Ja rozumiem kolegę smokusa, że chciałby miec wyłączność na naprawy i regenerację no ale niestety (dla niego) panuje wolny rynek... mamy dojście do membran więc je sprzedajemy lub po prostu naprawiamy/regenerujemy pompy...
odpowiadajac na pytania innych użytkowników olej mineralny 15W40 mobil castrol zalezy co mamy na dana chwile
membrany nowe nie używane wyprodukowane w 2012r więc nie ma obaw i jakość gumy
p.s. nie odpisuje regularnie poniewaz spogladam tu sporadycznie wiec komentarze typu "jak naprawiaja tak jak odpisują" itp itd pozostawcie sobie...
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 4 Luty 2013, 22:01
er6n napisał/a:
Ja rozumiem kolegę smokusa, że chciałby miec wyłączność na naprawy i regenerację no ale niestety (dla niego) panuje wolny rynek... mamy dojście do membran więc je sprzedajemy lub po prostu naprawiamy/regenerujemy pompy...
Krew mnie zalewa , jak czytam takie rzeczy a potem dostaje maile typu...
Cytat:
Witaj Sm0kus,
Mam pytanie malem pompe na repasacii v gliwiciach i dzialal tylko 500km.
Wyzslalem panownie na repasacie i Samochód był servise samochodowym.
Dziś wymieniane regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i
zamontovali pompe. Na biegu jałowym ciśnienie paliwa około 80bar + - 10
Po dodaniu gazu paliwa spada do 5 bar. A następnie wyjście do 138bar.
Silnik wyłącza. Nie wiesz mi rady kde jest jezsce problem? Dzenkuje za
rade
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Email wysłany do Ciebie od drgi z wykorzystaniem Twojego konta na Forum
Miłośników Citroena. Jeżeli ta wiadomość zawiera spam lub treści
obraźliwe skontaktuj się z webmasterem forum pod adresem:
robert@citroen.org.pl Do listu załącz cały ten email, z nagłówkami włącznie.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 5 Luty 2013, 09:57
Cytat:
Oni mnie newyzslali za tebou. Znalazłam Cię na forum. Skąd Pan jest? Ja
jestem ze slowacii mieszkam na granici s polskou. Ile może kosztować
naprawa u cebie? Pan z Gliwic mi napisal toto :Witam,
pompe naprawilismy ponownie, aczkolwiek informuje iz nie bedzie juz
gwarancji poniewaz cos ewidentnie uszkadza membrany nie moze byc tak ze
wsadzamy nowe membrany i po 300km sa uszkodzone.. pompa dzis zostaje do
Pana wyslana aczkolwiek tak jak mowilem odsylam do sprawdzenia innych
elementow ktore moga miec wplyw na uszkadzanie
Kolejny list z dzisiaj objasniajacy proceder:
1. Wymiana membran (w ich mniemaniu regeneracja) na "nowe", wlasnej roboty, z gwarancja
2. Sprzedaz na Allegro membran oryginalnych wyjetych z pompy
3. Po 300km jedna z membran peka
4. Naprawa pompy w ramach gwarancji, niestety znow po 300km membrana peka.
5. Druga reklamacja nie jest uznawana "bo ewidentnie jakis inny uszkodzony element uszkadza membrany".
6. Klient zostaje z 3 kawalkami gumy, bez pieniedzy, bez oryginalnych membran.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
qbek
Mój samochód: Citroen C5 HPI Exclusive
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 6 Skąd: Dłutów
Wysłany: 11 Luty 2013, 22:55
Ja ze swojej strony jeśli chodzi o regenerację pompy wysokiego ciśnienia polecam Sm0kus'a. Pompa zregenerowana (z tego co mi wiadomo wymienione dwie membrany) działa jak nowa. Bardzo dobry kontakt, szybko i sprawnie. Mam pełne zaufanie do kolegi.
Smokus...
Wszystko się zgadza tylko na wyraźną prośbę właściciela pompy w ramach reklamacji chciał mieć zamontowane z powrotem oryginalne membrany więc takie też dostał... także coś ewidentnie uszkadzało membrany bo dziwny zbieg okoliczności że zarówno nasze jak i oryginały pękały po 300km
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 25 Luty 2013, 09:16
A klamstwo ma krotkie nogi, bo ja u Lubosa bylem na Slowacji, rozbieralem ta pompe na jego oczach. Zregenerowalem ja tak jak trzeba i ta pompa dziala. Powiem wiecej, w pompie byly Wasze membranki (po 2 reklamacji), a co za tym idzie 2x wlozyliscie swoje membrany. Teraz wsadzone sa oryginaly i auto bez problemu jezdzi... wiec chyba ktos tutaj delikatnie mowiac mija sie z prawda, a przynajmniej gubi w zeznaniach.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum