Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakupy przez internet
Autor Wiadomość
klos200

Mój samochód: Dodge
Paliwo: benzyna
Wersja:: hatchbach
Rok prod.:: 1980
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Sierpień 2014, 15:17   

ja tam czasem jakieś rzeczy zamawiam przez internet ale są to przeważnie przedmioty stałe typu śruby, klocki itp.

_________________
auto części kraków
 
 
OponyImpolex

Mój samochód: C1
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Wrzesień 2014, 10:42   

A opony? Akurat tym się zajmujemy na co dzień i przyznam,że to bardzo dobra opcja o ile rzecz jasna mamy sprawdzony sklep,poza tym jest taniej no i wybór również bardzo szeroki.

_________________
www.sklep.impolex.com.pl - opony samochodowe, zima, lato.
 
 
Rafal_93
Aktywny
LHM w żyłach


Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1096
Skąd: Brodnica
Wysłany: 17 Wrzesień 2014, 23:00   

OponyImpolex, wszystko sie zgadza. ale ludzi nadal odstrasza myśl ze w razie konieczności skorzystania z gwarancji musisz wysyłać towar. I dlatego multum osób opony kupuje na miejscu.

_________________
Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
 
 
OponyImpolex

Mój samochód: C1
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Październik 2014, 13:37   

Tak,ale często za przesyłkę płaci już producent czy sklepów i jest to na jego koszt z racji warunków i postanowień wynikających z umowy gwarancyjnej,więc tutaj także nie można uogólniać.

_________________
www.sklep.impolex.com.pl - opony samochodowe, zima, lato.
 
 
wojtekp

Mój samochód: Xantia II HDI 109KM
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 152
Skąd: LKR
Wysłany: 12 Styczeń 2015, 17:38   

Chciałbym Was przestrzec przed zakupami w sklepie QUICK-PARTS. Mają swoją stronkę www i konto na allegro. Ponad miesiąc temu kupiłem u nich część, która okazała się niesprawna od samego początku, więc ją zareklamowałem i szybko odesłałem. Dopiero dziś udało mi się odzyskać pieniądze za tę część zwaną MODUŁEM/REZYSTOREM nadmuchu i klimatyzacji. Próbowali najpierw się zasłaniać niewypełnioną kartą gwarancyjną, jednak profilaktycznie zrobiłem zdjęcie zarówno produktu, jak i wypełnionej karty przed odesłaniem. Następnie wysłałem maila ze skieruje sprawę na policje i do sądu (oczywiście do maila dołączyłem odpowiednie zdjęcia jako dowody) i już po kilku godzinach odzyskałem pieniądze. Mimo wszystko niesmak pozostaje i myślę, że sprawa ciągnęłaby się dłużej gdyby nie te zdjęcia. Także różnie bywa z tymi zakupami przez internet...

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4381
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 12 Styczeń 2015, 17:46   

wojtekp, przykre, jakoś źle trafiłeś. Setki jak nie tysiące rzeczy kupowałem w internecie, głównie allegro i tablica i nigdy nie miałem żadnego problemu.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 13 Styczeń 2015, 04:26   

Ja kupuje sporo rzeczy przez internet, zarówno w sklepach, jak i na allegro i jak na razie to zaledwie kilka razy coś nie poszło - 1 raz zostałem oszukany, ale to na własne żądanie (chytry 2 razy traci) - był nawet wyrok w tej sprawie pani jeszcze chyba zostało parę latek do odsiadki (poszła na szeroką skalę).

Generalnie trzeba być czujnym, bo licho nie śpi.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
QP-1

Mój samochód: CITROEN XSARA
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: DIESEL
Wersja:: PICASSO
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 15 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Styczeń 2015, 15:50   

Jako oficjalny przedstawiciel firmy QUICK PARTS chciałbym przedstawić oficjalne stanowisko w powyższej sprawie, gdzie na początku chciałbym zaznaczyć iż to co zostało napisane przez użytkownika wojtekp jest nieprawdą. Klient zakupił u nas towar, zwrócił go bez odpowiednio wypełnionej karty gwarancyjnej i żądał zwrotu pieniędzy. Wyjaśniliśmy, że póki nie dośle tych informacji to zwrot został wstrzymany do wyjaśnienia z wiadomych powodów. Dostawca wymaga wypełnienia wszystkich pól dokumentu zwrotu, a nie tylko numeru konta. Niestety nie jesteśmy jasnowidzem, że wiedzieć co się stało z rezystorem - brak opisu, brak danych auta! Gdy poinformowaliśmy klienta o braku w danych i poprosiliśmy o ich uzupełnienie zaczął się odgrażać policją. Są pewne zasady i normy w polskim prawie i na ich podstawie działamy.
Koniec końców sprawdziliśmy rezystor reklamowany przez klienta - jest sprawny. Potwierdził to nasz producent. Być może klient chciał sobie sprawdzić czy usterka jest winą rezystora i jak stwierdził, że to usterka innego typu to oddał rezystor na "reklamację" sprawną część wmawiając że to wina rezystora? Sprzedaliśmy ponad 100 rezystorów tego modelu, żaden nie wrócił na reklamację. W trosce o zadowolenie klienta, przyjęliśmy część na zwrot, a nie reklamację i sprawę uważamy za zamkniętą. Na stanie mamy SPRAWNĄ część ze śladami montażu i niestety nie jesteśmy w stanie jej odsprzedać. Klient zwyczajnie popsuł naszą część, zwrócił i zażądał pieniędzy grożąc policją. Niesmak pozostaje po klientach którzy w taki sposób realizują reklamacje.

Zapraszamy do odwiedzenia strony i naszej oferty - ponad 13000 tysięcy zadowolonych klientów - 100% pozytywnych komentarzy. Ale jak widać są wyjątki od tej reguły.

PS. Chętnie skonfrontujemy Pana zdjęcia z oryginałem karty gwarancyjnej, który posiadamy u siebie.

 
 
arek.pytka

Mój samochód: C4 PICASSO
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 10 Luty 2015, 10:46   

Morał z tego taki że gotówkę trzeba mieć w portfelu zawsze...gdzieś jakiś zaskórniak ponieważ są przypadki ze terminal jest zepsuty ;/np. ja zatankowałem na stacji paliwo chce płacic karta a tam zepsuta?i gdybym nie mial gotówki to by było zapisywanie i w ogóle ;/

 
 
wojtekp

Mój samochód: Xantia II HDI 109KM
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 152
Skąd: LKR
Wysłany: 27 Luty 2015, 17:27   

Moje oficjalne stanowisko jest zupełnie inne, ale nie zamierzam się nad tym tematem dłużej rozwodzić, bo nie mam tak bujnej wyobraźni... Jedynym plusem tej transakcji jest lekcja na przyszłość.

 
 
Grześq91

Mój samochód: ZX
Poj. silnika (cm3): 1580
Paliwo: Benzyna
Wersja:: X5M2K
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 18
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 20 Marzec 2015, 09:20   

A tutaj - wydaje mi się - odpowiednie podsumowanie całej waszej dyskusji https://www.linkedin.com/...marek-markowski

 
 
brownskin
[Usunięty]

Wysłany: 7 Listopad 2015, 16:08   

Ja korzystam głównie z allegro

 
 
kasia93

Mój samochód: Dacia
Paliwo: benzyna
Wersja:: b6
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Listopad 2015, 20:28   

Od zawsze robię zakupy przez internet, też głównie z tego względu, że jest przede wszystkim o wiele taniej niż w sklepach. Często jest o wiele większy wybór, bo w sklepach niestety jest on często ograniczony. Nie zdarzyło mnie się na szczęście, że zapłaciłam za towar i go nie dostałam. Może wtedy bym się jakoś zraziła, ale póki co staram się kupować od rzetelnych sprzedawców. A z tym ubezpieczeniem za kupiony towar, to przesadzają, już chcą zdzierać z człowieka kasę.

 
 
Piotrek333

Mój samochód: Xsara 1.4i
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: benzyna
Wersja:: 1
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 41
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 18 Listopad 2015, 11:40   

Ja też nie pamiętam jakiś wałków, na plus minus 100-200 transakcji. Za to, ze względu na wykonywaną pracę obecnie, często coś wystawiam. Nie raz z tzw. egzotycznych maili chciano mnie wyrolować na tzw. nigeryjski przekręt (w dużym skrócie oszust próbuje uzyskać towar, nim wpłynie jego rzekoma płatności, nawet FBI straszy :-P ) . Pierwszy raz lewe potwierdzenie przelewu, kolejne podrobione maile z paypala. A nóż ktoś się nabierze. W końcu "jakoś" trzeba żyć, jak ktoś uczciwie nie potrafi.

 
 
Nati23

Mój samochód: Citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ropa
Wersja:: 1
Rok prod.:: 2009
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Czerwiec 2017, 10:49   

Ja już setki razy robiłam zakupy w internecie i nigdy nie było problemu z gwarancją czy oszustami. Oczywiście trzeba wiedzieć gdzie robić takie zakupy. Osobiście polecam poważne sklepy internetowe.

_________________
Sexi randki w Polsce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA