mam pytanko odnosnie wymiany rozrzadu w silniku 2,1 TD, nie znalazlem takiego tematu dlatego zalozylem, interesuej mnie to co moze mnie zaskoczyc, jak najlepiej zabrac sie do tego, poprzez zdjecie kola i nadkola, z czego zrobic blokady, i czy duzo roboty jesli chodzi o wyjecie pompy wtryskowej pompa bosh?
Mój samochód: XM excl.X2-HDI,saxo1,5
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: diesel
Wersja:: hatchbeck
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 12 razy Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 224 Skąd: Orzesze
Wysłany: 22 Marzec 2013, 14:15
Musisz zaopatrzyś się w porządny klucz sztorcowy rozm.22mm o wysokości ok.600mm,najlepiej w kształcie literyT.Często zwykłe zestawy są zbyt elastyczne po poskładaniu na taką wysokość,by ruszyć śrubę koła dwumasowego.Potrzebny Ci będzie też lewarek do podparcia silnika od dołu,jak i też pręt fi 8mm (ok 200mm),zaszpicowany na jednym końcu,dla łatwiejszego trafienia w otwór za rozrusznikiem.Do blokowania kół pompy i wałka rozrządu 3 śruby,najlepiej imbusowe o dł 50mm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum