Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo proszę , pomóżcie ocenić...
Autor Wiadomość
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 3 Maj 2013, 12:00   

A właśnie propo spalania , ja tylko na trasie poniżej 6 litrów On a tak koło 7-miasto...zima nawet dwa litry na mieście więcej jak mrozy siarczyste ;-) chyba w normie jak poniżej 7 km-do pracy? :-)

 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 3 Maj 2013, 12:02   

Twoj silnik przy -10 przy odpaleniu nawet 30 stopni nie ma przy gaszeniu jak jezdzisz do pracy... Wiec sie nie dziw ze spalanie rzedu 7 liter ;)

Moj Passio jak ma dobry dzien to widze 4,7 trasa (tempomat 100-120, Krk - Polskie Morze) i ostatnio cos duzo lyka w miescie bo kolo 6.5 (dawniej palil jesio te polowke mniej, ale ni ma sie co rozdrabniac).

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 3 Maj 2013, 12:07   

Sm0kus, dla tego nie płacze bo to wiem ;-) ale jak słyszę te przechwałki o jeździe na oparach :lol: to mój pali jak smok...a przecież wiadomo że nić za darmo nie ma a do tego waga auta :-) i czasem ciężka noga ;-)

 
 
roman40

Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 3 Maj 2013, 13:27   

Moj silnik sportowy pali 60 /100km i nie narzekam :)

_________________
http://badbull69-73.pl.tl/
 
 
fantomas

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 3 Maj 2013, 14:11   

Pytanie do SASUNa:
Ja mam podobną sytację bo mam równo 7km do pracy.
Powiedz mi , silnik tak właśnie w okolicach zimy nagrzewa ci się ?
Ogolnie masz jakieś problemy? (rozumiem że twoj motor nie ma FAPa)

Pytanie do GRIGORI:
Co ci się stało z autkiem? Z czego ci płyn wyciekł?
A tak ogólnie , hydra3 jest dość niezawodne , czy trzeba je często sprawdzać? nie boję się tego zawieszenia , ale czytałem żeby podczas zakupu wejść pod auto i sprawdzić czy nie ma wycieków , jeśli układ jest suchy a cytrynka się podnosi i opada to raczej wszystko jest ok... to prawda ?

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 3 Maj 2013, 14:30   

fantomas napisał/a:
Co ci się stało z autkiem?
Gdzieś coś puściło
fantomas napisał/a:
Z czego ci płyn wyciekł?
Jeszcze nie ma diagnozy
fantomas napisał/a:
czytałem żeby podczas zakupu wejść pod auto i sprawdzić czy nie ma wycieków
To nie takie proste , bo przewody idą pod osłonami ale same końce (najbardziej narażone na uszkodzenie)są jednak widoczne .
fantomas napisał/a:
jeśli układ jest suchy a cytrynka się podnosi i opada to raczej wszystko jest ok... to prawda ?
Prawda , trzeba zwrócić uwagę czy auto płynnie podnosi się i opada .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
fantomas

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 3 Maj 2013, 15:01   

A to jeszcze jedno pytanie do GRIGORI (sorki że tak co trochę dopisuję ale naprawdę chciałbym zebrać najwięcej informacji ile się da :-) )

Napisałeś , że autko miałeś na glebie (tzn. opadło w najniższy punkt - chyba)
Ale do rzeczy. Załóżmy , że płyn wyciekł z hyrda i auto opadło - czy można tak jechać? co w takiej sytuacji zrobić ?

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 3 Maj 2013, 15:23   

fantomas, Wskaźnik jest od 60 stopni to jak podjadę pod zakład to wskazówka pokazuje więcej już ,czyli się podniesie.(od 70stopni w wzwyż zależnie od mrozu).ale pomagają mu dodatkowe świece do grzania płynu chłodnicy 4szt..ogólnie to już lata swoje ma i przebieg ponad 250 tyś/km to coś tam słychać ale na razie kula się jakoś i silnik 90km czyli bez FAP-a :-)

 
 
fantomas

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 3 Maj 2013, 15:42   

Cieszę się , że należę do tego forum bo kolega Sasun napisał coś nowego i ciekawego.
Pierwsze słyszę o "dodatkowych świecach do grzania płynu chłodniczego". To jest fabryczne? Mógłby ktoś choć troszkę rozwinąć temat?

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 3 Maj 2013, 16:33   

fantomas, też kiedyś nie wiedziałem ale trafiłem na jakiś temat ;-) a zawsze mnie zastanawiało po co te 4 kapturki na aluminiowym bloku koło skrzyni biegów...a się okazało że to dogrzewanie... ;-)

 
 
fantomas

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 3 Maj 2013, 16:40   

Tylko, że ty masz Xarę. Ciekawe czy w C5 też to jest... Szukałem na allegro i nic nie znalazłem.

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 3 Maj 2013, 17:36   

fantomas, to coś na foto z kablami na wężach ...u mnie jest między silnikiem a akumulatorem .Wąż wychodzi z bloku przez ten podgrzewacz i wchodzi w przegrodę kabiny do nagrzewnicy tu

 
 
fantomas

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 3 Maj 2013, 18:45   

SASUN , dzięki za link... Bardzo ciekawe , pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu w samochodzie :-)

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 5 Maj 2013, 09:55   

fantomas napisał/a:
Napisałeś , że autko miałeś na glebie (tzn. opadło w najniższy punkt - chyba)
Opadł mi tylko tył
fantomas napisał/a:
Załóżmy , że płyn wyciekł z hyrda i auto opadło - czy można tak jechać? co w takiej sytuacji zrobić ?
Jeżeli opadnie całkiem to jazda odpada , jeżeli masz niewielki odcinek do przejechania to można zalać ldsa i zanim znowu go stracisz to jakieś 5 do 10 km można zrobić w zależności jak duży jest wyciek a jeżeli dłuższa trasa to laweta , oczywiście nie każda wciągnie takie auto na siebie , najlepsza jest taka której cała platforma się podnosi i zsuwa do asfaltu .
Miałem przypadek kiedy gość przyjechał zwykłą a auto było opadnięte , wtedy też da radę ale trzeba trochę pokombinować , najlepiej jest mieć kawałki desek które trzeba podkładać pod koła , myśmy zbierali kamienie z pobocza i tak centymetr po centymetrze podkładając jeden po drugim udało się .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
fantomas

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: HDI
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 5 Maj 2013, 16:45   

Witam ponownie.
Właśnie wróciłem z oględzin C5 z mojej okolicy
LINK DO C5
Więc tak:
Ogólnie autko fajne. Opuszcza się i podnosi dość szybko. Podczas jazdy nie słychać stuków i podczas opuszczania i podnoszenia cisza. Auto stoi na kostce i zero wycieków. Silnik nie myty - cały suchy. Na ucho pracuje dobrze. Odpalił od strzała. Skrzynia , sprzęgło , hamulec wszystko sprawnie. PYTANIE: Czy przy 2.0 Hdi 110Km bez fapa JEST DWUMASA?
Lakier lekko porysowany , ale auto jest z stycznia 2004 więc cudów niema. Tłumik oryginalny bez rdzy. Przednia szyba wymieniona , reszta oryginalne. Ma nieoryginalny tylni parktronik ale działa. Tylnia szyba też działa i się otwiera. Przebieg wygląda na oryginalny 176tyś , potwierdza to książka serwisowa , komplet kluczy. Zalany olejem 5W40. Dodaje komplet zimówek na stalówkach.Klima działa , jak i każdy guzik w środku.

WADY:
niestety i odziwo rdza. Na zdjęciach słabo widoczna na tylniej klapie pod znaczkiem citroen , nad rejestracją (mało ale jest) i na tych srebrnych relingach widać małe rozkwity , ale chyba do opanowania ta rdza. Do roboty jest rozrząd i olej przy okazji.

Chyba tyle info. Chce (powiedział , że minimum) 12.000 , ale jest rozrząd do roboty , nowy aku trzeba kupić , ta rdza.
Ale w zamian niby daje zimówki na stalówkach w dobrym stanie.
Forumowicze , doradzcie co zrobić? Bo jeśli tak to w sumie chciałbym jutro wieczorem go kupić. Za wszelkie wypowiedzi serdecznie dziękuję....

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA