Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 23 Kwiecień 2013, 05:50
Slawkowski, Kolega z instrukcją na bakier ?
Podczas odpalania na wyświetlaczu zamiast liczby przejechanych kilometrów wyświetla kwadraciki lub kreski , im więcej kwadracików tym więcej oleju i większe ciśnienie a podczas jazdy o zbyt niskim ciśnieniu informuje komunikat na wyświetlaczu głównym .
Instrukcję przestudiowałem kilka razy, ale wskaźnik, o którym mówisz przy włączeniu zapłonu częściej pokazuje mi migające kreski (czyli błąd wskaźnika/za niski poziom) niż rzeczywisty poziom oleju. Wygląda na to, że ten wskaźnik działa sobie jak mu się podoba, ale wydawało mi się, że z ciśnieniem oleju on nie ma nic wspólnego i tu mnie zaskoczyłeś... więc jak to z nim jest?
Podejrzewałem, że o małym ciśnieniu informuje komunikat z komputera, wtedy też zapala się "STOP" ???
Pytam, bo chciałbym być w miarę pewny, że nie mam problemów z ciśnieniem oleju (np. uszkodzoną pompą). Temat mnie tym bardziej męczy, że obecnie autko stoi u mechanika i czeka na regenerację i wymianę turbosprężarki, a ja przewracam internet na lewo i prawo czytając wszystko co dot. turbosprężarek i ich awarii.
Myślę, że przy wymianie sprężarki standardem jest sprawdzenie ciśnienia oleju, sprawności pompy oleju, smoga itp. ale wiadomo jak to jest...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum