powymieniałem wszystkie filtry zawór EGR wyczyściłem i jeszcze kolektor został, zawór EGR to kupię nowy i kolektor ssący też. i nie mam pojęcia od czego to może być.
puggiblue
Mój samochód: 607
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: Diesel
Wersja:: ----------------
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 161 Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Czerwiec 2014, 21:15
HDI tam masz? Są takie możliwości - nieszczelność na dolocie, przymknięta przepustnica, zablokowany w pozycji otwartej EGR, walnięte czujniki temperatury, uszkodzony przepływomierz, leją wtryskiwacze, turbosprężarka. Najlepiej na początek podłączyć go do lexii i przejechać się z kumatym diagnostą.
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 5 Czerwiec 2014, 15:30
W dodatku taki jak mój , zmienisz wreszcie te dane w profilu ?
Na początek sprawdź EGRa, mnie też kopcił i nie miał mocy ( pisałem o tym i jak problem rozwiązałem ), potem filtry, wtryskiwacze.
Nieszczelność na dolocie nie jest problemem dymienia - w tym silniku, to to fajny stary klekot i na pomidorowej pojedzie
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 7 Czerwiec 2014, 09:37
Cytat:
Poj. silnika (cm3): 2
Twój silnik to DW8 = 1.9 diesel o pojemności 1868 cm3, wiele ludzi patrząc na twój profil może pomyśleć że posiadasz 2.0 HDI, a to znaczy że masz błędne dane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum