Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 22 Mar 2012 Posty: 2 Skąd: Wrocław/Anglia
Wysłany: 22 Marzec 2012, 23:48 potrzebuje porady
mam problem z moim C5 hdi 2.0 2005rok pare dni temu został wymieniony rozrząd i po trzech dniaj rano uruchomiłem silnik który po chwili zgasł i juz nie chciał odpalic poniewarz poziom paliwa był niski dolałem z karnistra i odpowietrzyłem filtr i w końcu odpalił ale jak pojechałem dotankowac po jakiś 5minutach jazdy zobaczyłem parujące paliwo z pod maski ogólnie to cała góra silnika na głowicy pod plastikową osłoną jest zalana ropą tam gdzie są swiece i przewody paliwowe ??
Co to może być bo cieknie zdrowo pod autem ale nie widać wycieku ??
I czy to może mieć coś wspólnego z wymianą rozrządu
acha dodam że silnik odpala normalnie i pracuje jak trzeba ciągnie itd .
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 23 Marzec 2012, 00:24
mbamba78, Możliwe, że mechanik nie zamocował jakiegoś przewodu powrotnego i dlatego się leje. Może nie zacisnął opaski i po prostu wężyk wypadł.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 22 Mar 2012 Posty: 2 Skąd: Wrocław/Anglia
Wysłany: 24 Marzec 2012, 22:24
już zlokalizowałem wyciek cieknie z przewodu na górze silnika tam gdzie jest świeca żarowa ale nie z metalowego tylko z gómowego poniżej a właściwie to z plastikowego kolanka które się nim kończy poprostu metalowa sprężynka go nie trzyma niby nic ale będzie troche zabawy żeby się do niej dostać bo nie da się tej spręzynki po prostu wyciągnąć bo nie ma wystarczająco miejsca niestety no cóż w najgorszym wypadku będzie trza troche osprzętu wykręcić
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 24 Marzec 2012, 22:32
robson napisał/a:
Możliwe, że mechanik nie zamocował jakiegoś przewodu powrotnego i dlatego się leje
Jak widać ta diagnoza była trafna
_________________ niech moc będzie z DS
magda621
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2.2
Paliwo: Diesel
Wersja:: II
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 29 Sie 2018 Posty: 1 Skąd: Polska
Wysłany: 4 Wrzesień 2018, 14:08
Witam,
Posiadam Citroena C5 2.2hdi. Coś mi ostatnio szwankuje, bo obroty szaleją, jak jadę to nagle rosną i silnik dymi. Mechanik twierdzi,że to wypalanie dpf. Podobno mojego już się nie da wypalic i muszę kupić nowy. A może lepiej byłoby regenerować? Jak myślicie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum