Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Srodkowy tlumi, czy niezbedny
Autor Wiadomość
b2d

Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: Plaisir
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 00:06   Srodkowy tlumi, czy niezbedny

Witam. W mojej cytrynce mam chyba jeszcze oryginalny wydech przez niejednego szwagra spawany. Jako, że pierdzi niemiłosiernie środkowy tłumik, pozostało z niego sitko zastanawiam się nad jego wycięciem. Oczywiście kat zostaje( a raczej jego obudowa pozdrowienia dla ekologów) i teraz tak czy jeśli wytnę środkowy tłumik i wspawam za niego rurę i zostanie tylko końcowa pucha nie przyniesie mi to jakiś dodatkowych atrakcji które nie są mile widziane np, policja i za głośny wydech, zwiększenie spalania?? Pozdrawiam.

 
 
Rafal_93
Aktywny
LHM w żyłach


Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1096
Skąd: Brodnica
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 02:42   

Spalanie moze wzrosnac. Zawsze mi tlumaczono ze pierwszy wydech jedst odpowiedzialny za prawidlowa prace silnika a koncowy tylko wycisza. Ale nie chce wprowadzac zamieszania i niech to potwierdzi albo i nie ktos z wiekszym doswiadczeniem albo ktos kto po prostu robil taki zabieg :-) pozdro

_________________
Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
 
 
rewers

Mój samochód: Citeoen xantia, był AX, BX Audi 80
Poj. silnika (cm3): 1762
Paliwo: Pb+LPG
Wersja:: break
Rok prod.:: 1997
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 287
Skąd: Lubartów
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 17:38   

Rafal_93 napisał/a:
pierwszy wydech jedst odpowiedzialny za prawidlowa prace silnika

Zgoda- w silnikach dwusuwowych, gdzie wydech musi być dobrze policzony.
Teraz pierwszy jest katalizator. Ja mam w swoich autach tylko końcowy tłumik i nie jest za głośno.

 
 
lyski1981

Mój samochód: citroen c5
Paliwo: benzyna
Wersja:: brake
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 26
Skąd: poznań
Wysłany: 15 Marzec 2015, 10:05   

no i witam.
środkowy tłumik jest odpowiedzialny za cyrkulacje spalin,spalanie nie wzrośnie,raczej może minimalnie spadnie ,bo bedzie prawie przelotowy ,a co za tym idzie łatwiej bedzie mu wywalić ciepłe spaliny z układu.
co do samego wywalenia tłumika i problemów,policja raczej na 90% g. zrobi bo masz jeszcze seryjny wydech końcowy i zapewne katalizator który już g. daje (tylko zamula bardziej auto)
po po tylu latach jest już zajechany,taki kat wytrzymuje około 100tys km.
ja tobie proponuje tak wywal środkowy ,wywal kata i wspawaj zamiast kata tłumik przelotowy ,który również imituje katalizator.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA