Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
pewny dodatek do ON zamiast oleju od 2T jako dodatek
Autor Wiadomość
czeslaw555

Mój samochód: 508
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: Allure
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: GKA
Wysłany: 27 Grudzień 2013, 09:26   

jak link jest pod wirusem ( a nie jest) dodaję plik w PDF z opisem



Dzialanie_katalityczne_tlenku_ceru.pdf
jak link jest pod wirusem ( a nie jest) dodaję plik w PDF z opisem
Pobierz Plik ściągnięto 485 raz(y) 94,17 KB

 
 
czeslaw555

Mój samochód: 508
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: Allure
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: GKA
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 19:49   

trochę do poczytania o paliwach

właściwości smarne paliw
http://suw.biblos.pk.edu.....aSmarnosci.pdf

jakość paliwa a trwałość silnika
http://www.wojdas.24x7.pl/download/paliwa.pdf


czy wiesz co żyje w paliwie ?
http://www.petrolnet.pl/C....,maj,2013.aspx

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 20:01   

czeslaw555, Ten środkowy artykuł jest bardzo tendencyjny. Widać, że gościu dostał kasę od markowej stacji paliw....

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
czeslaw555

Mój samochód: 508
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: Allure
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: GKA
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 20:08   

może masz rację, jednak wiele opisów, poleceń czegoś tam znajdzie zawsze wielu hajterów, zawsze napiszą że to nie działa, choć tego nie próbowali, nie sprawdzali, że to reklama, więc dziękuję bo jest mało wiarygodne i wiele podobnych tekstów. Nie znam się na tym jak piszący artykuł więc czytam takie opisy , szukam innych opinii w necie i wtedy próbuję wyciągnąć jakieś wnioski. Nie wiem jak jest w tym przypadku bo trudno trafić na podobne teksty. Autor nie poleca żadnej firmy więc trudno powiedzieć kto mu zlecił napisanie tego art.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 20:22   

czeslaw555 napisał/a:
Autor nie poleca żadnej firmy więc trudno powiedzieć kto mu zlecił napisanie tego art.
Jak to nie poleca żadnej firmy? Poleca tylko paliwa klasy premium ;) A to, że pisze o stacjach marketowych i innych, nie koncernowych, że to klasa 3, i nie spełniają wymogów PN, to już parodia! Że 50% rozpuszczalników w paliwie itd... Widać, że z gościa żaden znawca a te wypociny to właśnie szlam w paliwie ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 514
Skąd: Brzeg
Wysłany: 5 Styczeń 2014, 12:03   

robson napisał/a:
Widać, że z gościa żaden znawca a te wypociny to właśnie szlam w paliwie ;)

Nic dodać i nic ująć.
Takich kryptoreklam jest cała masa i absolutnie niczego nie wnoszą prócz fermentu.

Wrócę jeszcze do zapodanej informacji przez @czeslaw555
Tlenki ceru są od lat stosowane w spiekach filtrów DPF i tam jest ich miejsce. Kwestią otwartą jest ich oczyszczenie głównie z osadów olejowych. Zapodawanie z paliwem nie jest najszczęśliwsze z uwagi na właściwości ścierne.
Wszak ten związek służy do polerowania szkła a więc jest preparatem ściernym.
Aby oczyścić filtr DPF należy albo obniżyć temperaturę wypalania sadzy/ tlenke ceru/ albo podnieść temperaturę spalin.
Tak na marginesie - UJ zaproponował rozwiązanie filtrów w oparciu o związki żelaza przy niewielkiej domieszcze tlenków ceru.

_________________
https://www.facebook.com/...22&locale=pl_PL
 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 22:38   

Odnośnie jakości paliwa to z najnowszego raportu wynika, że żadna stacja nie jest bez skazy. Nawet Shell i Orlen, gdzie, o zgrozo - zanotowano wodę w paliwie!!!



uokik_lista_stacji_skontrolowanych_w_okresie_od_14_stycznia_do_15_listopada_2013_roku.pdf
paliwa w 2013rzdaniem UOKiK
Pobierz Plik ściągnięto 952 raz(y) 221,64 KB

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA