cichy1966
Mój samochód: C-CROSSER
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: DIESEL
Wersja:: SUV
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 24 Skąd: OSTRÓDA
Wysłany: 7 Luty 2015, 19:01
Cześć!
A co w temacie :
"Mam inne pytanie - wraz z autem otrzymałem od poprzedniego właściciela dwa kluczyki - jeden czynny i ze sprawnym pilotem oraz drugi z wyładowaną baterią - ale auto odpala na tym drugim kluczyku.
Wczoraj wymieniłem baterię w tym drugim pilocie - ale niestety nie działa - podobno trzeba go zarejestrować do centralki auta - jak to się robi?
Próbowałem po włożeniu kluczyka do stacyjki i włączeniu kontrolek wcisnąć i przytrzymać przycisk zamykania drzwi - ale to nie dało spodziewanego rezultatu.
Mam nadzieję, że nie będę musiał jechać do ASO aby mi wbili ten drugi kluczyk citroenowskim vagiem - bo może to być kosztowna operacja.
Szukałem w instrukcji obsługi auta - ale tam nie ma o tym ani słowa - jest tylko pokazane jak wymieniać baterię w kluczyku - i to też niezgodnie z rzeczywistością"
Nadal drugi kluczyk nie otwiera zdalnie (radiem) auta.
Zamek oczywiście tak i auto odpala - ale pilot radiowy nie działa - mimo, iż bateria na pewno jest OK.
Co robić?
S.C.
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 8 Luty 2015, 10:00
cichy1966 napisał/a:
Co robić?
Zaprogramować przez LEXJĘ
_________________ niech moc będzie z DS
cichy1966
Mój samochód: C-CROSSER
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: DIESEL
Wersja:: SUV
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 24 Skąd: OSTRÓDA
Wysłany: 8 Luty 2015, 18:35
Nie znam tego interfejsu - dotychczas miałem samochody marki VW i tam był VAG.
Nawet nie wiem gdzie w C-CROSSER jest gniazdo diagnostyczne.
Może ktoś pomoże w temacie?
Jak wygląda procedura doprogramowania nowego pilota do tego auta?
S.C.
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 8 Luty 2015, 18:39
Złącze masz w okolicach pedałów. Niedaleko skrzynki bezpieczników w kabinie.
Witam. Ponownie mam pytanie typu "dziwne". Chodzi mi o lampy LED znajdujace sie na klapie. Kiedy powinny swiecic? U mnie nie swieca w ogole, ani przy wlaczonych swiatlach drogowych, ani podczas hamowania... w tych samych lampach, sa swiatla cofania i one dzialaja ale cala reszta nie. Czy moze ktos mnie uswiadomi kiedy, I czy w ogole, one powinny swieci? Mnie sie wydaje, ze to sa swiatla stop ale teraz juz nie jestem pewny. Ale gdyby byly to "stopy" to jaki moze byc powod, ze jest ciemno? Dodam, ze normalnie swiatla stopu dzialaja.
Pozdrawiam
Nie, nie. Mnie chodzilo o te lampy, ktore sa na klapie tak jakby przedluzeniem lamp ze swiatlami pozycyjnymi.... Jenak juz po umieszczeniu pytania sprawdzilem na forum Outlandera II i okazalo sie, ze to .... nieswiecace atrapy Mozna, a i owszem, podlubac, wstawic to i tamto zeby swiecily, no ale oryginalnie podobno nieswieca.
cichy1966
Mój samochód: C-CROSSER
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: DIESEL
Wersja:: SUV
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 24 Skąd: OSTRÓDA
Wysłany: 17 Luty 2015, 18:32
Cześć!
Nowy temat - tydzień temu wróciłem z trasy - prawie na pustym baku - ale ze względu na zmęczenie nie zatankowałem . Po tygodniu zatankowałem i jeździłem po mieście - jakieś 20 km i było OK. Dziś rano - po mroźnej nocy (zimniej niż minus 10 stopni) po kilku kilometrach zapaliła się lampka kontrolka sterowania silnika (ta żółta) - samochód stracił moc - a potem silnik zgasł. Ponowne uruchomienie - 2 kilometry i znowu zgasł. Auto zostawiłem na postoju i pod wieczór ponowne uruchomienia dało ten sam efekt - zapaliła się na stał ta kontrolka. Innych komunikatów brak. Nie mam Lexii aby sprawdzić jaki to błąd. Czy to może być paliwo? - może filtr paliwa.
Pojutrze wybieram się do mechanika - ale może macie jakieś sugestie?
Pozdrawiam.
S.C.
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 17 Luty 2015, 21:59
Filtr paliwa zamarzł. Standardowa przypadłość c-crosser, outlander, pug 4007.
Wytrącająca się parafina zatkała filtr.
Jak jest mroźno to dolewam STP antyżel na bak paliwa.
Jeśli to woda można tez denaturat dolewać do paliwa
ozon
Mój samochód: C-Crosser
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: ON
Wersja:: C-Crosser
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 18 Luty 2015, 19:14
Gdzieś czytałem że w tych silnikach dodatek eolys obniżający temp wypalania FAP powoduje większe wytrącanie parafiny z paliwa co właśnie skutkuje zapychaniem filtra. Na forum Mitsubishi mnóstwo jest takich historii z outkami 2.2 hdi. Ponoć dobry jest też jakiś specyfik Skyd czy jakoś tak ... dolewany do paliwa.
cichy1966
Mój samochód: C-CROSSER
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: DIESEL
Wersja:: SUV
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 24 Skąd: OSTRÓDA
Wysłany: 21 Luty 2015, 14:27
Cześć!
Jak zwykle macie rację. Temperatura się podniosła i problem zniknął sam.
Na wiosnę wymienię wszystkie filtry - w tym filtr paliwa - swoją drogą wiecie jaki jest koszt tego filtra - od 150 zł w górę. Poprzednio miałem kilka VW i do nich filtry paliwa kosztowały 30-40 zł. Nie wiem skąd tak wysoka cena
Nadal nierozwiązany mam problem drugiego kluczyka - a konkretnie pilota, który nie działa - opis powyżej.
Może macie jakiś pomysł jak zarejestrować drugi oryginalny pilot do centralnego zamka - czy tylko Lexia?
W vagach najcześciej wymienia się sam wkład. Tutaj tak różowo nie jest i filtr jest bardziej skomplikowany
mvx
Mój samochód: c-crosser
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: diesel
Wersja:: sx
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 2 Skąd: kłodzko
Wysłany: 1 Marzec 2015, 19:36
witam, mam z drugim kluczykiem identyczny problem. na razie wiem tyle: podobno najlepszy gość w tej dziedzinie we Wrocławiu poddał się po godzinie , a w ASO Wałbrzych powiedzieli mi , że 4 godziny na tę operację może być za mało i musiałbym zostawić auto na 8 godz. (o cenę nie pytałem) . Czy ktoś może pomóc?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum