Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki w końcu mam silnik
Autor Wiadomość
admiralbar

Mój samochód: xsara picasso
Poj. silnika (cm3): 1599
Paliwo: ON
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: NDM
Wysłany: 18 Maj 2013, 15:37   Jaki w końcu mam silnik

Witam, mam następujący problem. Mam Xsarę Picasso 1,6 HDi. Vin auta, to VF7CH9HXC98288267, w książce pojazdu i dowodzie rej. jest podana moc 90 KM, natomiast z tego, co widze patrząc na silnik, to jest to wersja 92 KM. (93 strona instrukcji)
Jaka jest prawda ? Gdzie znajdę numer silnika ? Vin zgadza się z tym nabitym na aucie. A może to jakiś wałek - dokumenty są od innego auta, tylko VIN-y przebite ?
Dzięki za pomoc.

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Maj 2013, 16:55   

Masz auto bez FAPa więc się ciesz :-) A vin znajdziesz Tu ..szukałem w instrukcjach,ale są dla innych roczników chyba auta choć oznaczenie podobne to pojemność 1560 i ponad 100km .Może kto inny ma lepsze dane..

 
 
piotrekbyd


Mój samochód: 307 SW
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: SW
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 79
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18 Maj 2013, 17:06   

Charakterystyki pojazdu

Linia produktu XSARA PICASSO
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11438 FV 2 0132
Data Początku Gwarancji 29.04.2008
OPB P003
NRE(homologacja) e2*98/14*0153*18
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN
LINIA PRODUKTU XSARA PICASSO
TYP NADWOZIA HATCHBACK FAMILIALE
WYKOŃCZENIE NISKI WYSOKI
SILNIK DIESEL TURBO DV6ATED4
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ REPS + POINTIL "SV"
KOLOR OKŁADSZIN "FR"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 L
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EV/DV
MONOGRAM BEZ MONOGRAMU
Charakterystyka pojazdu
WYKOŃCZENIE NISKI WYSOKI
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ REPS + POINTIL "SV"
KOLOR OKŁADSZIN "FR"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 L
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
Zasilanie silnika
SILNIK DIESEL TURBO DV6ATED4
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA
PALIWO OLEJ NAPĘDOWY
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA EMISJI SPALIN EURO 4(SILNIK)
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EV/DV
CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ
SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 32 - 21 DM2 ALU SPAW
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
WAHANIA MOCY (SILNIK) MOC STANDARD
AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" BEZ PRZYSPIESZOMIERZA
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4
FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 140W NAGRZ.
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) BEZ OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 L
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 19 X 72
KOŁO STYLIZOWANE KOŁO BLACHA STALOWA 15 CALI
SPRZĘGŁO SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE
USZCZELNIACZ OD STRONY KOŁA USZCZELKA OD STRONY KOŁA ŚRED 17,5
USZCZELNIACZ OD STRONY MOSTU USZCZELKA OD STRONY MOSTU JB2A
UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY 77
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONY 185/65 R15 H NIEWZMOCNIONE
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA BE4T
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
ABS ABS
STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/BĘBNY TYL
ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP
WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS BOSCH 8 1
Nadwozie, Wyposażenie
HAK HOLOWNICZY BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
KOŁPAK (STYL) STYL BAYONNE 16 OTWORÓW 15-CAL.
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTR
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW
PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM
BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ MOCOWANIA BAGAŻU
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEW+BOCZ LISTW OCHR+LUST WST ZEW MALOW
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA
Wyposażenie wnętrza
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ REPS + POINTIL "SV"
SIEDZENIE TYLNE 3 ODDZIELNE FOTELE TYLNE (1 PRZESUWANY)
PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW
PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU
KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
KONSOLA BEZ KONSOLI
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA
WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ LISTWA V098 + PANEL BARW. W MASIE
GŁOŚNIK MONTAŻ 4 GŁOŚNIKÓW + 2 TWEETERS
STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM
IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH) BEZ ŻALUZJI TYL
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM REGUL LĘDŹW KIEROWCY
PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO MONTAŻ Z PODŁOKIET PRZEDNIM
ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER ELEKTRYCZ
MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA BEZ OCHRONY PASAŻERA TLN.
CHŁODZENIE DODATKOWE KLIMATYZACJI BEZ DODATKOWEJ KLIMATYZACJI
LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3"
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI
SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ WÓZ.ZAŁADUNK.
WYKRYWANIE PRZESZKODY CZUJNIK PRZESZKODY
DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY BEZ DOSTOSOWANIA POSZYCIA
KIEROWNICA KIER SKÓRA
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 140W NAGRZ.
Elektryka
ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 15
AKUMULATOR AKUMULATOR L2 400
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 6
OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTR
MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN VAN
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
Marki wyposażenia
WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS BOSCH 8 1
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
Inne
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEW+BOCZ LISTW OCHR+LUST WST ZEW MALOW
MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY BSI COMM 2000
:-P

 
 
admiralbar

Mój samochód: xsara picasso
Poj. silnika (cm3): 1599
Paliwo: ON
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: NDM
Wysłany: 18 Maj 2013, 17:26   

Ok, dzięki wielkie za odp, tylko dziwi mnie to, że w 2 dokumentach jest 90KM, a w rzeczywistości jest 92 KM. Nie wiem czy to dlatego, że do poj 1,6 przypisane są tylko 90 lub 110 KM. Przez głowę przeskoczyła mi myśl, że dokumenty nie pasują do auta (oprócz modelu ;) i roku prod) np ktoś kupił rozbitka z dokumentami, które pasują akurat pod auto np kradzione.
Już dla 10000% pewności gdzie znajdę numer silnika ? Chcę zamówić rozrząd i nie wiem, czy ten do 90 KM będzie pasował do tego 92 KM

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Maj 2013, 20:31   

admiralbar, no raczej ekstra o dwa konie chyba nie robili by rozrządu ;-) a mowa o 90km to utarty zwrot że taki silnik jest chyba.. a nie setka :lol:

 
 
admiralbar

Mój samochód: xsara picasso
Poj. silnika (cm3): 1599
Paliwo: ON
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: NDM
Wysłany: 18 Maj 2013, 22:17   

Też mi się tak wydaje, że to to samo. To mój pierwszy francuz więc po przesiadce z łopla jeszcze nie jestem obeznany w częściach (pierwsze wymiany po zakupie). A ten nr silnika gdzie znajdę ?
Dzięki za pomoc

 
 
ROBSON1976
Aktywny


Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014
Pomógł: 59 razy
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 893
Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 19 Maj 2013, 13:08   

Admiralbar- numery znajdziesz z przodu silnika, jakieś 5 cm powyżej wychodzącej z bloku miarki oleju. Jest skutecznie zasłonięty fap-em. Czytałem że ty go nie masz więc może coś zobaczysz.

 
 
admiralbar

Mój samochód: xsara picasso
Poj. silnika (cm3): 1599
Paliwo: ON
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: NDM
Wysłany: 19 Maj 2013, 21:43   

ok dzięki, jak nie zobaczę, to wsadzę rękę z aparatem - może uda się odczytać na fotce .

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA