xmirek
Mój samochód: xm 2,1 td
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: turbo diesel
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 36 Skąd: düsseldorf
Wysłany: 28 Marzec 2018, 16:51 Regulator ciśnienia stuka co 5 sek., xm II z 1999
Witam i przedstawiam mój problem. Otóż stuka sobie ten regulator ciś. i to co 5-6 sek. Kula jest nowa, ma 62 bar, zawór hamulcowy ma nowe wewnętrzne uszczelki incl. tą teflonową i cały system jest suchy. Ten zawór hamulcowy to już drugi. Pompa LHM ta 6 plus 2 jest sucha i nie ma wycieków. Moje pytanie - ma sens pompę i regulator ciś. rozebrać i uszczelnić, czy "słaba" pompa LHM ma wpływ na częstotliwość stuku regulatora? W jaki sposób sprawdzić wydajność tejże pompy. Zanim będę szukał trzeciego zaworu hamulcowego, to chciałbym być pewny że to to. Wymaina zaworu to żmudna i długa zabawa, wymagająca ładnej pogody. Koledzy, za rady i wskazówki serdeczne dzięki. A przy okazji Zdrowych i wesołych świąt Wielkanocnych i obfitego dyngusa.[size=18][/size]
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 28 Marzec 2018, 22:39
Stukanie zaworu ,powodem raczej będzie ubytek ciś. w instalacji.
Sprawdź z których przewodów powrotnych się leje w zbiorniku LHM
Nie koniecznie zawór h-ca skoro robiony, może przekładnia kierownicza lub inny podzespół
Jeżeli pompa dobija ciś. mimo takich przecieków to nie koniecznie jest zła,pompy zresztą chyba najrzadziej nawalają
Sprawdź z których powrotów się leje i znajdź rozpiskę który z jakiego podzespołu
_________________ KK
xmirek
Mój samochód: xm 2,1 td
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: turbo diesel
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 36 Skąd: düsseldorf
Wysłany: 29 Marzec 2018, 12:30
"Stukanie zaworu ,powodem raczej będzie ubytek ciś. w instalacji.
Sprawdź z których przewodów powrotnych się leje w zbiorniku LHM
Nie koniecznie zawór h-ca skoro robiony, może przekładnia kierownicza lub inny podzespół
Jeżeli pompa dobija ciś. mimo takich przecieków to nie koniecznie jest zła,pompy zresztą chyba najrzadziej nawalają Sprawdź z których powrotów się leje i znajdź rozpiskę który z jakiego podzespołu"
Adikom, ty masz rację, ja bije w wielki dzwon a to nie jest ta kolejność rzeczy. Dzięki za typ.
Wesołych świąt i smacznego jajka.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 8 Kwiecień 2018, 16:08
xmirek, Na forum jest opis powrotów i kilka tematów, które ułatwią diagnozę.
KLIK1 KLIK2
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum