Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4385 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 23 Maj 2013, 22:29
Wiązka przewodów idzie pod dźwignią zmiany biegów jestem na etapie jej rozkręcania tam jest kilka plastików na zaczepach i 6 torxów do wykręcenia.
Wiązka ma okrągłą wtyczkę trzeba przekręcić pierścień i można rozłączyć wtyczkę. Musisz zobaczyć przy pompie kolory kabli i ich oznaczenia i takie same znaleźć w tej wiązce.
Sprawdź jeszcze raz na spokojnie tak jak napisał Jacoll
A dopiero potem przekaźnik a na samym końcu prucie kabli.
geny
Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 67 Skąd: TL
Wysłany: 24 Maj 2013, 00:09
no i tak zrobię , wiem gdzie ta kostka jest bo kiedyś ściągałem już tunel bo ręczny naciągałem a z tym mostkowaniem też myślałem ale nie mostkowalem 13 z 8 jutro to zrobię
geny
Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 67 Skąd: TL
Wysłany: 24 Maj 2013, 11:08
dobra chłopaki dzisiaj auto staneło na dobre sprzeglo padlo samochód u mechanika także do srody jestem bez samochodu , mam nadzieję ze on mi to zrobi , a jak nie to będzie powrót do tego co było
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4282 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 24 Maj 2013, 11:17
To przy ile przebiegu padło ? u mnie jeszcze by hulało ale łożysko przy 250tyś/km padło. tak z ciekawości..
geny
Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 67 Skąd: TL
Wysłany: 24 Maj 2013, 14:56
przy 223 coś takiego dzisiaj miałem robić, z tym ze miałem dojechać do wujka ok 120 km :-) niestety przejechałem 20 chyba nawet nie cale
geny
Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 67 Skąd: TL
Wysłany: 3 Czerwiec 2013, 22:51
ok chłopaki samochód zrobiony 630 złotych mnie to kosztowało , a zasilania na pompie dalej nie mam , dziś pobiłem tak jak było na zdjęciu a więc zwieram 13 z 8 i nie ma odzewu więc co robić? Wykręciłem tunel dzisiaj , zbadałem ze przewod od kostki do pompy jest dobry , a dalej idąc do deski nie mam pojęcia gdzie ten biały kabel idzie już zaczynało się robić ciemno więc dałem robię siana, jakies sugestie ? Może ktoś wie który kabel jest odpowiedzialny za prąd na pompe 13 czy 8 , bo myślę żeby bezpośrednio połączyć i zobaczyć co będzie,
geny
Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 67 Skąd: TL
Wysłany: 3 Czerwiec 2013, 23:03
jeszcze pytanie, od czego to sterownik znajduje się pod tunelem
ok chłopaki samochód zrobiony 630 złotych mnie to kosztowało
To w końcu zrobiony, czy nie ?? Piszesz, że zrobiony (za nie małą kasę) a dalej szukasz zasilania pompy.
_________________ Pozdrawiam Jacek
geny
Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 67 Skąd: TL
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 20:53
koles mi tylko sprzeglo robil bo sie rozsypalo w trakcie tej awari,poczytaj poprzednie posty no ale wybaczam bo sam tez nie raz palne a potem czytam ,ale teraz cos wam powiem siedzac wczoraj przy samochodzie szukajac tego zasilania na pompie zrobilem taki myk ze , jak jest wtyczka pradowa od wtryskow z tylu za kolektorem ssacym poprowadzony jest do niej kabel do przekaznika ktory zalacza wtryski i wylacza gdy sie przezuca na gaz ,zmostkowalem ten kabel podlaczylem prostownik pod pompe i samoscod odpalil,chcac sprawdzic jeszcze jedna rzecz czy kabel nie jest nigdzie przerwany (ten ktory doprowadza 12v do pompy) podlaczylem do niego prostownik,w kostce od sterownika na pinie 13 pojawij sie prad czyli kabel sprawny,poskladalem wszystko przy pompie na gotowo i wzielem sie za komore silnikowa czyli za kable przy kompie ,szukajac kabla od 8 roskrecilem kostke od kompa i tam jeszcze inne ,nic nie znalazlem wszystko wygladalo ok (myslelm ze gdzies zasniedziale czy cos, ) no ole ok wkurzony poskladalem to wszystko wsiadam do auta przekrecam zaplon i odziwo moim uszom pompa sie odezwala ,nie wiem czy gdzies cos nie laczylo czy co , przypadkowo odkrylem tez ze przekaznik ktory zalacza gaz a wylacza bezyne (zaznacze ze pompa chodzi caly czas na gazie odcinane sa tylko wtryski ) wymienilem go i samochod smiga ,
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4385 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 21:33
No czyli styki nie łączyły albo przekaźnik walnięty.
Jakby to powiedział grigori333: zuch
Dobrze że problem został rozwiązany, a ty jesteś zadowolony i bogatszy o nowe doświadczenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum