Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 14 Grudzień 2012, 10:49
jzie napisał/a:
Doradźcie co mam zrobić
Uszczelnić pompę od "A"do "Z"
jzie napisał/a:
nierówno pracuje i gaśnie na wolnych obrotach
Przecieki wewnętrzne
bmp
Mój samochód: Xantia
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: Diesel
Wersja:: Standard
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 27 Skąd: Mikołów
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 14:50
Co do odpalania, teraz była okazja sprawdzić przy -13 stopni - odpala "od kopa" bez termosiłownika! (ssania) i przyspieszacza kąta wtrysku, jedynie ma na początku niższe obroty (ok 700-750). Z tym, że wszystkie cztery świece żarowe sprawne, a i silnik zapewne ma dobre sprężanie.
Mój samochód: Citroen Evasion
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: Diesel
Wersja:: 2.1TD BVM5
Rok prod.:: 1998
SKYPE - login: jarek.zielinski
Dołączył: 29 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: Sowia Wola
Wysłany: 18 Grudzień 2012, 00:34
Właśnie zakupiłem Evasiona 2.0 HDI 16V z roku 2001 od 2004 w Polsce, niestety z gorszym wyposażeniem i zapewne po przygodach
Naszego 2.1 TD VSX Pallas odstawiłem na kołki.
Jak śniegi stopnieją będę myślał na wiosnę co dalej z tym fantem, bo jednak co sentyment to sentyment.
Wodniczek jezdzi!!!!!
Silnik odzyskal ducha, po korekcie dawki paliwa, ustawieniu wolnych obrotow razem z maksymalnymi oraz dawkowania przy doladowaniu i poprawieniu dzwigni gazu (zle ustawiona wzgledem regulatora) zaczal pracowac rowno i ladnie wchodzi na obroty, dobrze odpala na mrozie, nie ma objawow dymienia jedynie lekko przykopci podczas mocnego przyspieszania, kat wtrysku skorygujemy po dokladnym sprawdzeniu odpalania przy bardzo niskich temperaturach, mozna sie pobawic poprawiajac reakcje w dolnym zakresie obrotow.
Pracuje z cichym metalicznym odglosem, troszke twardziej niz na lucasie, ale frajda jest, wciska w fotel, mysle ze wiekszych korekt nie bedzie.
Na obecny czas cieszy Wodniczka jazda i moca.
I poszlo, pompa zmieniona, cytrynka odzyla, odpala i jezdzi lepiej, praca troszke glosniejsza, lepsza dynamika, spalanie jakby nizsze, dokladnie bedzie wiadomo po dluzszym przebiegu, obrotomierz dziala w pelnym zakresie bez przerobek.
mam pytanie, saczy/kapie mi ropa z pompy boshowskiej, gdzies z dolu, moze w okolicy rozdzielacza, silnik chodzi rowno, nie ma problemow z odpalaniem, przerabial ktos moze wycieki w tej pompie i wie co to moze byc?
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 16 Marzec 2013, 14:45
bodo735, Trzeba po prostu pompę pouszczelniać. Zakupujesz komplet naprawczy, demontujesz pompę i uszczelniasz
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
to odrazu nowy rozrzad, bo skoro wszystko jest na wierzchu a nikt nie wie kiedy ktos go wymienial to okzaja wydac pare groszy ile kosztuje zestaw uszczelek do pompy i gdzie najlepiej go kupic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum