Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kodem
Autor Wiadomość
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 12:13   

henryxm napisał/a:
albineka1, Dlaczego tak sądzisz? Czym ma się różnić schemat 97r od 98r?



Wydaje mi się, że A15 to pętla immobilizera w stacyjce a H 11 to kontrolka silnika czyli w układzie tym jest brak klawiatury numerycznej .Sprawdzałem w moim samochodzie i wygląda to tak po przekręceniu kluczyka w stacyjce w zacisku 31 jest 12V natomiast w zacisku 44 jet cisza a przewód prowadzi do listwy na pompie wtryskowej . Podsumowując jest to schemat od nowszego modelu lub od tego co ma główny zawór odcinający dopływ paliwa w pompie . Z takim rozwiązaniem jak na schemacie poradził bym sobie w 5 minut.To tak jak np w fordze (oczywiście bardzo ogólnie) prosty sposób ominięcia immo doprowadzasz przewód plusowy do zaworu a immo przestaje działać.W moim modelu zasada odcięcia immo a zarazem uruchomienia pompy jest troszkę inna.

 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 12:31   

A po numerze VIN jest możliwość sprawdzenia jaki powinien być komputer w aucie.Chodzi mi o numery.

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 12:34   

albineka1, Zerknij na ten schemat. Może to cosik rozjaśni.

Mam jeszcze prośbę - wpisz w profilu model pojazdu. Masz podane citroen i na tym koniec.

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
Ostatnio zmieniony przez Jacoll 14 Sierpień 2012, 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz

Wysłany: 14 Sierpień 2012, 12:42   

albineka1 napisał/a:
A po numerze VIN jest możliwość sprawdzenia jaki powinien być komputer w aucie

Podaj ten VIN to zobaczymy .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 12:47   

Zerknę tylko jestem umówiony z wielki magiem od immo kazał zabrać ze sobą klawiaturę i komputer . Zobaczę co wyczaruje bo jak pierwszy raz dzwoniłem to twierdził ,że do odblokowania potrzebuje tylko klawiatury :-) ponoć bardzo dobrze zna temat tak się chwalił . :?:

 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 12:55   

grigori333 napisał/a:
albineka1 napisał/a:
A po numerze VIN jest możliwość sprawdzenia jaki powinien być komputer w aucie

Podaj ten VIN to zobaczymy .


VF7X15G00005G3250

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz

Wysłany: 14 Sierpień 2012, 13:25   

Na razie nie dam rady , dowództwo przyjechało a trzeba troszkę poszperać .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 14:06   

albineka1 napisał/a:
Podsumowując jest to schemat od nowszego modelu

...jest to schemat sterowania silnika z systemem Lucas EPIC.
albineka1 napisał/a:
Wydaje mi się, że A15 to pętla immobilizera

Tak
albineka1 napisał/a:
H 11 to kontrolka silnika

Tak
albineka1 napisał/a:
w układzie tym jest brak klawiatury numerycznej

A15 to klawiatura
albineka1 napisał/a:
Z takim rozwiązaniem jak na schemacie poradził bym sobie w 5 minut

Wszystko masz czyli do dzieła

 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 18:13   

henryxm napisał/a:
albineka1 napisał/a:
Podsumowując jest to schemat od nowszego modelu

...jest to schemat sterowania silnika z systemem Lucas EPIC.
To nie jest schemat sterownika.
--Skoro tak twierdzisz to :-)


albineka1 napisał/a:
Wydaje mi się, że A15 to pętla immobilizera

Tak
albineka1 napisał/a:
H 11 to kontrolka silnika

Tak
albineka1 napisał/a:
w układzie tym jest brak klawiatury numerycznej

A15 to klawiatura

-To klawiatura czy immo zdecyduj się :-) raz piszesz immo a tu klawiatura to są dwa różne urządzenia .

albineka1 napisał/a:
Z takim rozwiązaniem jak na schemacie poradził bym sobie w 5 minut


Wszystko masz czyli do dzieła


Jak bym zdobył schemat sterownika i klawiatury wtedy tak a sterownik to ten dłuuuugi prostokąt.

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 18:29   

albineka1 napisał/a:
sterownik to ten dłuuuugi prostokąt

Dokladnie tak. ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 00:26   

I kod z klawiatury odczytany. Do odczytu nie trzeba korzystać z usług laweciarzy ani holować samochodu wystarczy zabrać w kieszeń samą klawiaturę. Operacja u elektronika trwała 45 minut plus czas dojazdu 50 km .Wielki mag okazał się bardzo wielki wiedział wszystko na temat tych klawiatur a sterownik do niczego nie był mu potrzebny.

Ostatnio zmieniony przez albineka1 15 Sierpień 2012, 00:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 00:30   

albineka1, Cos wiecej ?? :roll: Czy ten wielki mag nie chcial sie dzielic swoja wiedza ?? ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 00:40   

Powiedział ,że sterownik od 2.1 jest najbardziej pop............nym układem w tych samochodach i lepiej nic tam w nim nie kombinować a broń boże tuningować . A reszta to zabrał klawiaturkę rozłożył na stół swoje zabawki robił i coś tam do siebie mruczał .
Jeszcze to opcja całkowitego usunięcia blokady jest możliwa tylko trzeba rozebrać klawiaturę i rozkręcić sterownik a tam jest chyba ze czterdzieści śrub i to go wk....a. więc posumował tak ..........szkoda jego czasu a moich pieniędzy robimy opcje tańszą.

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 01:05   

albineka1, Samo odlaczenie klawiatury jest w tym temacie. ;-) http://citroen.org.pl/forum/viewtopic.php?t=2341

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 01:14   

;-)
Jacoll napisał/a:
albineka1, Samo odlaczenie klawiatury jest w tym temacie. ;-) http://citroen.org.pl/forum/viewtopic.php?t=2341

Tak ale to jest opcja dla osób które znają kod a ja go nie znałem.Podstawowym warunkiem przeprowadzenia tej operacji jest uruchomiony silniki i wtedy to zadziała :-) .Jak uruchomisz silnik skoro nie znasz kodu. ;-)

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA