Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: VTS 180KM
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Lipiec 2015, 22:43 C4 nie odpala 2.0 16V
Hej, mam spory problem z odpalaniem mojej c4, autko przejechało 100km dzisiaj i po krótkim postoju nie odpalił.
Rozrusznik kręci i nic po za tym się nie dzieje.
Silnik 2.0 PB + LPG wersja 177KM
Co dziwne wydaje mi się że nie ma zasilania w przełączniku LPG bo po przekreęceniu kluczyka diody się nie świecą.
koło wyłącznika ESP mam tez przycisk niby od alarmu i może to on wyłączył zasilanie pompy paliwa
Czy ma ktoś u siebie taki patent i wie jak on jest podłączony?
Ewentualnie jakieś podpowiedzi gdzie szukać przyczyny ?
Właśnie sprawdziłem że domykanie szyb nie działa więc pewnie mi odłączyło pompę paliwa,
czy ktoś wie gdzie alarm jest montowany i jak go zdezaktywować ?
Chyba że to coś z modułem BSM ?
wicher69
Mój samochód: Citroen C5 2.0 HDI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 93 Skąd: Bukowno
Wysłany: 25 Lipiec 2015, 23:12
A bezpieczniki sprawdził? Najpierw tam trzeba szukać.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 09:37
Ten wpis "przycisk niby od alarmu" sugeruje że nie wiele wiesz o swym aucie .
Zacznij od wyciągnięcia i dokładnego sprawdzenia/oczyszczenia wszystkich bezpieczników w aucie
Także tych w komorze silnika itp.
Później sprawdź czy jest iskra , jak jest to czy pompa podaje paliwo .
Jeżeli dalej klapa to możesz jeszcze spróbować odłączać / wyciągać (pasowało by spryskać preparatem do czyszczenia styków) kostki od jak nazywasz BSM , jak i innych dostępnych kostek / złączy .
Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: VTS 180KM
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 11:25
Już się dowiedziałem że przycisk od alarmu dezaktywuje czujniki alarmu w środku i to nie ma znaczenia.
Najprawdopodobniej winny jest właśnie BSM w którym przekaźnik się psuje i pasuje wymienić cały moduł. Czy ktoś wie jakie jest kryterium doboru BSM tzn mam wersje L04-00 czy można inne np L11 czy L2 zamienić ?
Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: VTS 180KM
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 13:18
tak google przeglądałem (w taki sposób miedzy innymi dowiedziałem się że to być może wina BSM )ale szukam opinii u osób które coś bardziej ogarniają na tym forum, jak każdego odeślemy do Google to na forum nam zostaną tylko spoty i giełda , równie dobrze można napisać podepnij pod kompa w serwisie.
Szukam informacji o różnicach w modułach BSM po to żeby nie kupić złego
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 14:46
" coś kulawy ten link." nie wiem dlaczego , u mnie się otwiera ładnie .
"jak każdego odeślemy do Google " przez wujka wskazałem ci rozbudowany i kompetentny portal wiedzy także o elektronice samochodowej .
Ale ty widzę czekasz na gotowca .
Zrobiłem to dlatego że nie znam umiejętności jakie posiadasz a wiem że dla części ludzkości internet to Facebook nic więcej.
Możliwe że to bsm , ale nie koniecznie wcześniej należało posprawdzać co wcześniej podałem plus przekaźniki i prądy/masy na nich.
Po za tym tam się można dowiedzieć właśnie który za który , jak awaryjnie uruchomić i wiele podobnych info . Jak tam u ciebie z imo. .
Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: VTS 180KM
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 15:59
audiokom tak czekałem na gotowca bo ktoś może już coś takiego miał u nas na forum. znalazłem rozwiązanie i podzielę się nim na forum,żeby inni mogli też je tutaj znaleźć.
Zrobiłem obejście zepsutego modułu BSM przez kabel pociągnięty od akumulatora do bezpiecznika nr 5 zostawiając go wpiętego, dzięki temu mogłem uruchomić samochód. I wiem że część modułu BSM jest zepsuta i muszę go szybko wymienić.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 20:41
I o to chodziło, dzięki za poszerzenie dostępności tej wiedzy dla potomnych , szczere gratulacje .
_________________ KK
DawidT
Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: VTS
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 13 Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sierpień 2015, 23:28
Sprawdź jeszcze masę idącą do tego modułu jest przykręcona trochę poniżej niego do karoserii. Mi jak zaśniedziała to z autem działy się cuda bo trochę dziwne że tak nagle bez przyczyny padł.
Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: VTS 180KM
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Wrzesień 2015, 17:25
DawidT, dzięki poszukam tej masy,
auto jeździ po wymianie BSM na wersje L06 ale coś szarpie na zimnym, przy okazji znalazłem dziwnie ucięte kable pod bezpiecznikami do BSM i widzę że jednego bezpiecznika MAXI brakuje nr 6 wie ktoś od czego to jest i co tam może być pokombinowane?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum