Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
dalej cykający konżektor co dalej??
Autor Wiadomość
sidek15


Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Wrzesień 2010, 16:29   

jeszcze raz dobrałem się do korektora wysokości z tyłu rozebrałem go jeszcze raz wyczyściłem złożyłem i wsadziłem bez efektu mam dziwne podejrzenie że ten przeciek nie jest spowodowany przez korektory oraz siłowniki dorzucam dwa filmiki które zrobiłem podczas zabawy z moją cytrynką pokazuje skalę przecieku widać na jednym z nich także że gdy samochód jest podniesiony do góry przewodem nic nie cieknie, pozatym widać także że z przewodu zaczyna lać odrazu nawet kiedy silnik jeszcze nie zapalił podczas kręcenia rozrusznikiem dodatkowym dowodem że nie jest winą przecieku jest fakt że strumień jest praktycznie cały czas nie zmienny czy samochód opuszcza lub podnoszę leje się tak samo, jest także możliwość że podłączyłem przewody powrotów w nieodpowiedniej kolejności jaka powinna być po tym jak wymieniałem zawór hamulcowy więc przewód 6 może być przewodem 5 tylko że na wykazie przecieków http://www.klub.citroen.t...d21ebc570c4.gif żaden element nie występuje w mojej wersji chyba. Zaczynam już dostawać głupawki od tego samochodu

LINKI DO FILMIKÓW
1. http://www.fileserve.com/file/RzY7rtw
2. http://www.fileserve.com/file/6HxAJmG

[ Dodano: 2010-09-28, 18:05 ]
POPRAWKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jak napisałem wcześniej myślałem że źle podłączyłem przewody powrotne w mojej xantii po tym jak wymieniłem zawór hamulcowy ale okazało się że to nieprawda tylko że fotka z powrotami którą wcześniej wrzucałem ukazuje inny układ niż jest faktycznie, u mnie powroty wyglądają w taki sposób jak na fotce w tym linku(http://www.forum-auto.com/marques/citroen/sujet5029.htm), i mój problem wiąże się z numerem 7 tylko nie wiem co to jest ''VALVE DE DIRECTION''

 
 
donxon

Mój samochód: Xantia
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 3 Październik 2011, 15:58   

Jeśli chodzi o tłumaczenie zwrotu ''VALVE DE DIRECTION'' można go zrozumieć dosłownie jako "zawór kierowania". Jestem niemal pewny, że jest to powrót bezpośrednio z maglownicy.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA