Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kodem
Autor Wiadomość
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 12 Sierpień 2012, 10:35   

jak wyjmę kluczyk to po pewnym czasie mruga czerwona .A przy włączonym zapłonie świeci czerwona nie mrugając

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 12 Sierpień 2012, 11:08   

albineka1 napisał/a:
jak wyjmę kluczyk to po pewnym czasie mruga czerwona .A przy włączonym zapłonie świeci czerwona nie mrugając

To prawidłowy objaw. Później wciskasz kod i powinna zaświecić się zielona dioda. Znak, że możesz odpalać ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 12 Sierpień 2012, 11:10   

tylko ja nie znam kodu

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 12 Sierpień 2012, 11:26   

albineka1, No ale słyszałem, że masz drugi komputer. Do niego też nie masz kodu? A tak a propos: to jaki silnik masz? Co to za pojemność 2cm³ ?!

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 12 Sierpień 2012, 11:59   

silnik 2.1 TD 1997r nie wiem dlaczego ale w o mnie nie mogę wpisać wszystkiego próbowałem różnie .

 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 12 Sierpień 2012, 14:07   

Nawiązując do wcześniejszego postu kupiłem xantie z uszkodzonym silnikiem (silnik był tak zajechany ,że dawno takiego nie widziałem ale odpalał ) Prosząc sprzedającego o kod do klawiatury odpowiedział mi , że on go nie zna tylko niczego tam mam nie przyciskać i broń boże grzebać i faktycznie działała nie wiem jakim cudem ale na 100% po czerwonej diodzie zapalała się zielona.Po zdiagnozowaniu silnika doszedłem do wniosku ,że naprawa jest nie opłacalna lepszym wyjściem jest zakup drugiego i tak też uczyniłem.Zamontowałem i odpaliłem drugi pracował do momentu kiedy po prostu zgasł i okazało się że przepalił się bezpiecznik pod kierownicą nie wiem z jakiego powodu drugi po prawej stronie z góry .Pomyślałem sobie wtedy bezpiecznik jak bezpiecznik wsadzę drugi .Od tego momentu do dnia dzisiejszego nie udało mi się uruchomić silnika.Klawiatura działa poprawnie jak wyjmę kluczyk ze stacyjki po pewnym czasie mruga czerwona dioda a jak włożę to świeci się nie mruga .Po trzykrotnej próbie wbicia jakiegokolwiek kodu zaczyna piszczeć czyli objaw jak najbardziej poprawny.Zagłębiając się w temat immo w citroenach doszedłem do wniosku ,że nie ugryzę tematu bez podłączenia się ECU. Kupiłem LEXIE bo i tak po wymianie silnika będę musiał wykasować błędy i po poprzednich partaczach sprawdzić wszystkie czujniki. Wszyscy podają informację ,że tylko ona może wejść do ECU i tam odczytam sobie kod i co się okazało ,super LEXIA komunikuje się ze wszystkim śmiga sobie po całym samochodzie oprócz ECU. Jak chcę tam wejść to wyskakuje komunikat W PRZYPADKU BRAKU KOMUNIKACJI Z KALKULATOREM MOŻE BYĆ ŻĄDANY KOD I nie może nawiązać komunikacji ECU.Proszę o pomoc osoby, które naprawdę coś wiedzą ,znają temat i mogą mi pomóc mi już kończą się pomysły może nie potrafię wejść w ECU coś źle robię lub mam złe oprogramowanie i może ja się zbyt mocno w temat zagłębiłem ,a sprawa jest bardzo prosta . Z góry dziękuje.

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 08:08   

albineka1 napisał/a:
W PRZYPADKU BRAKU KOMUNIKACJI Z KALKULATOREM MOŻE BYĆ ŻĄDANY KOD

A czasem nie chodzi o kod PIN ???
Ja u siebie żeby połączyć się z BSI muszę znać właśnie ten kod .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 09:48   

robert napisał/a:
No to zostaje wymiana komputera. Kod jest przypisany do komputera silnika.

Według mnie nie jest.Immobiliser po otrzymaniu napięcia z przekaźnika podaje( odblokowuje komputer silnika) na PIN 31 i 44. I teraz czy do immobilisera jest podane tylko napięcie V ? Patrząc na schemat wygląda tak .


Ostatnio zmieniony przez henryxm 13 Sierpień 2012, 10:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 10:04   

Witam
A co to jest A15 ja mam klawiaturę tu wydaje mi się ,że jest pętla na stacyjce chyba , że się mylę :-)

 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 10:30   

albineka1 napisał/a:
A co to jest A15

To jest immobiliser.

 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 10:46   

To w którym miejscu się znajduje immobiliser . Gdzie go szukać

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 19:05   

henryxm napisał/a:
robert napisał/a:
No to zostaje wymiana komputera. Kod jest przypisany do komputera silnika.

Według mnie nie jest.


Jednak chyba jest. :roll: Przeciez przy awarii klawiatury wymieniasz ja na inna i po wklepaniu swojego kodu odpalisz. Natomiast wymieniajac kompa trzeba znac kod jaki ostatnio zostal w nim zapisany.

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 20:24   

Ja jednak podtrzymam swoje zdanie. Kiedyś Baksowaty i Robson zamienili się kompami i trzeba było wpisywać kod od tego świeżo włożonego kompa. Więc albo iimmobiliser komunikuje się z kompem, albo ma charakter wykonawczy komend komputera.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 13 Sierpień 2012, 21:31   

henryxm napisał/a:
schemat wygląda tak .



ten schemat nie jest od 2.1TD z 97r

 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 11:02   

albineka1, Dlaczego tak sądzisz? Czym ma się różnić schemat 97r od 98r?

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA