Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robson
24 Maj 2011, 20:35
Pompa pięciotłoczkowa LHM
Autor Wiadomość
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:30   

Korpus tylny pompy z tłoczkami. Na zdjęciu widać nierównomierne wcisnięcie tłoczków - to efekt zacierania tłoczków spowodowany pracą na niepłukanym układzie hydrauliki. pompa złozona nie praktycznie wydaje się, w bardzo dobrym stanie jednak tłoczki niewysuwajace się do końca powoduja przerwy w tłoczeniu lhm. Naprawa polega na polerowaniu powierzchni tłoczków i kanałów wewnętrznych. Przy demontażu należy uważać aby nie zamienić tłoczków miejscami



p4.jpg
Plik ściągnięto 266 raz(y) 112,56 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:33   

korpus tylny widoczny z boku. w srodek korpusu wciskamy łożysko igiełkowe tylne wałka



p6.jpg
Plik ściągnięto 240 raz(y) 122,93 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:34   

druga strona korpusu tylnego pompy. widoczne przylgnie zaworków płytkowych.



p7.jpg
Plik ściągnięto 300 raz(y) 127,95 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:37   

Korpus przedni pompy z widocznymi gniazdami zaworków płytkowych. w jednym włozony zaworek - płytka. zaworek składa się ze sprężynki i nałożonej na nia płytki. Przy montażu pompy czyli składaniu obu korpusów razem należy uważać aby zaworki płytkowe były wcisnięte w gniazda



p8.jpg
Plik ściągnięto 278 raz(y) 146,69 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:49   

tuleja łącząca oba korpusy



pm1.jpg
Plik ściągnięto 294 raz(y) 100,21 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:50   

korpus z włożoną tuleją łączącą



pm2.jpg
Plik ściągnięto 273 raz(y) 135,16 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:51   

złożone oba korpusy razem



p9.jpg
Plik ściągnięto 284 raz(y) 115,11 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:53   

uszczelnienie wewnętrzne - tuleja mosiężna z oringiem umieszczona w przednim korpusie pod łóżyskiem głównym



p10.jpg
Plik ściągnięto 230 raz(y) 106,33 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:54   

spręzyna dystansowa zakładana do korpusu przedniego, na nią wciskamy uszczelnienie wewnętrzne opisaną tuleję z oringiem



p15.jpg
Plik ściągnięto 226 raz(y) 118,05 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:55   

zalożona spręzyna i uszczelnienie wewnętrzne



p16.jpg
Plik ściągnięto 270 raz(y) 140,98 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:57   

pompa niemal w całosci, nie skrecona srubami imbusowymi. oba korpusy razem skręcone sa 5 srubami imbusowymi



p17.jpg
Plik ściągnięto 276 raz(y) 127,66 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:59   

w korpus przedni wciskamy łozysko główne, a w łożysko wciskamy wałek główny. na łozysko nałożony jest mały skosny uszczelniacz i pierscień dystansowy

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:00   

przednia częsć pompy prawie w całosci



p14.jpg
Plik ściągnięto 246 raz(y) 121,01 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:01   

korpus z łozyskiem głównym



p12.jpg
Plik ściągnięto 266 raz(y) 135,65 KB

 
 
MAX
Mechanik


Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:02   

uszczelniacz z pierscieniem dystansowym



p13.jpg
Plik ściągnięto 303 raz(y) 104,13 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA