Wysłany: 18 Lipiec 2014, 00:06 Srodkowy tlumi, czy niezbedny
Witam. W mojej cytrynce mam chyba jeszcze oryginalny wydech przez niejednego szwagra spawany. Jako, że pierdzi niemiłosiernie środkowy tłumik, pozostało z niego sitko zastanawiam się nad jego wycięciem. Oczywiście kat zostaje( a raczej jego obudowa pozdrowienia dla ekologów) i teraz tak czy jeśli wytnę środkowy tłumik i wspawam za niego rurę i zostanie tylko końcowa pucha nie przyniesie mi to jakiś dodatkowych atrakcji które nie są mile widziane np, policja i za głośny wydech, zwiększenie spalania?? Pozdrawiam.
Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 32 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 1096 Skąd: Brodnica
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 02:42
Spalanie moze wzrosnac. Zawsze mi tlumaczono ze pierwszy wydech jedst odpowiedzialny za prawidlowa prace silnika a koncowy tylko wycisza. Ale nie chce wprowadzac zamieszania i niech to potwierdzi albo i nie ktos z wiekszym doswiadczeniem albo ktos kto po prostu robil taki zabieg pozdro
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
rewers
Mój samochód: Citeoen xantia, był AX, BX Audi 80
Poj. silnika (cm3): 1762
Paliwo: Pb+LPG
Wersja:: break
Rok prod.:: 1997 Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 287 Skąd: Lubartów
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 17:38
Rafal_93 napisał/a:
pierwszy wydech jedst odpowiedzialny za prawidlowa prace silnika
Zgoda- w silnikach dwusuwowych, gdzie wydech musi być dobrze policzony.
Teraz pierwszy jest katalizator. Ja mam w swoich autach tylko końcowy tłumik i nie jest za głośno.
no i witam.
środkowy tłumik jest odpowiedzialny za cyrkulacje spalin,spalanie nie wzrośnie,raczej może minimalnie spadnie ,bo bedzie prawie przelotowy ,a co za tym idzie łatwiej bedzie mu wywalić ciepłe spaliny z układu.
co do samego wywalenia tłumika i problemów,policja raczej na 90% g. zrobi bo masz jeszcze seryjny wydech końcowy i zapewne katalizator który już g. daje (tylko zamula bardziej auto)
po po tylu latach jest już zajechany,taki kat wytrzymuje około 100tys km.
ja tobie proponuje tak wywal środkowy ,wywal kata i wspawaj zamiast kata tłumik przelotowy ,który również imituje katalizator.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum