Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Słaby silnik
Autor Wiadomość
milosz1905

Mój samochód: Citoren
Paliwo: diesel
Wersja:: multispace
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 11:39   Słaby silnik

Mam problem , wie ktoś może o co chodzi?

Zapala się kontrolka od silnika i jest strasznie słaba moc silnika. Nie wchodzi na obroty..

Wie ktoś może jaka jest tego przyczyna?

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 11:40   

Zapchane filtry ?
Kiedy wymieniałeś ?

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 11:45   

Moim zdaniem wchodzi w tryb awaryjny max 2 tyś obrotów .
Trzeba podpiąć pod komputer , wtedy więcej będzie wiadomo .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 12:24   

Zacznij od sprawdzenia przewodow podcisnienia, jesli to mozliwe pomierz. Na tych silnikach sterowanie turbina, Agr i przepustnica jest realizowane podcisnieniem. Jesli diagnostyka pokaze blad ladowania turbiny, szukaj w podcisnieniach. Mialem problem z Xantia 2.0 hdi, wymienialem zawory sterujace, a problem prozaiczny- wytarl sie oring na zlaczce na pompie podcisnienia i podcisnienie skakalo, a to generowalo blad turbiny i tryb awaryjny. Wymienilem na inna zlaczke i problem zniknal. Silnik odzyl. Szkoda, ze dopiero teraz, gdyz ja meczylem sie prawie rok, a dopiero po sprzedaniu znalazlem przyczyne i to prozaiczna. Pozdrawiam

 
 
paletka8

Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: diesel
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2006
Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Chrząszczówka
Wysłany: 10 Grudzień 2013, 06:27   

Tak jak kolega napisał wcześniej sprawdz zawór egr i przepustnicy

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA