Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 14 Maj 2012, 08:12
Jeżeli jest to przy włączonej klimie i leci gorące powietrze przy ustawionej temperaturze np 20 stopni to daj na chwilę pokrętło na maksa i wróć z powrotem powinno wrócić do normy , ja miałem tak kilka razy , prawdopodobnie coś się zawiesza .
_________________ niech moc będzie z DS
hubert
Mój samochód: C5
Paliwo: benzyna
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 19 Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 14 Maj 2012, 10:16
Dziekuje za podpowiec. Najprawdopdobniej zaciol sie motoreduktor, jak wyczytalem z podpowiedzi,tylko jak sie do niego dostac i ktory to jest. Z rysunku wynika ze sa dwa. Czy ktos to juz rozbieral. Zawsze to latwiej jak mozna skorzystac z pomocy,ponoc pytac to nie wstyd. Hubert
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 14 Maj 2012, 10:27
Może spróbuj najpierw poprzestawiać temperaturę od skrajności w skrajność , mi przytrafia się to dwa razy do roku , przeważnie na początku ciepłego sezonu gdy zaczynam używać klimy , potem do końca sezonu mam spokój to dlatego na razie nie zabrałem się za rozbieranie.
hubert napisał/a:
ponoc pytac to nie wstyd
żaden
_________________ niech moc będzie z DS
hubert
Mój samochód: C5
Paliwo: benzyna
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 19 Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 14 Maj 2012, 12:39
Grigori333.Serdeczni dziekuje za chec pomocy. Prubowalem wykonywac te czynnosci mase razy i jak widac bez rezultatu. Mysle ze jednak bende musial sie do tego dobrac. Zastanawiam sie od czego zaczac aby czegos nie uszkodzic. Moze odezwie sie ktos kto to juz ma przerobione z powodzeniem. Pozdrowienia.
Przerabiałem temat. Winna jest zębatka motoreduktora regulacji temperatury od strony kierowcy. Ja osobiście rozbierałem całą deskę, żeby się do tego dobrać, ale mając sprytne ręce można to zrobić odchylając tylko plastiki. Na wysokości prawej łydki kierowcy znajdują się plastikowe osłony, które należy odkręcić, a następnie jakoś sprytnie manewrować kluczem (torx z tego co pamiętam), żeby wyciągnąć motoreduktor. Skuteczną metodą, jest przedłużenie zębatki. Podobno w ASO można dostać motoreduktor z dłuższą zębatką, ale nie wiem czy to działa, a poza tym jest drogo. W tej chwili nie mam dokładnych zdjęć. Pytajcie, a ja postaram się zrobić jakieś fotki i wrzucić do tematu.
P.S. Jeżeli gniazdo nie jest jeszcze całkiem zjechane, to próbujcie zmieniać temperaturę na wyłączonym nawiewie. U mnie to przez jakiś czas działało.
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 16 Maj 2012, 11:56
piotrpaz napisał/a:
Na wysokości prawej łydki kierowcy znajdują się plastikowe osłony, które należy odkręcić
W tym miejscu gdzie znajduje się filtr przeciwpyłkowy ?
_________________ niech moc będzie z DS
hubert
Mój samochód: C5
Paliwo: benzyna
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 19 Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 16 Maj 2012, 12:51
Dziekuje za porady, sa naprawde pomocne. To juz mozna sie zabrac do roboty z jakims pojeciem sprawy. Ogromnie pomocne sa oczywiscie fotki,gdyby ktos swoja ciezka prace zapisal na obrazie, lecz to juz i tak bardzo duza pomoc.
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 16 Maj 2012, 13:56
Jak widać ten od strony kierowcy jest zaraz obok filtra węglowego więc po zdemontowaniu osłony nr 2 z pierwszego rysunku powinien być do niego dostęp .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum