Wysłany: 19 Czerwiec 2015, 20:45 Sportowe zawieszenie do xsary
Witam chciałbym zamontować sportowe zawieszenie do mojej xsary kombi i mam pewne obawy czy obnożone zawieszenie nie bedzie źle wpływać na tylną belkę skrętna bo nie chciałbym spowodować żeby sie szybciej złużywała . i czy zestawy z allegro te tańsze moga byc http://allegro.pl/citroen...5377599473.html
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 23 Czerwiec 2015, 18:25
KiwiLU, to chyba zawiecha coś nie tak lub zbieżność bo nie chciałbyś za mym kombi naśladować zakrętów co zaś do sportowego zawieszenia zapomnij o komforcie z rodzinką np. i bagażem
Mój samochód: Megane III / Clio II
Poj. silnika (cm3): 1.2, 1.6
Paliwo: 2 x Benzyna
Wersja:: Dynamique / Campus
Rok prod.:: 2011 Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 696 Skąd: Lublin
Wysłany: 23 Czerwiec 2015, 19:15
Przecież Xsara bardzo ładnie lata po zakrętach, nawet moja z nie do końca jeszcze poznanym stanem zawieszenia. A jeżeli słabo trzyma to najpierw sprawdź czy masz zdrowy zawias, zbieżność, wszelakie tulejki, łączniki, opony, tylne belki. A dopiero później rób glebę.
Aczkolwiek do mnie jakoś nie przemawia tego typu tuning. No chyba, że minimalnie to tak
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 24 Czerwiec 2015, 08:10
A może kolega KiwiLU, wcześniej jeździł VW lub Audi, teraz poczuł komfort i myśli że jest problem z zawieszeniem ?
Jak jest sprawne zawieszenie to śmiało możesz wchodzić w zakręt przy 90 km/h na diamentowej pod wiaduktem gdzie co chwila sie ktoś rozbija.
KiwiLU, przyjedź na spota, popatrzymy.
Tak przed cytrynka była audi a6 c4 .
a tu teraz sprawdzone co trzeba zrobione amorki na 70% sa nowe koncówki łaczniki itp. belka tez rok temu zrobiona i po mimo tego ciut jednak brakuje , dlatego że nie jestem miłośnikiem wies tuningów sam zawias ale i tak minimalnie opuszczony bo nasze drogi sa jakie sa . tylko teraz pojawil mi sie problem z trybem awaryjnym coraz czesciej po włączeniu silnika włacza sie "czek" i samochód trac na mocy kreci sie tylko do 2500 obrtów miał ktos kiedyś taki przypadek ?
a koło 195/55/15
Proszę używać opcji edytuj. / swoje 3 grosze dodał: Jacoll
Ostatnio zmieniony przez Jacoll 24 Czerwiec 2015, 20:24, w całości zmieniany 1 raz
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 24 Czerwiec 2015, 22:58
Cytat:
Tak przed cytrynka była audi a6 c4 .
No to wszystko jasne
Przyjedź na spota, sprawdzimy to zawieszenie albo do mnie na kanał, numer masz w profilu. Xsara jest miękka i komfortowa, jeżeli wcześniej jeździłeś Audi to możesz mieć mylne wrażenie że ci cytrynka chce wylecieć z zakrętu, a prawda jest taka, że Xsara lepiej mi sie klei do zakrętów jak taczkowy Golf.
2.0 HDI i czek, kilka opcji może być, lexie trzeba podpiąć, sprawdzić błędy i wymienić pakiet startowy tj. filtry i oleje.
po podpieciupokazywał przepływke i jakis czujnik ale z tego co czytałem to duzo pisza ludzie ze nie zawsze to co pokazuje jest błedne jak to w francuzie elektryka może gdzieś zawodzi i znacie może jakiegoś elektryka co zna sie w temacie cytryny ?
misti92
Mój samochód: Citroen Xsara II
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Diesel
Wersja:: Coupe VTR
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 8 Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Lipiec 2015, 22:44
Nie chce zakładać nowego tematu propo zawieszenia. Mam dwa pytania.
1. Co może być przyczyną nadsterowności auta, czasami jak jadę po łuku i dodaję lekko gazu czuje jakby samochód pływał (droga jest nie równa) i mam wrażenie jakby miał zaraz się obrócić bokiem?
2. Podczas jazdy po nie równościach słuchać straszne pukanie tuczenie się dobiegające z przedniego prawego koła. Gdy jadę po prostej drodze nie słychać nic. Czyżby się kończył amortyzator lub gdzieś wyczytałem, że mogło się rozlecieć łożysko mcpersona? Jak to sprawdzić? Najlepiej bez rozbierania?
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 23 Lipiec 2015, 08:40
misti92, a może łącznik stabilizatora, a może sworzeń wahacza, można gdybać i wymieniać. Co jak sprawdzić to już było opisywane na forum to sobie poszukaj, a najlepiej jedź na szarpaki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum