Bardzo was PROSZĘ napisze co sądzicie o niej. Czy widzicie coś nie tak? Np szpary w nadwoziu itp... Czy cena jest ok , czy sporo negocjować? ponoć ma książkę , komplet kluczy , choć nie pisze że jest bezwypadkowy , ale jeszcze nie wiem czy np. dwumasa była już wymieniana(o ile w tej wersji silnika występuje - bo ponoć NIE). FAPa nie ma , to na PLUS. Przebieg mało realny , ale kto tam wie.
Mam jeszcze cztery pytania:
1) Patrząc na licznik. Po lewej stronie jest temperatura płynu chłodzącego , a całkiem po lewej - co to jest ? (chyba temperatura , ale czego)
2) Patrząc z kolei na radio. Jak wkłada się cd to po lewej stronie jest guzik (taki okrąg pół zakryty) - do czego to jest?
3)Gdzie się włącza klimę - na guziku ECO ?
4)Czytałem że C5 Mk1 nie były idealnie dopracowane... Co może realnie paść w tym modelu, bo silnik ma 110KM więc nie jest zbyt wyżyłowany, a np. elektryka czy coś? Podpowiedzcie coś, bardzo proszę...
Z góry naprawdę uprzejmie dziękuję za odpowiedzi !! POMÓŻCIE
To auto wyglada dobrze. Zdjecia sa tylko z jednego profilu - ale tym sie nie martw. Robi sie tak w Citroenach C5 ze wzgledu na nie spasowany/zlicowany blotnik ze zderzakiem po prawej stronie - jest to efektem czynnosci serwisowych w i PL mechanicy ASO po prostu nie potrafia ruszyc glowa i przy skladaniu do kupy po wymianie rozrzadu porzadnie zlozyc auta (nie jest to bron boze jakas wada i nie przestrasz sie tego). Miernik lakieru Ci sie przyda. Na calej powierzchni powinien miec ok. 160um-180, natomiast na masce nawet 220.
Co do silnika, niestety na oko nic nie stwierdzisz (chyba ze ewidentnie bedzie pukal, stukal, whatever). Lexia i podpiecie pod komputer pomaga stwierdzic jakie sa bledy, ale tez daje mozliwosc poczytania parametrow w trakcie jazdy (czy np. przeplywki nie trza wymienic, czy czujniki cisnienia powietrza w dolocie i temperatury dzialaja prawidlowo etc...).
Spotykamy sie w Olkuszu 4 maja z kilkoma CitroManiakami - wiec jakbys mial mozliwosc podjechac tym autem to chetnie Ci je podepne pod Lexie i posprawdzam co i jak (o ile wlasciciel na to pojdzie).
Odpowiadajac na twoje pytania:
1. Temperatura plynu, temperatura oleju, a po drugiej stronie stan akumulatora.
2. Jest to kontrolka alarmu (diodka). I jak dobrze pamietam, to nie jest wcale przycisk.
3. Klime wlacza sie albo przyciskiem Auto (centralnie na srodku, wtedy tez wlacza sie tryb automatyczny climatronica), albo przyciskiem po prawej stronie ze znaczkiem klimy A/C (tryb reczny).
4. To nie jest tak ze byly niedopracowane. Mialy niestety swoje fochy, glownie ze wzgledu na duza ilosc elektroniki skondensowana w malej ilosci miejsca. Przewody wiazek sa cienkie, podatne na przetarcia i ukruszenia. Stad bierze sie wiekszosc problemow tych samochodow (u mnie razu pewnego radio nie chcialo sie wylaczyc, zlapalo jakis blad zwarcia do masy i nie reagowalo na przyciski wogole - dopiero Lexia je wylaczylem i "odwirusowalem"). Niestety ale predzej czy pozniej Lexia bedzie Ci potrzebna i wiem, ze bedzie to nie dalej jak w 3 miesiacu uzytkowania pojazdu.
Przy sprawdzaniu auta przekrec obie galki nawiewu w pozycje maksymalna i potem spowrotem w dol - jesli nawiew leci ciagle cieply to bedziesz mial do wymiany motoreduktorki (teoria glosi ze dluzsze prowadnice byly juz w 2003 roku, ale kto to wie z jakich czesci byl skladany ten egzemplarz).
Zawsze mozesz tez sie umowic ze mna czy z Grigorim jak juz bedziesz wlascicielem i my ci pomozemy z Lexia (czy to kodowanie kluczyka czy inne pierdolety do diagnostyki HDIka wlacznie...), a do Olkusza nie masz daleko (tak samo jak i my do TG).
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
fantomas
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2 Maj 2013, 10:29
Kurcze , Sm0kus SERDECZNIE DZIĘKUJĘ !!!
nie spodziewałem się tak szybko i tak bardzo wyczerpującej wypowiedzi.
Jeśli faktycznie uda się spotkać , to postawię 4/pack
Jak w sobotę nie będzie lało , to jadę ją zobaczyć... jeśli udało by się zbić do 11.000 było bardzo fajnie. Mi jedyne co się nie podoba w niej to felgi ;-/
Temat proponuję zostawić bo dość dużo cennych informacji , ale jak mogę to jeszcze zapytam.
1) Jak z rdzą w tych modelach , bo z tego co wiem to MK2 były cynkowane , a MK1?
2)Oprócz wizualnych i ew. silnikowych róznic (110KM a 136KM) są jeszcze jakieś między MK1 a MK2 , ponoć MK2 są dużo bardziej dopracowane , pewnie chodzi o elektronikę.
3) Jak bym chciał sam kupić tą całą LEXIE , możecie podesłać linka ?
4) jeszcze raz wracając do tego licznika bo chyba źle napisałem ( bo chodziło mi o prawą stronę)
NACIŚNIJ BY ZOBACZYĆ LICZNIK
I jak widać napis na czerwono STOP to ten wskaźnik po maxymalnie prawej stronie ... z takim termometrem..
roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 2 Maj 2013, 13:23
To wskaznik temp. oleju silnika.U mnie nigdy nie przekracza połowy.
Jak z rdzą w tych modelach , bo z tego co wiem to MK2 były cynkowane , a MK1?
MK1 też jak większość cytrynek .
Sm0kus napisał/a:
Spotykamy sie w Olkuszu 4 maja z kilkoma CitroManiakami
Możemy się spotkać w Tarnowskich Górach , dla mnie to nie problem , pojedziemy jednym autem z Olkusza , virooz będzie miał tą samą drogę , Mietek bliżej niż do Olkusza no i przede wszystkim możemy sprawdzić auto przed zakupem a jak sprzedający nie będzie obyty z lexsią to można mu trochę naściemniać aby zbić z ceny
czekam na decyzję
_________________ niech moc będzie z DS
roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 2 Maj 2013, 16:16
Fajny pomysł tylko do mnie czasem nie przyjeżdzać z tym komputerkiem
To na ktora sie umawiamy i gdzie, zebym sie mogl dostosowac. Termin na sobote juz mam zaklepany (odkiedy sie umowilismy wpisalem w kalendarz;) ). Najlepiej bedzie jak ja sie z Grigorim umowie godzine wczesniej w Olku, a potem do Was podjedziemy np. do TG pod Auchana?! Co wy na takie rozwiazanie?
Roman: Lecim na Szczecin! Nie na Berlin! To nie '45! A w zasadzie nawet nie na Szczecin, tylko na TG!
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Z przykrością muszę oznajmić , że wyjazd moim autem stał się niemożliwy , pół godziny temu chciałem jechać do sklepu i na parkingu zastałem C5 leżące na asfalcie z ogromną plamą pod sobą , tak więc albo spotkacie się w Tarnowskich Górach albo spotkamy się razem w Olkuszu .
_________________ niech moc będzie z DS
fantomas
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2 Maj 2013, 20:58
Nie no chłopaki serdeczne dzięki za waszą nieocenioną pomoc i za odpowiedzi , dopiero uczę się o C5kach wcześniej byłem szpyniolem od bmw a szczególnie od E39
Miło z waszej strony , że proponujecie sprawdzenie przed zakupem , ale mimo wszystko wole sam na spokojnie (taki charakter hehe)... Później kiedyś się podepnie i sprawdzi.
Narazie pogoda nie nastraja do odwiedzin ale jak w sobotę nie będzie padać to podjadę sprawdzić tą C5 z Orzecha. Napewno zdam relację
Wygląda przystępnie , cena też niczego sobie. Bardzo proszę jeśli ktoś ma lexie i ma kilka minut czasu to niech podjedzie i sprawdzi , oceni i ew. wypowie się w tym temacie....
ps. jest podany vin jak ktoś umie sprawdzić to podaję :
VIN - numer ident. pojazdu :
VF7DERHZB76369971
Jak już się tak rozpisuję to jest jeszcze C5 z Rudy Śląskiej ale to w benzynie.
Oto ta C5
Tylko wypowiedzcie się Panowie/Panie ile tak naprawdę ona pali bez ściemy...
W sobote jak bede w Olku to zerkne... Bo dzisiaj Pan pewnie bedzie mial zamkle
Co do benzyny to niewiadomo ktora to benzyna (byly 2 silniki 2.0 - posredni i bezposredni wtrysk). HPI = bezposredni wtrysk = ja w trasie schodzilem do 6.3 litra/100 (100 autostrada), po miescie mi wychodzilo kolo 8,5-9,5.
Starszy silnik z posrednim wtryskiem tego nie potrafi. Natomiast jest o wiele tanszy w serwisowaniu. Bo praktycznie kazdy moze w nim dlubac. A do HPIkow bedziesz musial zatrudniac fachowcow jak ja - wiecej w linku w moim podpisie.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum