Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: grigori333
22 Maj 2013, 14:19
brak zasilania pompy paliwa
Autor Wiadomość
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 23 Maj 2013, 22:29   

Wiązka przewodów idzie pod dźwignią zmiany biegów jestem na etapie jej rozkręcania tam jest kilka plastików na zaczepach i 6 torxów do wykręcenia.



Wiązka ma okrągłą wtyczkę trzeba przekręcić pierścień i można rozłączyć wtyczkę. Musisz zobaczyć przy pompie kolory kabli i ich oznaczenia i takie same znaleźć w tej wiązce.



Sprawdź jeszcze raz na spokojnie tak jak napisał Jacoll
A dopiero potem przekaźnik a na samym końcu prucie kabli.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
geny

Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 67
Skąd: TL
Wysłany: 24 Maj 2013, 00:09   

no i tak zrobię , wiem gdzie ta kostka jest bo kiedyś ściągałem już tunel bo ręczny naciągałem a z tym mostkowaniem też myślałem ale nie mostkowalem 13 z 8 jutro to zrobię

 
 
geny

Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 67
Skąd: TL
Wysłany: 24 Maj 2013, 11:08   

dobra chłopaki :-) dzisiaj auto staneło na dobre sprzeglo padlo samochód u mechanika także do srody jestem bez samochodu , mam nadzieję ze on mi to zrobi , a jak nie to będzie powrót do tego co było

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4282
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 24 Maj 2013, 11:17   

To przy ile przebiegu padło ? u mnie jeszcze by hulało ale łożysko przy 250tyś/km padło. tak z ciekawości.. :-)

 
 
geny

Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 67
Skąd: TL
Wysłany: 24 Maj 2013, 14:56   

przy 223 coś takiego dzisiaj miałem robić, z tym ze miałem dojechać do wujka ok 120 km :-) :-) niestety przejechałem 20 chyba nawet nie cale

 
 
geny

Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 67
Skąd: TL
Wysłany: 3 Czerwiec 2013, 22:51   

ok chłopaki samochód zrobiony 630 złotych mnie to kosztowało , a zasilania na pompie dalej nie mam , dziś pobiłem tak jak było na zdjęciu a więc zwieram 13 z 8 i nie ma odzewu więc co robić? Wykręciłem tunel dzisiaj , zbadałem ze przewod od kostki do pompy jest dobry , a dalej idąc do deski nie mam pojęcia gdzie ten biały kabel idzie już zaczynało się robić ciemno więc dałem robię siana, jakies sugestie ? Może ktoś wie który kabel jest odpowiedzialny za prąd na pompe 13 czy 8 , bo myślę żeby bezpośrednio połączyć i zobaczyć co będzie,

 
 
geny

Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 67
Skąd: TL
Wysłany: 3 Czerwiec 2013, 23:03   

jeszcze pytanie, od czego to sterownik znajduje się pod tunelem

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 09:36   

Pin 13 i 8 musisz zmostkować i sprawdzać to na włączonym zapłonie.
Koska przy pompie, pin 2 i 4 powinny mieć stałe napięcie na włączonym zapłonie.

Jeśli bezpieczniki sprawne i przekaźnik sprawny a po sprawdzeniu pinów nie ma napięcia trzeba sprawdzać całą wiązkę kabli.


Cytat:
jeszcze pytanie, od czego to sterownik znajduje się pod tunelem


To jest sensor poduszek powietrznych.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 19:28   

wojtis1990 napisał/a:
Pin 13 i 8 musisz zmostkować i sprawdzać to na włączonym zapłonie.

A dlaczego na włączonym ?? W opisie tej operacji jaka podałem jest wyraźnie napisane, że na wyłączonym zapłonie.

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 19:37   

przepraszam zjadłem " y " chyba jeszcze spałem rano

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 19:45   

wojtis1990, wybaczam ;-) :-P

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 19:55   

geny napisał/a:
ok chłopaki samochód zrobiony 630 złotych mnie to kosztowało

To w końcu zrobiony, czy nie ?? Piszesz, że zrobiony (za nie małą kasę) a dalej szukasz zasilania pompy. :roll:

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
geny

Mój samochód: citroen xsara
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 67
Skąd: TL
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 20:53   

koles mi tylko sprzeglo robil bo sie rozsypalo w trakcie tej awari,poczytaj poprzednie posty :) no ale wybaczam bo sam tez nie raz palne a potem czytam :) ,ale teraz cos wam powiem siedzac wczoraj przy samochodzie szukajac tego zasilania na pompie zrobilem taki myk ze , jak jest wtyczka pradowa od wtryskow z tylu za kolektorem ssacym poprowadzony jest do niej kabel do przekaznika ktory zalacza wtryski i wylacza gdy sie przezuca na gaz ,zmostkowalem ten kabel podlaczylem prostownik pod pompe i samoscod odpalil,chcac sprawdzic jeszcze jedna rzecz czy kabel nie jest nigdzie przerwany (ten ktory doprowadza 12v do pompy) podlaczylem do niego prostownik,w kostce od sterownika na pinie 13 pojawij sie prad czyli kabel sprawny,poskladalem wszystko przy pompie na gotowo i wzielem sie za komore silnikowa czyli za kable przy kompie ,szukajac kabla od 8 roskrecilem kostke od kompa i tam jeszcze inne ,nic nie znalazlem wszystko wygladalo ok (myslelm ze gdzies zasniedziale czy cos, ) no ole ok wkurzony poskladalem to wszystko wsiadam do auta przekrecam zaplon i odziwo moim uszom pompa sie odezwala ,nie wiem czy gdzies cos nie laczylo czy co , przypadkowo odkrylem tez ze przekaznik ktory zalacza gaz a wylacza bezyne (zaznacze ze pompa chodzi caly czas na gazie odcinane sa tylko wtryski ) wymienilem go i samochod smiga ,

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 21:31   

geny napisał/a:
no ale wybaczam bo sam tez nie raz palne a potem czytam

Dziękuję .... :-D ale mogłeś napisać, że sprzęgło naprawione, a nie autko naprawione. ;-)
geny napisał/a:
nie wiem czy gdzies cos nie laczylo czy co

Bardzo możliwe. Często cytrynki na to cierpią ..... ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 21:33   

No czyli styki nie łączyły albo przekaźnik walnięty.
Jakby to powiedział grigori333: zuch :mrgreen:
Dobrze że problem został rozwiązany, a ty jesteś zadowolony i bogatszy o nowe doświadczenia.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA