Pitcarn
Mój samochód: Citroen C5 break
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: HDI
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2006
Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 170 Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Wrzesień 2015, 17:51
pewnie mapy Ci się rozjechały. Musiałbyś usunąć obecne mapy i pojeździć na benzynie. Ja to robiłem tak że podłączyłem interfejs do stag'a i usunąłem mapy. Potem pojechałem na AOW i tam jechałem na 2 do oporu ,potem zmieniłem na 3 i też rozpędzałem auto do oporu potem 4 i tu tak samo. Robiłem to schodkowo tzn. jechałem chwilę na 1500 obr, potem na 2000 następnie 2500, 3000, 3500,4000 i 5000 (na każdym z powyższych biegów). Gdy ponownie podłączyłem fejsa miałem już nową mapę benzyny. Potem zacząłem zbierać mapę gazu według schematu jak wyżej. Jechałem identycznie jak na benzynie tzn. zmieniałem biegi w tych samych miejscach co podczas zbierania punktów dla mapy benzyny. Jak już wyrysował mi mapę lpg to zostało tylko strojenie mnożnikiem. I teraz jest idealnie tak samo. Auto pali mniej na pb i lpg. Tylko mimo wszystko dalej łapię antipollution na gazie.
Mój samochód: Citroen C5 MK3 2.2 HDi 204KM
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: Diesel
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2014
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 78 Skąd: Legnica
Wysłany: 30 Wrzesień 2015, 20:52
Witam
Ja nie mam błędów, przynajmniej nic z silnikiem. Ale co do ustawień - nie mam interfejsu do gazu, posiadam tylko Lexię. Sterownik mam Lovato, jaki interfejs kupić i gdzie znajdę jakąś instrukcję do tego?
Jak mam już kupować to właśnie chciałbym też do Stag'a bo mam na tym drugie auto.
Pytanie(wybaczcie jeżeli głupie bo jestem żółtodziób) - ustawienia robi się w trakcie jazdy? Bo mój gazownik ma bluetootha a to co podałem w linku jest przewodowe. Więc technicznie niewykonalna konfiguracja w czasie jazdy, pominę że musiałbym jechać z kimś żeby nie zajmować się komputerem w czasie jazdy. Logika uczy że powinno to być na postoju, czy tak jest?
Mój samochód: Citroen C5/Peugeot 306 Cabrio
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: diesel biturbo
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 17 Mar 2015 Posty: 357 Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 8 Listopad 2015, 15:56
ostatnio zaskoczyłem sie jakością gazu na Stacji Statoil w radomiu na 33l gazu przejechałem 390km czyli spalanie ok 8.6l w moim C5 2.0 nie jechałem szybko bo miejscami więcej ja 120 nie jechałem przy wyprzedzaniu a zazwyczaj prędkość wynosiła 80-90km/h więc spalanie dobre.
Moje C5 3.0 automat średnio pali 12,6 l gazu jeżdźąc po górnym śląsku Gliwice, Ruda Śląska, Katowice, DTŚ i A4 gdzie lekko nie ma przy mojej nodze więc spalanie znośne.
W święta w trasie starałem się pojechać ECO to wyszło 10 litrów ale jazda na mega emeryta - tragedia.
Mój samochód: Citroen C5 / Chrysler Neon
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Podtlenek LPG
Wersja:: Kombi / Sedan
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 36 Skąd: Trzcianka
Wysłany: 24 Listopad 2016, 13:43
Ja mam C5 2002 rok, 2.0 kombi z lpg. Na trasie przy delikatnej jeździe do 110 km/h pali mi między 11,5 a 13 litrów. Dla mnie to szok. Mam drugi samochód z taką pojemnością i mocą i na trasie pali mi około 8,5 - 9 litrów... Tragedia. Ostatnio na 43 litrach gazu przejechałem... 350 km. Neonem potrafię zrobić 450 km na 37 litrach. Dobija mnie ta różnica. Finansowo to prawie jakbym na benzynie jeździł...
Żeby kupić C5 sprzedałem Carismę, która potrafiła spalić nawet 8 litrów gazu
Mój samochód: Megane III / Clio II
Poj. silnika (cm3): 1.2, 1.6
Paliwo: 2 x Benzyna
Wersja:: Dynamique / Campus
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 696 Skąd: Lublin
Wysłany: 24 Listopad 2016, 14:52
Ale górnictwo
Moje złote według komputerka w telefonie pali 6,9/100. Wyliczenie od 4 lipca tego roku.
Zobaczymy jak wyjdzie na zimówkach. Nie zdziwię się jak wyjdzie mniej
C4 Picasso 2.0 16V RFJ +AL4 z LPG montowanym u AutoFleszy pod Toruniem
(STAG 4 Qbox Plus, KME Tur i Barracudy), wyniki dla LPG:
- w trasie bez oszczędzania 9,5/100
- średnio w koło komina 10,8-11,5, zwłaszcza teraz kiedy najczęściej zostawiany na chodzie
- oszczędnie i wolno... nie wiem bo nikt nigdy nim tak nie jeździł
Ale obstawiam że między 90-110 jakby kto w trasie się pokusił i na tempomacie okolice 8L LPG/100km bez problemu by osiągał bo chwilowe benzynowy pokazuje w przedziale 6,5-7,2 przy takiej jeździe.
miałem c5 z pierwszej serii 2 diesel w kombi i udalo mi sie zrobic 1032 km zanim rezerwa mi się zapalila , az się wierzyc nie chce
_________________ było C5 , jest DS 20 , XM , C6
gazda1981
Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1390
Paliwo: Benzyna
Wersja:: 1.4i SX
Rok prod.:: 1998
SKYPE - login: maciejpn1981
Dołączył: 27 Sie 2015 Posty: 0 Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Styczeń 2017, 20:45
Citroen Xsara 1,4i 75KM N1 1998 rok.
styl jazdy spokojny
80% miasto/20% trasy
około 8,0l/100km zima w lecie udało mi się zejść do 7,5l/100km
auto od nowego w rodzinie, mało używane i zużyte, bo ma przebieg 114000km
załozyłem teraz nówki sztuki opony 4 x Firestone, plus wymiana wszystkich tuleji wahacza i końcowek drązków...żarło opony bo wewnetrzenej.. wiec teraz teoretycznie bedzie palic mniej bo na nowo geometria i nowe opony i mniejsze opory toczenia
Mój samochód: Megane III / Clio II
Poj. silnika (cm3): 1.2, 1.6
Paliwo: 2 x Benzyna
Wersja:: Dynamique / Campus
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 696 Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Styczeń 2017, 09:57
Przykład wyżej pokazuje, że mały silnik i mała moc nie oznacza niskiego spalania. Ja mam Xsarę "oczko wyżej" i w spalaniu miejskim mam litr mniej, a na trasie nawet półtora mniej.
I tak jak kilka postów wyżej: na zimówkach pali nieznacznie mniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum