Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Korektor siły hamowania Saxo 1,5D
Autor Wiadomość
Saxofon

Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Lublin
Wysłany: 14 Kwiecień 2014, 21:13   Korektor siły hamowania Saxo 1,5D

W którym miejscu znajduje się korektor siły hamowania w tym modelu . Chyba jest do wyrzucenia bo tył nie hamuje oraz na prostej słychać przy mocnym hamowaniu głośnie stuknięcie gdzieś z tyłu i odskakuje pedał hamulca jak bym miał ABS . Dodam ,że kiedy auto postało trochę na wzniesieniu przodem do dołu to pedał nie odbijał ! Hamulce z przodu były super. Po wyjechaniu na prostą znów pedał zaczął pulsować przy hamowaniu ,oraz coś stuka.

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 15 Kwiecień 2014, 05:08   

Raczej cylinderki nie odbijają .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 15 Kwiecień 2014, 07:06   

Witam. Czy zagladales do bebnow, w jakim stanie sa tylne hamulce? Takie objawy moga swiadczyc o daleko posunietej korozji szczek hamulcowych i odklejonej okladzinie. W saxo korwektora, jako takiego, nie ma. Korekcja sily realizowana jest specjalnymi zaworkami w cylinderkach hamulcowych. Przy montazu nowych, bardzo istotne jest prawidlowe ustalenie strony, na ktora dany cylinderek musi byc zamontowany, aby korekcja pracowala prawidlowo. Pomijam , oczywiscie korozje wewnatrz cylinderka. Radze zaopatrzyc sie w komplet nowych cylinderkow, zestaw szczek i zestaw sprezyn, rozebrac wszystko, powymieniac, ustawic prawidlowo samoregulatory. Warto rowniez sprawdzic, wymienic linki hamulcowe, prawidlowo je wyregulowac i wszystko bedzie pracowac prawidlowo. Jesli w kilkunastoletnim samochodzie nikt nie wymienial plynu ham., to wlasnie wszedles w okres, kiedy trzeba za to zaplacic, pomijajac normalne zuzycie. Czasami rowniez bebny ham. sa do wymiany, przeciez po tylu latach to wszystko jest po prostu zuzyte.

 
 
Saxofon

Mój samochód: Saxo
Poj. silnika (cm3): 1500
Paliwo: Diesel
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Lublin
Wysłany: 16 Kwiecień 2014, 12:29   

Dzięki kolego bardzo mi pomogłeś . Pozdrawiam.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA