Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
kupiłem xm-a mkI
Autor Wiadomość
ixemek
ixemek

Mój samochód: citroen
Poj. silnika (cm3): 1879
Paliwo: diezel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: Lubin/Legnica
Wysłany: 21 Listopad 2012, 22:49   kupiłem xm-a mkI

witojcie:) xm-a kupiłem w sobotę od pierwszego właściciela z1992r 2,1td, wczoraj pojechało na sprawdzenie sfer itd. autko wróciło od magika, nabił mi dwie gruszki, jedną wymienił, wyczyścił kolektory, porobił jeszcze parę pierdół ,sprawdził turbo, gumy pod sferami i skasował 220zł
Co do turbo to jest tak:
1. Gdy podłączy się powietrze na krótko to zaworek się otwiera i łopatki się kręcą z lekkim oporem, luzów nie ma.
2. Gdy jednak odpalę auto i zacisnę rurę od intercoolera i dam gaz to ta rura nie chce napuchnąć. Co to może być?

problem z turbo to jedno a drugie to ciągłe syczenie układu,po powrocie od magika syczenie nadal występuje , cały czas dobiją mi układ , gdy przygazuję to wtedy tylko co chwilę , mam delikatny wyciek z pompy od hydro, powiedział ,że hydro jest już słabe ale ogólnie mówił ze nie widział tak zadbanego 20letniego xm-a z pełnym serwisem do 70tyś.km a potem z zeszytem gdzie jest wpisane wszystko.Co to może być? gdzie szukać rozwiazania z turbo i syczeniem?

pozdrawiam wojtek

 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 514
Skąd: Brzeg
Wysłany: 22 Listopad 2012, 12:49   

Turbo - jak się przedstawia od strony spalin?
Hydraulika - syczenie - gdzie je słychać?
ixemek napisał/a:
cały czas dobiją mi układ , gdy przygazuję to wtedy tylko co chwilę ,

Opisz to bardziej precyzyjnie - nie wiadomo co masz na uwadze.

_________________
https://www.facebook.com/...22&locale=pl_PL
 
 
jedras.gda
Mechanik



Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PG+LPG
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 320
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Listopad 2012, 13:46   

To syczenie, to pewnie konżektor. Może ciśnienia nie trzyma i dlatego tak syczy. Jak zmieniasz położenie samochodu, to syczy wtedy bez przerwy w czasie podnoszenia?

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22 Listopad 2012, 16:54   

Sądzę, że chodzi tu o syczenie samej pompy LHM. Powód to słaba jużwydajność pompy lub duże przecieki wewnętrzne w układzie. Można spróbować podnieść lekko obroty jałowe (może są za małe?) i syczenie powinno zniknąć. W sumie u mnie w BXie jest tak samo i się tym nie przejmuje. Pompa w sumie na biegu jałowym pompuje na tyle, że auto się podnosi i to najważniejsze ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA