roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 5 Luty 2013, 09:15 C5 NISKI POZIOM PLYNU HAMULCOWEGO
Witam.Wczoraj po wymianie zacisku hamulca z przodu,zapalil mi sie servis :STOP,ESP,RECZNY i na wyswietlaczu niski poziom plynu.Plyn uzupelnilem,ale blad zapala sie po kazdym odpaleni.Auto jezdzi normalnie.Czy moze ktos mial juz taki problem?Za odpowiedz podziekowal.
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 5 Luty 2013, 09:43
Podpiąć pod kompa i wykasować błąd , w lexji jest jeszcze program do odpowietrzania układu hamulcowego , potrzebne są wtedy dwie osoby , program pokazuję dokładnie krok po kroku co trzeba robić .
_________________ niech moc będzie z DS
roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 5 Luty 2013, 10:09
Dzieki tak myslalem.Chcialem sprzedac auto ,a tu wychodzi ze jeszcze musze kupic kompa hehe.Widocznie nie chce byc sprzedane.:)
roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 5 Luty 2013, 10:35
Powiedz mi jeszcze,czy mozna tak narazie jezdzic z tym bledem,bo chce jeszcze za tydzien wymienic druga strone i nie chcial bym co tydzien jezdzic na kompa.Wczesnie skanowal mi kumpel ale spalil modul.
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 5 Luty 2013, 10:56
roman40, a powiedz mi jeszcze czy odpowietrzałeś koła ? tak profilaktycznie wszystkie nie tylko to robione , jeżeli tak i hamulec działa prawidłowo to myślę , że przez tydzień nic się nie stanie , spróbuj jeszcze odpiąć na jakiś czas aku czasami pomaga i błąd się kasuje
_________________ niech moc będzie z DS
roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 5 Luty 2013, 12:41
Szczeze to odpowietrzalem te co robilem,ale nie sadze aby to mialo wplyw.Hamulce sa,dzialaja bez problemu.Plynu bylo chyba malo ,po odpaleniu pokazal sie blad.Dolalem 1.5 lit. ale komunikat pozostal.Dzieki za odpowiedz.
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 5 Luty 2013, 19:28
1,5 litra ci weszlo w uklad hamulcowy???
powiem krotko: nie znam ile dokladnie wchodzi w c5, ale w innych samochodach jest to od 0,5 do moze niecalego 1 litra. wiec jezeli dolales tyle, to znaczy, ze plynu hamulcowego nie miales wcale i hamulce masz dalej zapowietrzone.
a jezeli dolales rzeczywiscie 1,5 litra to chyba tylko do silnika, albo zawieszenia. mam nadzieje ze orientujesz, bo c5 ma "klasyczny" uklad hamulcowy, odzielony od zawieszenia?
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 5 Luty 2013, 19:39
1.5 litra..wszystko możliwe jak przepłukał układ i dał nowy płyn! powinno się wymieniać co kilka lat ale z reguły to przy awarii..stary traci właściwości i potrafi się gotować podczas hamowania długiego a nie powinien ,po za tym układ hamulcowy to też brud i opiłki działających urządzeń i płyn wcale nie przypomina tego jaki jest widoczny w zbiorniczku wyrównawczym..
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 5 Luty 2013, 21:09
zacytuje "Szczeze to odpowietrzalem te co robilem,ale nie sadze aby to mialo wplyw.Hamulce sa,dzialaja bez problemu.Plynu bylo chyba malo ,po odpaleniu pokazal sie blad.Dolalem 1.5 lit. ale komunikat pozostal.Dzieki za odpowiedz."
wiec wyglada to tak: naprawione, odpowietrzone, odpalone z bledem, dolalane.
a ja dalej nie wiem jak mozna zmiescic 1,5l w takim malym zbiorniczku
roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 5 Luty 2013, 21:41
Czepiacie sie szczegolow.Byly male trudnosci bo ukrecilem przewod ,naszczescie to przewidzialem i kupilem wczesniej przewody.Ogolnie ZUZYLEM 1.5 lit.Problem zostal tylko z komunikatem.
Problem rozwiazany WSZYSTKO POGASLO
Pomoglo odlaczenie akumulatora:
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 5 Luty 2013, 21:51
Pierwsze co robimy to reset przez odłączenie akumulatora- ale przy naprawie zawsze trzeba się liczyć z ubytkiem płynu bo wiadomo że starego z nowym nie mieszamy..tak po fakcie ogólnie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum