Rozebrałem bęben i taka oto opaska sprężynująca wypadała i nie pamiętam gdzie była a chciałbym składać . Może ktoś już to robił i wie czy powinna być za łożyskiem czy przed ?
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 17 Marzec 2014, 17:58
Saxofon, łatwiej by było gdybyś podał VIN albo zdjął bęben z drugiej strony i popatrzył jak tam jest. Wydaje mi się że powinien być tam jakiś seger zabezpieczający łożysko ale pewności nie mam.
Saxofon
Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Lublin
Wysłany: 17 Marzec 2014, 18:06
Seger jest ale zwykły taki na szczypce zabezpiecza on łożysko od zew. strony . Drugiej strony nie bardzo chcę ruszać bo łożysko jest OK. VF7S1VJXB57433797
Saxofon
Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Lublin
Wysłany: 17 Marzec 2014, 18:18
Dzięki już wiem na pewno ,że nie z przodu .
Saxofon
Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Lublin
Wysłany: 20 Marzec 2014, 11:37
Witam. mam problem w moim saxo . Po wymianie tarcz i przełożeniu starych klocków grzeje się niesamowicie. Dodam ,że klocki nie są równe ale nie są też zużyte. Może łożysko padło , może podczas zdejmowania starej tarczy która była zapieczona dostało za bardzo młotkiem. Już sam nie wiem. Może tłoczki nie odbijają , może ktoś wie jak tłoczki sprawdzić bez rozbierania zacisków.
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 20 Marzec 2014, 21:52
nie odbijajace tloczki lub zatarte, ciezko chodzace, zaciski.
moze, moze, moze... na odleglosc to sobie mozemy gdybac. to bardzo prosty mechanizm musisz rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i bedzie dobrze.
Saxofon
Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Marzec 2014, 08:40
OK,
Saxofon
Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Marzec 2014, 21:27
Ukręcony odpowietrznik ! Jaki tam jest gwint ? Zwykły czy drobnozwojny . Pozdro.
Saxofon
Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Lublin
Wysłany: 22 Marzec 2014, 21:29
Zaciski odpowietrzone . Podczas gwałtownego hamowania pedał mocno odbija dodam ,że auto bez ABS . W czasie jazdy słychać jak by coś było poluzowane , tak jakby klocek ale po rozkręceniu wszystko jest OK. Najgorsze jest to co pisałem wcześniej . Pedał wpada w podłogę a podczas nagłego hamowania słychać stuknięcie i pedał odbija . Już sam nie wiem co to może być . Może serwo?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum