem z kluczyka drzwi od kierowcy to zamykal sie jedynie kierowcy reszta szalala i sie otwierala jak przekrecilem od strony pasazera wszystkie sie zamykaly bagaznik tez obecnie mam juz to zrobioen ale wszystkie pekniete kable w drzwiach zostaly na nowo zrobione ciagniete od slupka o samych drziw wymienione bsi i caly zamek od strony kierowcy zmieniony na uzywke ciezko mi powiedziec co dokladnie bylo ale pewnie ten zamek i kable bo bsi wymienone bylo z innego powodu

 
 
MichałzW

Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1598
Paliwo: Benzyna
Wersja:: II Perfect
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Lipiec 2015, 20:45   

Witam wszystkich na forum. Posiadam swoją Xsarę II od marca b.r. W tym tygodniu postanowiłem zająć się klimatyzacją- nie działała od początku, a raczej od kiedy zrobiło się ciepło. W serwisie wybrałem full opcję (sprawdzenie, napełnienie, dezynfekcja, filtr kabinowy), ale okazało się, że dodatkowo zawiódł moduł BSI i trzeba go wymienić. Powiedzcie, czy faktycznie konieczna jest wymiana modułu, czy być może warsztat chce mnie naciągnąć na dodatkowe koszty?

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Lipiec 2015, 21:00   

MichałzW, a jakieś inne objawy jego awarii? coś nie działa lub nie świeci? kontrola lexią z reguły od 50zł dla pewności...;)

 
 
MichałzW

Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1598
Paliwo: Benzyna
Wersja:: II Perfect
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Lipiec 2015, 21:54   

Na razie nie zauważyłem żadnych innych problemów z elektroniką. Prawdę mówiąc i to by nie wyszło, gdyby nie konieczność sprawdzenia klimatyzacji ze względu na upały. Na innym forum znalazłem podobny temat z peugeotem 206 (niestety nie rozwiązany). Może zamiast wymieniać moduł pomogłaby jego regeneracja u elektronika samochodowego?

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Lipiec 2015, 22:07   

MichałzW, a skąd ta pewność że to wina BSI? może jaki czujnik lub kabel i klima nie chodzi? pierwsze się spotykam z tematem że klima nie działa przez bsi bo z reguły siada na wskazania licznika ...Ja miałem kontrolkę oleju po zaciągnięciu ręcznego..ale może i takie cuda się trafiają .znalazłem takie coś: klima Co do napraw trafiłem na info że od 700zł ale z reguły jest taniej sprawna używka i programowanie..

 
 
MichałzW

Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1598
Paliwo: Benzyna
Wersja:: II Perfect
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Lipiec 2015, 18:33   

Pewności co do BSI nie mam ja, tylko Pan z serwisu :) dzwoniłem do innego warsztatu (w którym już raz naprawiono mi skutecznie inny element) i tutaj odradzono mi naprawianie modułu i zalecono wymianę na używany. Pan również stwierdził, że przyczyna może leżeć gdzie indziej (np. wiązki), aczkolwiek musiałby przeprowadzić diagnostykę od nowa. W warsztacie, w którym zajęto się klimą udało się ją uruchomić podając napięcie z zewnątrz.

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 22 Lipiec 2015, 20:54   

MichałzW, nawet na bsi są bezpieczniki,jeden z nich ma nawet 30A wiec je sprawdż ,skrzynka pod maską też ma chyba jeden od klimy a druga w kabinie..czyli w trzech miejscach auta masz bezpieczniki;)może wyglądać dobrze a nie przewodzić...

 
 
MichałzW

Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1598
Paliwo: Benzyna
Wersja:: II Perfect
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Lipiec 2015, 22:44   

Coraz bardziej skłaniam się ku temu, by wykonać tą naprawę w tym drugim warsztacie, który z reszta poznałem dzięki temu forum. Podzielę się informacjami co faktycznie było przyczyną tego problemu.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA