Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 21 Kwiecień 2009, 20:38 Pierwszy użytkownik już jest w naszym klubie
Mamy jednego kolegę, który może pochwalić się posiadaniem tego modelu autka. Można sobie obejrzeć jego galerie TU .
Może jakieś komentarze nam tutaj doda od siebie (pewnie jak tylko znajdzie czas), jak się sprawuje to autko, jakie są jego zalety i wady. Nie ma jak to informacje u źródła
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 11 Styczeń 2014, 17:37
Aż trudno uwierzyć, że w tym wątku nic się nie dzieje. Czyżby nikt nie jeździł C-Crosserem?
Nabyłem takowego 2 miesiące temu i szczerze powiem, że mimo iż to Citroen to więcej informacji można zdobyć na forum Mitsubishi (toż to bliźniak z Outlanderem). Na chwilę obecną mogę napisać że auto sprawuje się bardzo dobrze - przejechałem już 8 tys. km (łączny przebieg to 87 tys. km) i wszystko gra - może poza porannym rozruchem gdzie tych kilka obrotów wałem zrobi zanim odpali - nie wiem czy to moje widzimisię czy ten silnik tak ma bo to moje pierwsze autko z common rail (2.2 Hdi) . Za tydzień czeka mnie serwis olejowy i dalej że kręcić kilometry. Dodatkowa ławka - przydatna - będąc ostatnio na nartach wyciągałem ją z racji 7 osób na pokładzie (dzieci nie narzekały - dorosły miałby dość mało komfortu siedząc tam). Łączne średnie spalanie na poziomie 8,2 L/ 100 km - też do zaakceptowania (poprzednio jeździłem Jeepem Grand Cherokee 2.7 CRD więc tamten palił więcej .Może ktoś jeszcze z forumowiczów jeździ C-Crosserem ale udziela się w innych działach - zachęcam ich do ożywienia tego wątku.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 12 Styczeń 2014, 11:08
Rozmawiałem jakiś czas temu z posiadaczem bliźniaka, czyli Mitsubishi Outlandera. Posiadał też poprzednią wersję i według jego relacji poprzednia wersja była dużo lepsza pod względem własności terenowych.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 12 Styczeń 2014, 11:41
Nie ma co się oszukiwać - C-Crosser nigdy nie będzie terenówką. Porównując go do mojego poprzedniego (Jeep Grand Cherokee) wypada delikatnie mówiąc blado . Kąt natarcia, zjazdu, prześwit, brak reduktora i brak blokad w mostach mówią same za siebie. Aczkolwiek zmieniłem na C-Crossera bo nie zacząłem szaleć w terenie jak to pierwotnie zakładałem kupując Jeepa. Nie mniej jednak C-Crosser ze swoim 4WD spisuje się bardzo dobrze. Ruszanie na śniegu pod górę (tak, tak, zdążyłem to już tej naszej marnej zimy przetestować ), czy też pokonywanie śliskich zakrętów jest jak najbardziej na PLUS. Napęd na 4 łapy jaki by nie był (dołączany, częściowy, itp) wybacza drobne błędy pochodzące z nonszalancji bądź też z braku umiejętności kierowcy. Ostatnio jadąc ze Świeradowa do Szklarskiej Poręby wszedłem w łuk z prędkością ca. 100 km/h mając zapięte 4WD - leciutko się uślizgnąłem i jestem pewien, że gdybym jechał na 2WD mógłbym zacząć "chodzić bokiem".
vangembelen
Mój samochód: citroen c- crosser
Paliwo: ON
Wersja:: exsclusive
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: Bukowiec /łódz
Wysłany: 17 Sierpień 2014, 06:40
witam.
Może u ciebie uzyskam pomoc.
Zakupiłem kilka dni temu c-crossera diesel exskluzive.
Moje pytanie czy jest możliwość ustawienia by świeciły się lampy do jazdy dziennej czy można to ustawić?.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 7 Wrzesień 2014, 10:42
Za pomocą lexii.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Witam wszystkich. Od trzech tygodni jestem (chyba) szczęśliwym posiadaczem C-Crosser-a i prawdę mówiąc troszke zaskoczony jestem frekfencją forumowiczów .....
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 27 Październik 2014, 07:03
To chyba dowodzi temu że zakupiłeś nietuzinkowe autko
Sam takim jeżdżę rok i przez pierwsze 50 000 km nie było żadnych poważnych problemów - dopiero teraz coś delikatnie zaczęło się dziać.
To chyba dowodzi temu że zakupiłeś nietuzinkowe autko
Sam takim jeżdżę rok i przez pierwsze 50 000 km nie było żadnych poważnych problemów - dopiero teraz coś delikatnie zaczęło się dziać.
Przed moim kupnem, sprzedawca na moja prosbe sprawdzil i niestety dla niego, wymienil slizgajace sie (5 i 6 bieg) sprzeglo. Autko ma 40500 mil czyli w przeliczeniu na km to okolo 65000. Mam wiec nadzieje, ze co mialo wyjsc to juz wyszlo i teraz powinno byc ok Generalnie fajne, wygodne i troszke inne od wszystkich autko.
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 27 Październik 2014, 07:33
Robert B. napisał/a:
Generalnie fajne, wygodne i troszke inne od wszystkich autko.
Tutaj masz absolutną rację.
Z mankamentów to mogę w chwili obecnej stwierdzić: plastiki zaczynają się odzywać - mam "najechane" 127 kkm, klimatyzację trudno precyzyjnie ustawić, no i pewnie FAP - który może się zapchać jak będziesz jeździć głównie w mieście - często zatem będzie się wypalał powodując wzrost spalania, jak będziesz tankował "za 50 dych" to szybko płynu Eolys trzeba będzie dolać, a po 120 - 150 kkm trzeba będzie wymienić cały filtr - to już droga sprawa. Ja problem z FAP-em rozwiązałem definitywnie W związku z dawkowaniem płynu Eolys do paliwa szybciej wytrąca się z niego parafina, która może zakleić filtr paliwa zimą przy niskich temperaturach (niektórzy piszą że to wina kiepskiego paliwa - i pewnie też mają rację) i auto zgaśnie Pomaga wówczas albo wymiana filtra albo postawienie auta na dziań cały w ogrzewanym garażu - całą poprzednią zimę lałem przy tankowaniu STP antyżel i powyższa przygoda mnie nie spotkała.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z crossera - jeździ się nim na prawdę super. Napęd 4WD czasami jest nieoceniony Ławka na 2 dodatkowe osoby czasami się przydaje, rozkładana burta bagażnika - baaaaardzo pomocna na nartach, plusów jest na prawde sporo.
Pisz czasami tutaj kolego .... bo mało nas, mało...
Pozdrawiam
Wojtek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum