Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 3 Listopad 2013, 10:11
Ja nie daje aut do serwisów .
Jeżeli potrzebuje jakiejś porady dostaje ją TU , ponieważ zaopatruje się tam w części i żyję z nimi na dobrej stopie chętnie udzielają mi podpowiedzi .
Mój samochód: C5 EXL sedan
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2011
SKYPE - login: Kronos77079
Dołączył: 25 Paź 2013 Posty: 107 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 13 Listopad 2013, 23:37
Dziękuję za te informacje !
Napewno sie przydadzą.... bo stałem się właśnie zadowolonym posiadaczem C5/HDI/ASB/sedan 2011
Nie wszystko można ( i zapewne NIE powinno się robic samemu - bo każdy chce żyć:)
czyli np. w godzinę sprawdzić auto przed zakupem...
Testy stanu , lakieru i historii wyszły na zadowalajacym poziomie - tak więc
witaj francuska motoryzacjo
Po pierwszym 1 000 Km - jest WOW !
- zawieszenie - najlepsza rzecz jaka widziałemw samochodach ( a to moje 12 auto)
- silnik - zadowalajaca dynamika przy spalaniu 6,9 ( srednia predkośc 99 Km/h) to jest TO !
- automat - minimalnie gorszy od ASB audi , ale do zaakceptowania
- nawigacja - troszke leciwe mapy ale mozna trafić ( ktos poratuje z aktualizacją - mamy tu speca?)
- fotel - no to jest bajka !
- wyświetlacze i inne "gadgety'' ...I'm lovin'it"
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 26 Listopad 2013, 00:04
Jak bedziesz sobie chcial pojezdzic z Lexia podpieta do samochodu, to polecam sie na przyszlosc. Piwko przytule, a ty bedziesz wiedzial co w aluminiowej puszce piszczy (w sensie w kalkulatorze wtrysku i nie tylko).
Spalanie powinno spasc jak przekroczysz 110km/h - poziomowanie -10* przod (o ile masz wersje na hydro, a nie na sprezynie), ustawia samochod w klin i powoduje zmniejszenie wspolczynnika oporow aerodynamicznych Cx...
Jeszcze troche musisz tym samochodem pojezdzic, zeby je dobrze poznac
Pozdrawiam i zycze milego uzytkowania
TS
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Mój samochód: C5 EXL sedan
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2011
SKYPE - login: Kronos77079
Dołączył: 25 Paź 2013 Posty: 107 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 22:01
Dzieki za kontakt Sm0Kus - teraz jestem poza PL.
Kiedy wrócę robię konieczne wymiany płynów ustrojowych w C5.
Gdy ogarne temat i pojawi się cos nowego na LEXIE - zadzwonię.
Tak czy inaczej - fajnie będzie sie zobaczyć poza forum
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 30 Styczeń 2014, 21:59
Kiedys moj niedoszly tesciu oddal im Poloneza Caro+ 1,6 GLE... nie potrafili ustawic luzu zaworowego i generalnie samochod juz nigdy nie chodzil po ich "naprawie" tak jak trzeba. I tez sie pomylili w pieniadzach ;>
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Planuję zakup C5 (X7) '09 w Krakowie. Możecie polecić dobre miejsce, gdzie sprawdzą auto jak własną żonę po długiej delegacji? Powyższe miejsca nadal są polecane?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum