proszę o poradę czy warto kupić ze strony jednej z firm Interfejs serwisowy LEXIA - PS XS EVOLUTION z oprogramowaniem Diagbox v 7.28 za 369 zł? używa ktoś tego i czy można tym wgrać nowy soft do sterownika silnika? Warto to kupić?
Mój samochód: Saxo 1.1i
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: Furio
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 23:42
rom100 napisał/a:
proszę o poradę czy warto kupić ze strony jednej z firm Interfejs serwisowy LEXIA - PS XS EVOLUTION z oprogramowaniem Diagbox v 7.28 za 369 zł? używa ktoś tego i czy można tym wgrać nowy soft do sterownika silnika? Warto to kupić?
Zdefiniuj co rozumiesz pod pojęciem "nowy soft do sterownika". Nowy znaczy nowszą wersję,czy zmodyfikowany?
dokładnie mówiąc chodzi mi o to że osiągnąłem stan 50 skasowań błędów w module silnika i teraz nie mogę nic wykasować a jako że mam problem z EGR i zostało kilka błędów z których nie zdążyłem wykasować to dowiedziałem się że wgrywając nowy soft (nowy mam na myśli albo ten sam albo nowszy) chciałbym przywrócić możliwość wykasowywania błędów. Chyba że jest inny prostszy sposób pozbycia się tego uciążliwego problemu 50 kasowań?
Mój samochód: Saxo 1.1i
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: Furio
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 00:32
OK. Czyli chodzi o teletransmisję. Żeby wgrać nowy soft jako "osoba niezależna" (spoza ASO) potrzebujesz tzw. żeton. Jeden żeton pozwala na używanie wszystkich dostępnych opcji w oprogramowaniu (drzewka diagnostyczne itd.) w jednym samochodzie (1 numer VIN) przez jeden tydzień. Kosztuje to około 35 euro brutto + oczywiście koszt interfejsu.
MoHardcore
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2964
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 106 Skąd: Marklowice
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 09:49
Ja mam 50 wykasowań dawno za sobą a dalej kasuje błędy. Pierwsze słyszę żeby nie szło kasować błędów. Po prostu nie mam wpisu o tym że błędy były kasowane przy konkretnym przebiegu.
EDIT/ Oczywiście mam błędy których nie mogę skasować. Zostają tylko błędy trwałe, których jeszcze nie naprawiłęm (jak katalizator, zwarcie do masy, przepustnica etc).
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 11:55
No to chyba jestes szczesliwy. A moze masz szczegolny model?, bo w naszych tak to dziala jak wyzej. Mialem wszystkie problemy usuniete, a mimo to w pamieci sterownika one byly i nie dalo sie ich wykasowac- brak dialogu. Moze powiesz, ze widocznie jakas dziwna wersja Lexii, ale mialem w firmie trzy rozne testery i wszystkie tak reagowaly i nie tylko w C5.
O dziwo kasowanie lampki przechodzilo bez problemu zwyklym maxisacanem, ale w pamieci dalej zostawalo, dokladnie jak opisuje rom 100 i inni. Dalem rade usunac ten problem, wiec nie zgodze sie,ze on nie istnieje: albo masz jakies wyjatkowe auto, albo ...
Przez takich jak Ty, jak mialem ten problem zostalem wysmiany na jednym forum, a jak okazuje sie ten problem znaja rowniez inni.
Zastanawiam sie, jak mozesz jezdzic samochodem w ktorym wystepuja takie, jak Twoje bledy? I nie korci Cie, zeby je naprawic? Bo auto chyba jezdzi w trybie awaryjnym? Pozdrawiam
MoHardcore
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2964
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 106 Skąd: Marklowice
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 12:24
Nie wyśmiewałem nikogo na żadnym forum Wiem że to nie jest zarzut do mnie.
Auto nie jeździ w trybie awaryjnym.
Aktualnie to są moje błędy:
Kod:
Defekt staly - sygnal czujnika pedalu przyspieszacza 1 zwarcie do masy p0122
Defekt staly - sygnal czujnika pedalu przyspieszacza 1 odpowiedniosc p0121
Defekt staly - samo-dostosowanie regulacji skladu multiplikat (tylny szereg cylindrow) ograniczenie gorne p0175
Defekt przelotny- sterowanie wentylatora na malej predkosci p0480
Defekt odlegly/defekt staly- informacja momentu silnika CAN p1728
Defekt odlegly/defekt staly- komunikowanie z ABS albo ESP P1794
Ostatniego się pozbyłem wyłączając ESP którego nie miałem. Z wentylatorem nie wiem jak sobie poradzić. To są błędy w piątku. Wszystkie poza ostatnimi dwoma są z silnika.
Ja mam aktualnie problem z włączeniem czujników cofania. Walczę z nimi od dnia kiedy dostałem interfejs. Miałem starą wersję oprogramowania i ściągnąłem 345 - nie wiem gdzie szukać aktywacji. Przed sekundą ściągnąłem 347.99 ale nie chce mi się iść do auta po raz setny
EDIT/ To się chyba nazywa test wykonawczy - podczas testowania wentylatora na dwóch prędkościach - wentylator włącza się tylko na szybkim biegu. Na wolnym tylko testowanie, wentylator się nie załączy, a potem informacja że wszystko w porządku. ;/
Kurcze teraz to już zgłupiałem, nawet jak kupię specjalny interfejs do Citroenów za te około 400 zł, zdobędę program Lexia to i tak nic nie zdziałam w tym samochodzie jeśli nie wykupię jakiegoś żetonu??? Ja pierdykam z tymi francuzami to tylko same problemy .
Może mi ktoś poradzić w takim razie jak najlepiej pozbyć się tego problemu "zablokowania" wykasowywania błędów w module silnika? (Zainwestowałem w MaxiDiag za prawie 1000 zł i wkurza mnie że teraz w tak ważnym module nic nie mogę zrobić).....
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 8 Styczeń 2014, 08:36
Witam. Krecicie az milo. Kod PIN jest potrzebny do kodowania BSI, sterownika silnika i immo. Do przestawiania opcji w BSI potrzebny jest kod pieciocyfrowy i jest on staly do wszystkich Citroenow.
Natomiast numer na slupku jest tzw. Orga numer[OPR] i okresla miesiac i rok produkcji pojazdu.
Ta wiedza jest podstawa wiedzy o Citroenach
Do testowania Citroena nalezy uzywac tylko programow dedykowanych[ Lexia, Proxia], inne uniwersalne nie sa miarodajne, cos mozna nimi zrobic, ale pewnosci nie ma nigdy, czesto wychodza bzdury. Pozdrawiam
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 8 Styczeń 2014, 17:44
dejnekomirek - tak tylko z ciekawości zapytam bo już nic nie wiem z tych wszystkich postów powyżej. Pin dostaje z samochodem ( to jest ta zdrapka) ? A ten 5-cio cyfrowy kod dla wszystkich cytryn ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum