Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam Problem z kablami XM 2.1td
Autor Wiadomość
Piotras81x

Mój samochód: VW Golf
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 22 Luty 2013, 13:21   Witam Problem z kablami XM 2.1td

Witam Problem z kablami jeden plusowy drugi minusowy silnik 2.1td proszę o pomoc załączam zdjęcie



02.jpg
fot 2
Plik ściągnięto 254 raz(y) 28,41 KB

01.jpg
fot. 1
Plik ściągnięto 254 raz(y) 66,12 KB

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 22 Luty 2013, 13:40   

Ale w czym problem ? bo nie napisałeś.

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
Piotras81x

Mój samochód: VW Golf
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 22 Luty 2013, 16:16   

No tak problem mianowicie taki gdzie je podłączyć bo nie bardzo szczerze powiem wiem :)

 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 23 Luty 2013, 07:43   

Wątpliwa jest pomoc dla Ciebie z naszej strony. Musisz po prostu "pójść" za kablem najdalej jak się da ,gdzie widzisz dokładnie jego drugi koniec.Może wtedy coś komuś zaświta.
Na "ślepy strzał" z mojej strony mogą to być podprowadzone i odpięte kable do przekaźnika świec żarowych.

 
 
Piotras81x

Mój samochód: VW Golf
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 23 Luty 2013, 08:41   

Niestety świece żarowe działają. Co jest zastanawiające jeden kabel jest plusowy drugi masa prawdopodobnie odpowiada on za obrotomierz itd. Jeśli ktoś ma takie autko byłbym wdzięczny za pomoc.

 
 
albineka1

Mój samochód: XANTIA 2.1TD
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: combi
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 25
Skąd: olsztyn
Wysłany: 26 Luty 2013, 07:27   

Ten z oczkiem to masa natomiast drugi jest prawdopodobnie od czujnika płynu w zbiorniczku wyrównawczym na zdjęciu nie widzę żeby był podłączony .

 
 
Piotras81x

Mój samochód: VW Golf
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Luty 2013, 15:48   

to są dwa takie same kable oba mają oczka co do kabla do zbiorniczka wyrównawczego to nie ten ;) na jednym kablu jest plus na drugim masa tylko gdzie ten plus :?:

 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 26 Luty 2013, 17:08   

Piotras81x, To może napisz co nie działa ,może wtedy szybciej można by było określić ich przynależność .
Puki co - nie podłączaj ich na "chybił trafił" bo puścisz Xm z dymem ;-)

 
 
Piotras81x

Mój samochód: VW Golf
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Luty 2013, 19:13   

Tak jak pisałem wyżej nie działa obrotomierz ani nie pokazuje spalania itd masę to podłączyć mogę tylko gdzie ten plus to nie mam pojęcia :-|

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 27 Luty 2013, 01:21   

henryxm napisał/a:
bo puścisz Xm z dymem
a ja wdzę vw golf ;-) -chyba silnik tylko ten sam?

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 27 Luty 2013, 05:34   

sasun71, A tytuł tematu brzmi " Witam Problem z kablami XM 2.1td "

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 27 Luty 2013, 09:32   

grigori333, a widzisz tu mnie masz :-P nawyk mam patrzeć w profil... :lol:

 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 27 Luty 2013, 10:42   

Piotras81x, Skoro nie działa obrotomierz to odnajdź czujnik, ściągnij wtyczkę ,zrób pomiar i jeśli jest sprawny to szukaj problemu w "zegarach" tzn. pod nimi ;-)
Piotras81x, Kto zamontował zbiorniczek wyrównawczy na środku silnika ? Mieści się on w ogóle pod klapą ? Miejsce zbiorniczka jest w innym miejscu.
Co do wyświetlania spalania ON - masz manualną pompę wtryskową Boscha więc ona nie policzy.

 
 
Piotras81x

Mój samochód: VW Golf
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 27 Luty 2013, 15:32   

Wiec tak to jest silnik od XM a dokładnie jest to lancia zeta przez to jest zbiorniczek wyrównawczy na środku najlepsze że został przełożony silnik przed tem był z pompą lukasa i możliwe że przez to teraz nie pokazuje spalania tylko problem z tymi kablami właściciel twierdzi że były podpięte tylko pytanie gdzie a przyjechał z innym problemem do mnie postaram się zrobić dokładniejsze fotki i zamieszczę wieczorem

 
 
Piotras81x

Mój samochód: VW Golf
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 27 Luty 2013, 19:03   

Panowie i doszedłem okazuje się że wystarczy połączyć owe dwa kable i przykręcić do silnika i obrotomierz działa nie jestem elektrykiem ale troszkę dziwne to dla mnie. Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie próby pomocy

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA