Slawkowski chyba ma problem ze ściągnięciem tego plastiku pod szybą, ja tego jeszcze nie robiłem.
Tak o tym mowa, odkręciłem 4 wkręty od strony komory silnika, 2 wkręty przy zawiasach i miałem problem ze ściągnięciem tego plastiku bo trzymał się jeszcze podszybia, a nie chciałem robić nic na siłę.
Z fotek wynika że mój przsegób wycieraczki jest skierowany jakby bardziej do góry znaczy się, że jest bardziej jakby wykręcona(chodzi o część od trzpienia do przegubu):D
Chyba muszę poszukać dobrego orginała i będzie spokój.
Tylko nadal nie wiem jak ją podnieść bez użycia jakiś podkładek nie wiem już, czy ona mogła tak sobie opaść sama... próbowałem trochę poruszać nią przy zawiasach i wydaje się być sztywna, więc nic tam raczej się nie poluzowało.
Zresztą mam trochę innych ważniejszych problem z Cytrynką... wycieki (nie wszystkie zdiagnozowane i nie wiem co się z nimi da zrobić... temat turbo nie do końca wyjaśniony), coś tam z przodu w zawieszeniu do wymiany (końcówki drążków itd.) no i nie wiem czy dwumasa czasami nie umiera.... generalnie z tego co widać mało co wiem
Jeszcze jest jedna rzecz, która można zrobić (bardzo banalna) - oprócz tego, że są dobrze osadzone, to przede wszystkim można je spróbować dokręcić ale porządnym kluczem (każdy ruch przy dokręceniu to obniżenie ramiona wycieraczki, a tam każdy mm ma znaczenie).
Dokręcenie nie pomaga, poza tym to tylko do pewnego momentu wchodzi bo to jest na klin.
Widzę, że trzeba się zabrać za rozbieranie podszybia i oglądnięcia co tam pod plastinkiem może być nie tak.
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 416 Skąd: Piła
Wysłany: 1 Marzec 2014, 13:23
Witajcie, ostatnio przyglądałem się mojej masce, bo cały czas szukam źródła hałasu na nierównościach (coś drga sobie w najlepsze). Zauważyłem, że wycieraczka kierowcy ma bardzo mało miejsca... dosłownie 2-3mm, widzę, że problem jest dość popularny, albo większość C5 walona
Wracając do źródła hałasu - no i chyba znalazłem - plastikowa listwa na masce (ta z dyszami spryskiwaczy) trzyma się na:
- mocowanie centralne - nakrętka
- mocowania boczne - zaciski plastikowe zwalniane od spodu
Wciski plastikowe nie trzymają wcale a tym samym cały element ma lekki luz - dziś coś podłożyłem, bo nie chciało mi się demontować listwy i szukać wcisków - jeszcze nie miałem okazji zbadać czy dotarłem do źródła problemu Dziś obadam.
grigori333 - masz pomysł skąd skombinować nowe zatrzaski/wciski tej osłony? ASO pomogą?
_________________ Po 9 latach z C5 - jest 308SW T7 + rodzimy C3 1.1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum