AdamC5
Mój samochód: Citroen c5
Paliwo: Benz
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 7 Skąd: Głogów
Wysłany: 2 Luty 2014, 15:43 Przewód wspomagania c5 2.0 16v pasuje od innego ?
Hejka, jak w temacie szukam przewodu wspomagania ( wychodzi z pompy wspomagania i leci w stronę magla ) niestety na żadnej aukcji nie ma pod mój motor, i tu moje pytanie czy taki przewód pasuje od jakiegoś innego silnika ? Z góry dzięki
AdamC5
Mój samochód: Citroen c5
Paliwo: Benz
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 7 Skąd: Głogów
Wysłany: 2 Luty 2014, 16:07
Tzn chodzi mi o to od jakiego dokładniej by podeszło, nie mam możliwości porównywać z innymi a co do zarobienia jak to mniej więcej wychodzi w kosztach ?
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2 Luty 2014, 16:11
Do maszyn hydraulicznych dorabialiśmy to już nie pamiętam, ale chyba 200 zł za kilka przewodów. Wyjmij stary, zabierz ze sobą i szukaj po szrotach, zapytaj w sklepie z częściami do PSA, albo jedź tam gdzie dorabiają i ci dorobią identyczny i na miejscu zapytasz ile to kosztuje. Na pewno taki nowy zarobiony będzie lepszy niż używka, tylko żeby mieli złączki, bo stare sie raczej nie nadadzą.
AdamC5
Mój samochód: Citroen c5
Paliwo: Benz
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 7 Skąd: Głogów
Wysłany: 2 Luty 2014, 16:17
Dzięki bardzo kolego fakt nowy lepszy od używki, aczkolwiek gdyby ktoś jednak wiedział od czego pasuje to proszę o info, bo mam szanse dosłownie za grosze kupić od 2 innych silników dlatego to byla by lepsza opcja dla mnie, bo niestety nastał czas kryzysu w moich finansach
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 2 Luty 2014, 16:43
Jeżeli chodzi o NR 1 to tylko w trzy litrowych benzynach jest inny , reszta ma to samo .
_________________ niech moc będzie z DS
Makama
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Pb
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 268 Skąd: Gdynia
Wysłany: 4 Luty 2014, 22:45
grigori333 napisał/a:
Jeżeli chodzi o NR 1 to tylko w trzy litrowych benzynach jest inny , reszta ma to samo .
Niestety nie to samo.
HDi (numer części 4014EW)nie ma czujnika ciśnienia przy pompie (podnosi obroty na biegu jałowym gdy kręcimy kierownicą na postoju), a 1.8 16V i 2.0 HPi do OPR 0946 wg katalogu miały przewody o innym numerze katalogowym (4014FL).
W przypadku 2.0 16V (nie HPi) od początku produkcji montowano 4014EW.
Z zakuwaniem tego przewodu jest o tyle słabo że nie zawsze się udaje (brak zgrubienia na rurce) a do tego po zakuciu czasem pojawiają się drgania w kierownicy.
Robiłem dwa razy i za pierwszym było źle - za drugim wyszło. Teraz (po 3 latach) znów zacyzna mi się ten przewód pocić i szukam sprytnego warsztatu który dałby rade przerobić mi tą rurkę ( zamontować gwintowaną końcówkę lub odciąć końcówkę i dolutować/dospawać końcówkę ze zgrubieniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum