Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie o lexie
Autor Wiadomość
rom100

Mój samochód: CITROEN C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: DIESEL
Wersja:: BREAK
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Grudzień 2013, 20:57   

proszę o poradę czy warto kupić ze strony jednej z firm Interfejs serwisowy LEXIA - PS XS EVOLUTION z oprogramowaniem Diagbox v 7.28 za 369 zł? używa ktoś tego i czy można tym wgrać nowy soft do sterownika silnika? Warto to kupić?

 
 
citrocerber
MacGyver 24/7


Mój samochód: Saxo 1.1i
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: Furio
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 60
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 23:42   

rom100 napisał/a:
proszę o poradę czy warto kupić ze strony jednej z firm Interfejs serwisowy LEXIA - PS XS EVOLUTION z oprogramowaniem Diagbox v 7.28 za 369 zł? używa ktoś tego i czy można tym wgrać nowy soft do sterownika silnika? Warto to kupić?


Zdefiniuj co rozumiesz pod pojęciem "nowy soft do sterownika". Nowy znaczy nowszą wersję,czy zmodyfikowany?

_________________
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Peugeot 406 SW 1.8i 16V LPG (EW7J4) '02,
Jest: Saxo 1.1i + LPG (TU1JP) Furio '02
Były: Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX '91, ZX '96, Xantia RHD '99, Oltcit '91
 
 
rom100

Mój samochód: CITROEN C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: DIESEL
Wersja:: BREAK
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 22:27   

dokładnie mówiąc chodzi mi o to że osiągnąłem stan 50 skasowań błędów w module silnika i teraz nie mogę nic wykasować a jako że mam problem z EGR i zostało kilka błędów z których nie zdążyłem wykasować to dowiedziałem się że wgrywając nowy soft (nowy mam na myśli albo ten sam albo nowszy) chciałbym przywrócić możliwość wykasowywania błędów. Chyba że jest inny prostszy sposób pozbycia się tego uciążliwego problemu 50 kasowań?

 
 
rom100

Mój samochód: CITROEN C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: DIESEL
Wersja:: BREAK
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 22:55   

http://citroen.org.pl/for...er=asc&start=30

 
 
citrocerber
MacGyver 24/7


Mój samochód: Saxo 1.1i
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: Furio
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 60
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 00:32   

OK. Czyli chodzi o teletransmisję. Żeby wgrać nowy soft jako "osoba niezależna" (spoza ASO) potrzebujesz tzw. żeton. Jeden żeton pozwala na używanie wszystkich dostępnych opcji w oprogramowaniu (drzewka diagnostyczne itd.) w jednym samochodzie (1 numer VIN) przez jeden tydzień. Kosztuje to około 35 euro brutto + oczywiście koszt interfejsu.

Chyba jednak taniej wyjdzie podjechać do ASO. ;)

_________________
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Peugeot 406 SW 1.8i 16V LPG (EW7J4) '02,
Jest: Saxo 1.1i + LPG (TU1JP) Furio '02
Były: Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX '91, ZX '96, Xantia RHD '99, Oltcit '91
 
 
MoHardcore

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2964
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 106
Skąd: Marklowice
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 09:49   

Ja mam 50 wykasowań dawno za sobą a dalej kasuje błędy. Pierwsze słyszę żeby nie szło kasować błędów. Po prostu nie mam wpisu o tym że błędy były kasowane przy konkretnym przebiegu.

EDIT/ Oczywiście mam błędy których nie mogę skasować. Zostają tylko błędy trwałe, których jeszcze nie naprawiłęm (jak katalizator, zwarcie do masy, przepustnica etc).

 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 11:55   

No to chyba jestes szczesliwy. A moze masz szczegolny model?, bo w naszych tak to dziala jak wyzej. Mialem wszystkie problemy usuniete, a mimo to w pamieci sterownika one byly i nie dalo sie ich wykasowac- brak dialogu. Moze powiesz, ze widocznie jakas dziwna wersja Lexii, ale mialem w firmie trzy rozne testery i wszystkie tak reagowaly i nie tylko w C5.
O dziwo kasowanie lampki przechodzilo bez problemu zwyklym maxisacanem, ale w pamieci dalej zostawalo, dokladnie jak opisuje rom 100 i inni. Dalem rade usunac ten problem, wiec nie zgodze sie,ze on nie istnieje: albo masz jakies wyjatkowe auto, albo ...
Przez takich jak Ty, jak mialem ten problem zostalem wysmiany na jednym forum, a jak okazuje sie ten problem znaja rowniez inni.
Zastanawiam sie, jak mozesz jezdzic samochodem w ktorym wystepuja takie, jak Twoje bledy? I nie korci Cie, zeby je naprawic? Bo auto chyba jezdzi w trybie awaryjnym? Pozdrawiam

 
 
MoHardcore

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2964
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 106
Skąd: Marklowice
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 12:24   

Nie wyśmiewałem nikogo na żadnym forum :) Wiem że to nie jest zarzut do mnie.

Auto nie jeździ w trybie awaryjnym.

Aktualnie to są moje błędy:
Kod:
Defekt staly    -    sygnal czujnika pedalu przyspieszacza 1 zwarcie do masy p0122

Defekt staly    -    sygnal czujnika pedalu przyspieszacza 1 odpowiedniosc p0121

Defekt staly    -    samo-dostosowanie regulacji skladu multiplikat (tylny szereg cylindrow) ograniczenie gorne p0175

Defekt przelotny-    sterowanie wentylatora na malej predkosci p0480

Defekt przelotny-    zestarzenie katalizatora (prekatalizator przedniego rzedu cylindrow) p0420

Defekt przelotny-    zestarzenie katalizatora (prekatalizator tylnego rzedu cylindrow) p0430


Defekt odlegly/defekt staly- informacja momentu silnika CAN p1728

Defekt odlegly/defekt staly- komunikowanie z ABS albo ESP P1794


Ostatniego się pozbyłem wyłączając ESP którego nie miałem. Z wentylatorem nie wiem jak sobie poradzić. To są błędy w piątku. Wszystkie poza ostatnimi dwoma są z silnika.


Ja mam aktualnie problem z włączeniem czujników cofania. Walczę z nimi od dnia kiedy dostałem interfejs. Miałem starą wersję oprogramowania i ściągnąłem 345 - nie wiem gdzie szukać aktywacji. Przed sekundą ściągnąłem 347.99 ale nie chce mi się iść do auta po raz setny :P


EDIT/ To się chyba nazywa test wykonawczy - podczas testowania wentylatora na dwóch prędkościach - wentylator włącza się tylko na szybkim biegu. Na wolnym tylko testowanie, wentylator się nie załączy, a potem informacja że wszystko w porządku. ;/

 
 
rom100

Mój samochód: CITROEN C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: DIESEL
Wersja:: BREAK
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Styczeń 2014, 20:02   

Kurcze teraz to już zgłupiałem, nawet jak kupię specjalny interfejs do Citroenów za te około 400 zł, zdobędę program Lexia to i tak nic nie zdziałam w tym samochodzie jeśli nie wykupię jakiegoś żetonu??? Ja pierdykam z tymi francuzami to tylko same problemy :-) .
Może mi ktoś poradzić w takim razie jak najlepiej pozbyć się tego problemu "zablokowania" wykasowywania błędów w module silnika? (Zainwestowałem w MaxiDiag za prawie 1000 zł i wkurza mnie że teraz w tak ważnym module nic nie mogę zrobić).....

 
 
piotrekbyd


Mój samochód: 307 SW
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: SW
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 79
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Styczeń 2014, 20:33   

Wystarczy najnowsza wersja lexii (aktualizacja) i kod do teletransmisji.
Nic nie słyszałem o jakichś żetonach. :mrgreen:

 
 
rom100

Mój samochód: CITROEN C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: DIESEL
Wersja:: BREAK
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Styczeń 2014, 20:57   

a ten kod rozumiem że jest do zdobycia? :-)

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 7 Styczeń 2014, 21:27   

mnie mechanik lexie podłączał to czytał ze słupka zawiasu drzwi kierowcy bez pinu bo nie posiadam

 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 8 Styczeń 2014, 08:36   

Witam. Krecicie az milo. Kod PIN jest potrzebny do kodowania BSI, sterownika silnika i immo. Do przestawiania opcji w BSI potrzebny jest kod pieciocyfrowy i jest on staly do wszystkich Citroenow.
Natomiast numer na slupku jest tzw. Orga numer[OPR] i okresla miesiac i rok produkcji pojazdu.
Ta wiedza jest podstawa wiedzy o Citroenach
Do testowania Citroena nalezy uzywac tylko programow dedykowanych[ Lexia, Proxia], inne uniwersalne nie sa miarodajne, cos mozna nimi zrobic, ale pewnosci nie ma nigdy, czesto wychodza bzdury. Pozdrawiam

 
 
ROBSON1976
Aktywny


Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014
Pomógł: 59 razy
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 893
Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 8 Styczeń 2014, 17:44   

dejnekomirek - tak tylko z ciekawości zapytam bo już nic nie wiem z tych wszystkich postów powyżej. Pin dostaje z samochodem ( to jest ta zdrapka) ? A ten 5-cio cyfrowy kod dla wszystkich cytryn ?

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 8 Styczeń 2014, 18:50   

też bym chciał wiedzieć jaki to kod?skoro do wszystkich cytrynek...a jak peugoty kod?inny?

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA