Czy ktoś obniżał może swoją c4? Chciałbym obniżyć swojego pseudo VTSa, bo na fabrycznym zawieszeniu wygląda koszmarnie... Jeżdże tak już dwa lata i jednak dłużej nie wytrzymam...
Jak najlepiej to zrobić? Czy kupić same sprężyny pokroju jamex czy gwint mts.
Zakładał ktoś może? Czy trzeba jakoś ustawiać tylną belkę czy po prostunwyciągam fabryczne springi i zakładam nowe i tyle? Ktoś mi opowiadał o przestawieniu belki. Jestem w tym zielony,więc wolalbym spytać
Saxofon
Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Lublin
Wysłany: 11 Kwiecień 2014, 13:48
Ja w saxo na drążku z wieloklinami opuściłem o 2 ząbki. Pamiętaj żeby przed wyjęciem drążka z wieloklinami zaznaczyć szlifierką lub markerem aktualny poziom. I po prostu przekładasz o ile ząbków Ci pasuje. Ale dodam ,że nie wiem czy tak samo sprawa wygląda w C4 .
Dzięki za info. Odezwę się do kolegi. No właśnie nie wiadomo jak to jest w c4. Jak oglądałem na yt wymianę tylnych amorków i sprężyn to gość to normalnie na podwórku zrobił. Tylko popuscił belkę, odkręcił amor i belka zjechała praktycznie na dół. Z tego co on pisał to c4 tylko na springach siada i nic tam nie trzeba ustawiać,ale on wymieniał na fabryczne więc może się myli nie wiadomo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum