Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97 Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 514 Skąd: Brzeg
Wysłany: 27 Kwiecień 2016, 20:57
grigori333 napisał/a:
staszek napisał/a:
nabyłem C6 2,7HDi a ostrzegali
Ja bym się bał
Eee tam - to samo ostrzegali przed 2,5 TD w XM.
Czego się bać? - ludziska zrobili to i ludziska naprawiom jakby co..
Silnik ma padnięty - damy rade!
Właśnie to rozpocząłem - od wymiany AKU bo zupełnie "zdechnięty".
Trza się jego naumieć ale to krok za krokiem, czasu mam dość bom przeca emeryt.
Będzie to kolejny egzemplarz samochodowy jakiego wysycę tym co się zajmuję.
Jak przykład może służyć XM - 400 km i 40 litrów wody na rozwalony wąż: pompa - chłodnica/ ten górny. Głowicy ABSOLUTNIE NIC się nie stało a podganiałem A4 Berlin via Wrocław do dom. Pękł zaraza jakieś 30 km od Berlina w drodze do domu...Silnik przeżył bez jakichkolwiek negatywnych następstw.
No ale - bedę się opisywał w kolejnych krokach z onym C6.
Mój samochód: CITROEN C-5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: DIESEL
Wersja:: KOMBI EX
Rok prod.:: 2006
Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 18 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Maj 2016, 04:26
Chciałbym dopytać po roku - to jak tam z tą C-6 ką ? Kupił kolega czy prawie kupił ?
Bo ja też kiedyś prawie kupiłem - ale jak poczytałem o pękających wałach korbowych, poobracanych panewkach, o skrzyni DSG dwu sprzęgłowej nie wspominając - to mi odeszło.
Ceny C-6 oraz np. Jaguarów z 2010-14 mówią same za siebie.
PSA schodzi na psy ..........
Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97 Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 514 Skąd: Brzeg
Wysłany: 7 Maj 2016, 06:56
Don Pedro 66 napisał/a:
Chciałbym dopytać po roku - to jak tam z tą C-6 ką ? Kupił kolega czy prawie kupił
Przecie pisałem - kupił.
Nie łapię - co "po roku"?
Na razie jest "wesoło" - w trakcie wyciągania silnika.
Dostęp z każdej strony jednak jest potrzebny.
Działania standardowe to:
1. Co w misce olejowej - dzisiaj będzie wiadomo.
2. Rozrząd w komplecie wraz z napędem pompy VDO.
3. Pompa VDO nie daje ciśnienia - sprawdzenie na stole
4. Jeden wtrysk coś nieteges - wszystkie pójdą do sprawdzenia.
5. Tylny EGR do zrobienia/czyszczenia - zobaczy się.
6. Italiańce przed samym wywozem albo transportowiec do Polski WYRŻNĄŁ szlifierką DPF - widać świeżyznę.
7. Tarcze + klocki hamulcowe - kwalifikują się do wymiany.
8. Oczywistością jest wymiana WSZYSTKICH płynów.
Mój samochód: Citroen C6
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: benzyna
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2014 Posty: 70 Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Maj 2016, 10:26
To w C6 jest DSG skrzynia? Pierwsze słyszę. Pedro, nikt Cię nie zmusza do kupna C6, ale nie wypowiadaj się o aucie na podstawie silnika, nie pasuje 2.7 to kup 3.0 benzynę i wszystko co napisałeś traci znaczenie.
Ja nie jestem fanem diesli, ale tysiące ludzi jeździ z tymi silnikami i sa zadowoleni, a że jest bardziej skomplikowany od benzyny, to i częściej się psuje.
Od wczoraj jestem posiadaczem C6 :).
Kupiony w Polsce od prywatnej osoby.
2,7 silnik.
Przed zakupem XM-a cały świat krzyczał, że NIE.
Było normalnie, czyli jak się coś zużyło, to wymiana i tyle.
XM wspaniałe auto... i marzenia o C6...
Już jest i na razie... klima nie chodzi... no to naprawimy :)
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum